Procvat modnog brenda na koji su svi već pomalo zaboravili

Procvat modnog brenda na koji su svi
već pomalo zaboravili

Povijest modnog brenda Bottega Veneta seže sve do 1996. godine, kada je on osnovan u talijanskoj Vicenzi. Od samog svog osnutka, brend je postao simbol za nepogrešivo talijansko umijeće dizajna i sofisticirani luksuz, gradeći kroz godine bogato modno naslijeđe koje je u današnjim okolnostima sve samo ne zanemarivo. Pa ipak, talijanska modna kuća Bottega Veneta kao da je u novom stoljeću pomalo izgubila sjaj i u borbi s brendovima koji su vrlo rano prepoznali snagu društvenih mreža i influencera postala staromodna i passé. Pričalo se u tom kontekstu o Bottegi Veneti sve do lipnja 2018., kada je poziciju kreativnog direktora unutar ove modne kuće preuzeo mladi i talentirani britanski dizajner Daniel Lee.

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli BOTTEGA VENETA by Daniel Lee (@newbottega)

Nova era starog modnog imena

Daniel Lee taj je tron naslijedio od Tomasa Maiera, koji je kreativni direktor Bottege bio impresivnih 17 godina. U tom razdoblju Bottega Veneta svakako je bila cijenjena modna kuća s impresivnom tradicijom i dobrim prodajnim rezultatima u području kožnih modnih dodataka, no teško je bilo zamisliti ju kao ‘it’ brend današnjice. Upravo ta transformacija pošla je za rukom Danielu Leeju, koji je Bottegu katapultirao u zvjezdanu orbitu.

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Rosie HW (@rosiehw)

New Bottega

Ne znamo postoji li u ovom trenutku modni brend koji ima toliku vojsku sljedbenica diljem svijeta, a čiji skoro svi aktualni modni dodaci istovremeno uživaju kultni status. Sigurno ste i vi po Instagramu primijetili pravu malu poplavu objava koje u prvi plan ističu sada već slavnu Pouch torbu s potpisom Bottege Venete, napravljenu od najfinije nabrane kože, ili pak Padded natikače, prošivene i mekane poput jastučića. U manje od dvije godine, Daniel Lee od ove je modne kuće napravio doslovno čudo, a ona je na Instagramu dobila i svoj neslužbeni profil za novu eru, nazvan New Bottega.

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Rosie HW (@rosiehw)

Elegancija po mjeri Talijana

Mladi je dizajner, prema vlastitim riječima, odlučio probuditi uspavanog diva, a osim što se pozabavio ready-to-wear kolekcijom koja je u Botteginom slučaju bila pomalo zanemarena (i činila svega 15% sveukupne prodaje), Lee je osmislio cijeli modni identitet za novu generaciju kupaca ove modne kuće. Rafinirana, ali i decentna elegancija po kojoj su Talijani oduvijek poznati, sada je opet doživjela comeback u viziji britanskog dizajnera, koji je potrošačice diljem svijeta odlučio vratiti samim osnovama: dobrom dizajnu i vrhunskim materijalima nasuprot razvikanim modnim markama i još glasnijom, generičkom robom s istaknutim logotipima.

Formula Bottege Venete je jasna: izgradite ormar s visoko kvalitetnim capsule komadima koji su trenutno cool, a koji će i dugoročno izdržati test vremena. Takva je Bottegina odjeća, a takvi su svakako i Bottega Veneta modni dodaci; cipele, torbice, sunčane naočale i nakit. Dobra je vijest da dašak stila ove modne kuće možemo iskusiti i u Zagrebu, pa se tako najnoviji modeli sunčanih naočala s potpisom legendarne talijanske kuće mogu pronaći u novootvorenoj Alfa Vision Optici u Masarykovoj ulici 23.

Koje to modne dodatke za ljeto predlaže trendsetericama omiljena Bottega Veneta, otkrijte u nastavku.

Foto: Alfa Vision Optika, Bottega Veneta, Profimedia

Učitati još
Zatvori