Iza kulisa snimanja treće kampanje Heidi Klum za Lidl

Heidi-Klum-za-Lidl

Lidl i Heidi Klum 8. ožujka lansiraju treću kolekciju „Esmara by Heidi Klum” – #LETSDENIM. Riječ je o bogatoj kolekciji trapera, po uobičajeno povoljnim cijenama. Više od 20 energičnih i blistavih komada osvojit će vas modernim krojevima i lijepim bojama koje je lako kombinirati. Kolekcija po prvi puta obuhvaća i odjeću za djecu i mlade. Ženska LETSDENIM linija sastoji se od 20 komada, a linija za djevojčice od 8 dijelova.

Kolekcija stiže u prodaju 8. ožujka

Modno nadahnuće stiže iz Los Angelesa, kojeg je Heidi odabrala za svoj drugi dom. LETSDENIM kolekcija je vedra poput Malibua, jednostavna kao Venice i blistava poput Hollywooda! Maštovita, urbana i dinamična, ova kolekcija jednostavno prenosi životnu vedrinu po kojoj je Heidi poznata.

U četvrtak, 8. ožujka, u okviru „Lidl Fashion Weeka“, počinje prodaja #LETSDENIM kolekcije u svim Lidlovim trgovinama. Pored ženske odjeće u veličinama 32 do 46 i cipela u veličinama 37 do 41, ovaj asortiman po prvi put obuhvaća i kolekciju za djecu i mlade u veličinama 122/128 do 158/164.

U nastavku pogledajte behind the scenes video.

0