Stigao je novi brend kupaćih kostima koji već osvaja domaće trendseterice

Odlazak influencerica u dizajnerske vode više nije nikakva novost, pa primjere njihovih novih poslovnih pothvata viđamo gotovo svakodnevno. Jedna od influencerica koja je ovih dana krenula istim stopama je Srpkinja Una Krlić, koja je pokrenula vlastiti brend kupaćih kostima SABBA. Biti zvijezda društvenih mreža i biti ime i strateg iza jednog sasvim novog modnog brenda koji tek treba poletjeti u zvjezdane visine, nije sasvim isto, o čemu je Una već progovorila u medijima, otkrivajući o koliko se drugačijoj, ali i zahtjevnoj ulozi radi, koja će te potaknuti i da odustaneš, ali i da nastaviš.

SABBA kupaći kostimi

Njena SABBA sada je definitivno tu i riječ je o liniji od nekoliko različitih modela badića, koji su ujedinjeni u Uninoj želji da se svaka žena u njima osjeća ženstveno i moćno. Ovi kupaći kostimi pojednostavljenog su dizajna, no imaju one male twistove koji ih izdvajaju od većine, a osim krojevima, osvajaju i koloritom. U prodaju su krenuli 7. srpnja, a zasad se naručiti mogu putem službenog Instagram profila.

Foto: Instagram

0