Eko-koža kao lajtmotiv nove kolekcije brenda Link

Eko-koža kao lajtmotiv nove
kolekcije brenda Link

Povodom završetka izrade kolekcije jesen/zima 20/21, brand LINK lansirao je kampanju i look book koji prati kolekciju.

Nova kolekcija je bazirana na crnoj gužvanoj eko-koži koja na neki način predstavlja sam početak branda LINK. Velika želja mi je bila vratiti izgled gužvane kože u kolekciju; ta tkanina mi je oduvijek bila upisana u DNK, osjetila sam da je vrijeme za come back. – ističe dizajnerica Ogi Antunac te otkriva:

Kao novost, javlja se i odabir sjajnih tkanina koje se pojavljuju u petrolej, srebrnoj i srebrno-zlatnoj boji, a kao lajtmotiv pojavljuje se i glitter u printu kao segment, tako da je LINK ove sezone malo više zabljesnuo. Ako je suditi po tkaninama, čekaju nas sjajnija vremena.

Kao i svake sezone do sada, LINK je razvio svoje printeve, tako da su i ovaj put dobili uvijek nove, a autorske tkanine, po čemu su već postali prepoznatljivi i klijentima, a nova kolekcija je spremna za prodaju na inozemnom tržištu; prva stanica je Pariz, potom Düsseldorf te standardno Amerika i London u veljači.

Najdraži dio kolekcije su naravno jakne, koje su moja posebna strast, time se posebno može igrati u zimskoj sezoni. Tako da si uvijek po zimi dajem više oduška u jaknama, kojima se svake sezone i naši kupci vesele. – Ogi.

Foto: Maja Kljajić

Učitati još
Zatvori