‘Boatlife’ kolekcija odjeće i naočala već najavljuje toplo ljeto

‘Boatlife’ kolekcija odjeće i
naočala već najavljuje toplo ljeto

Nakon što je posljednjih devet godina postao globalni sinonim za maštovit dizajn (sunčanih) naočala koje unatoč retro inspiraciji ostavljaju dojam suvremenog stila, hrvatski brend Sheriff & Cherry ovog se proljeća i ljeta vraća svojim korijenima i ponovno okreće u smjeru lifestyle dizajna.

S prvom kolekcijom odjeće koja utjelovljuje morski život i duge ljetne dane provedene na plažama diljem obale Mediterana, sve su ljetne želje napokon ispunjene. Boje! More! Sunce! Zabava! Ljetni praznici odjednom uz Sheriff & Cherry izgledaju totalno chic, a to je samo početak…

 Sheriff & Cherry najavljuje toplo ljeto pred nama

Ovo je naime veliki ‘povratak’ domaćeg modnog brenda. Rovinjski dizajner Mauro Massarotto prvi put uz kolekciju sunčanih naočala predstavlja i kolekciju odjeće i kupaćih kostima za ljeto 2019. Po prvi puta stanovnici otoka Sheriff & Cherry nisu skriveni samo iza svojih omiljenih, sunčanih naočala jer otok od ovoga ljeta i službeno prestaje biti isključivo ‘nudistička’ zona.

Što je inspiriralo divnu kolekciju?

Kolekcija je inspirirana uniformama za vodene sportove s ljetnih Olimpijskih igara u Los Angelesu 1984. godine. Međutim ovog su puta te ‘uniforme’ stvorene za party! Ideja za ovaj pothvat bila je dio Sheriff & Cherry projekta od samog početka. Naime, kad je 2010. osnovao Sheriff  & Cherry, rovinjski dizajner Mauro Massarotto znao je da njegova kreativna priča nadilazi sam pojam (sunčanih) naočala. Simbol zvijezde i sidra stopljenog u jedno oduvijek je bio simbol morskog lifestylea stoga je upravo ključna riječ ove kolekcije ‘boatlife’.

Dizajner je istaknuo kako se ‘boatlife’ kolekcija u njegovim mislima stvarala godinama, estetika kojom se kreativno vodio od ranih dana. No, upravo sada došlo je pravo vrijeme da se svijet oboja svim Sheriff & Cherry šarenilom.

Nostalgija u svakom komadu

Svojevrstan osjećaj nostalgije prisutan je u svakom komadu iz najnovije kolekcije. Ta inspiracija prošlim vremenima interpretirana je u totalno nov, moderni miks – klasične baby majice iz 1990-ih i colour-block hlačice od frotira, kratke hlačice u kombinaciji atraktivnih printeva te vaterpolo ogrtači u bojama Olimpijskih krugova. Unisex majice dugih rukava od debelog pamuka kao i one kratkih rukava izvezene su nautičkim simbolima te postaju idealni komadi za odjenuti preko badića čim stignu one duge ljetne noći.

I naravno, onda dolazi nova kolekcija naočala, ponovno inspirirana samim Sheriff & Cherry počecima. Jednostavnost je ključ – oversized okviri od prozirnog acetata s lećama u duginim bojama i kvadratni okviri od metala, ovdje su da nas podsjete svih onih razloga zbog kojih smo se prvenstveno zaljubili u Sheriff & Cherry brand.

Kolekcija ‘boatlife’ upotpunjena je i kolekcijom kupaćih kostima, muških i ženskih, koji će biti predstavljeni u travnju ove godine. Za vizuale ljetne kampanje zaslužna je poznata splitska fotografkinja Bruna Kazinoti. Umjetnica i fotografkinja koja je karijeru započela upravo uz Sheriff & Cherry, modele je fotografirala uokolo sportskih centara i javnih bazena u Barceloni. U prodaju dolazi u travnju 2019., a odabrani modeli sunčanih naočala dostupni već su dostupne u web-shopu.

 .. i još malo o brendu

Sheriff & Cherry osnovao je rovinjski dizajner i ilustrator Mauro Massarotto 2004.. Prije nego što je fokus stavio na naočale, Massarotto je u sklopu studija bio zaslužan za nekoliko značajnih globalnih projekata, uključujući vizualni preporod talijanskog sportskog brenda Ellesse kao i povratak (tada) davno zaboravljenih Startas tenisica iz vukovarskog Borova.

A onda je došla 2010. godina. Robyn izdaje svoj glazbeni hit Body Talk. Sandra Bullock osvaja Oskara za ulogu u filmu The Blind Side. Feminem odlaze na Eurosong, a Ivica Kostelić osvaja još dvije srebrne Olimpijske medalje. Ali najbitnije od svega – Sheriff & Cherry postaje brend naočala koje svi žele imati na svojem licu. Rihanna, Beyonce, Keira Knightley, Frank Ocean, Klaxons, Neneh Cherry, Chanel Iman, Grimes … samo su neki koji su odmah ‘pali’ na Massarottov dizajn.

U narednih devet godina brend je postao globalni sinonim za maštovit dizajn naočala koji, unatoč retro inspiracijama, ostavlja dojam suvremenog stila. Bez prolaznih trendova i mikro naočala. Najnovije poglavlje u čarobnoj priči vraća nas korijenima brenda. S prvom kolekcijom odjeće i kupaćih kostima koja utjelovljuje morski život i duge ljetne dane provedene na plažama diljem Mediteranske obale, sve su ljetne želje napokon ispunjene. Boje! Stil! Zabava! Ljetni praznici ponovno izgledaju totalno chic. A to je samo početak..

 

 Foto: Bruna Kazinoti

 

Učitati još
Zatvori