Najpoželjniji modni dodatak napokon je dostupan i u Hrvatskoj

Trend koji su početkom milenija popularizirale Britney Spears i Beyonce, a ponovno ga u profinjenijoj varijanti ove sezone na velika vrata vraćaju modne kuće poput Chanela i Victorije Beckham – remen-ogrlice, ključan su dio ponude Risisa, profinjenog singapurskog brenda odnedavno dostupnog i u Hrvatskoj. Risis ogrlice mogu se nositi na različite načine, a kao moćan i ženstven modni dodatak stegnut oko struka, podižu svaku modnu kombinaciju. Kao ambasadorica brenda, Borna Kotromanić odlično kombinira ovaj ženstven modni dodatak.

Jedinstven u svijetu – izrađen od pravih cvijetova orhideja

Ručno rađene i oblikovane od pravih orhideja, svaka Risis ogrlica je rijedak unikat. Kao zaštitni simbol brenda, Risis orhideja je predmet žudnje i simbol elegancije još od davne od 1976. 

Ovi uistinu posebni komadi nakita izrađeni su od ručno ubranih pravih cvijetova orhideje koje su delikatnim postupkom optočene 24-karatnim švicarskim zlatom i plemenitim metalima te time zauvijek očuvane kao vječna uspomena. Posebno patentiranim slider zatvaračem, Risis ogrlice mogu se nositi na više od 6 različitih načina, uključujući i kao remen. 

Osim kolekcije orhideja ogrlica, Risis nudi i unikatne komade izrađene od ružinih latica optočene 24-karatnim zlatom. 

Bogatu ponudu brenda dodatno upotpunjuje kolekcija dragog kamenja. Inspirirana sofisticiranošću i delikatnosti Peranakan pločica kao simbola prosperiteta i bogatstva, kolekcija je optočena dragim kamenjem poput bijelog ili plavog topaza, ametista ili granata. Izrezbarena od 925 srebra i optočena 18-karatnim zlatom, ova linija je dodatno finiširana završnim slojem sjaja koji joj daje taj chic moderan tvist. 

Borna Kotromanić nosi profinjene Risis remen-ogrlice

Hrvatska poduzetnica, velika zaljubljenica u modu i žena koja zna prepoznati nadolazeće trendove – Borna Kotromanić privukla je pažnju javnosti kada je još prije par mjeseci među prvima prošetala svoju Risis ogrlicu. Odlučila se za Risis, ekskluzivni singapurski brend s tradicijom dugom 40 godina koji napokon dolazi na naše tržiste, a čije je upravo ona zaštitno lice. Kao ambasadorica Brenda, Borna Kotromanić odlično kombinira ovaj ženstven modni dodatak koji se može nositi na nekoliko različitih načina što ga čini jedinstvenim komadom nakita na svijetu.

Tko stoji iza brenda?

Ovaj poseban brend nakita u Hrvatsku dovode Darija Kovačević i Krešimir Petrić, dvojac koji stoji iza brenda Lykke. Osim što ih oboje inspirira strast prema lijepim stvarima, estetici i dugogodišnje iskustvo u proizvodnji, njihova veza s Risisom ima posebnu priču. Risis orhideju mama je dobila na poklon od tete koja je putovala u Singapur prije 25 godina. Savršeno očuvanu ogrlicu mama mi je darovala kada smo Krešimir i ja osnovali Lykke nakit. Zadivljeni ovim jedinstvenim mehanizmom i načinom izrade Risis nakita željeli smo ga prezentirati i našem tržištu. Naša ideja i plan ubrzo su bili prihvaćeni od strane Risisa koji nam je ustupio zastupništvo za Hrvatsku i dio Europe, kaže Darija. Ovaj dvojac ističe da su se odlučili preuzeti ovaj cijenjeni brend jer tako nešto nije dostupno na našem tržištu, a kad je riječ o nakitu, Darija i Krešimir uvijek teže nečem što ne postoji u širokoj ponudi. Jedinstven, originalan, visoko kvalitetan, a opet cjenovno prihvatljiviji od konkurentskih brendova, Risis je bio pravi izbor za proširenje poslovanja.

Baš kao i žena – svaka ogrlica je jedinstvena

Kampanju je fotografirala etablirana hrvatska fotografkinja Ana Mrđen. Uz ambasadoricu Brenda, Bornu Kotromanić koja je još pred par mjeseci među prvima prošetala svoju Risis ogrlicu, zaštitno lice je i poznata mlada manekenka Elena Dizdar. Kampanja odlično dočarava sve predivne osobine žena, koje su baš poput orhideja, eterične i jedinstvene.

Kolekcija je dostupna na webshopu risisjewellery.eu te Instagramu i Facebooku @risis.europe.

Foto: Ana Mrđen, Risis

0