Novi brend cipela s hrvatskim potpisom

Zanimljivih boja i uzoraka, visokih potpetica i upečatljivog dizajna koji spaja mediteransku estetiku s notom europske urbane kulture, cipele brenda Mara D svidjet će se svim obožavateljicama ‘života na visokoj nozi’. Iza novog brenda stoji mlada marketing menadžerica Marijeta Duvnjak koja je odlučila napustiti veliki korporativni sustav i posvetiti se ostvarenju svog sna.

marad

“Kao i većina žena obožavam dobre cipele, s obzirom da volim pomaknutiji dizajn često sam nailazila na problem da ne mogu pronaći cipele koje izgledaju odlično i da su istovremeno udobne. Tako sam prije nekoliko godina krenula u realizaciju dugogodišnjeg sna o vlastitom modnom brendu te sam neopisivo ponosna i sretna da je Mara D predstavljena hrvatskim, ali i europskim kupcima.”

marad4

Marijeta Duvnjak

“Osnovni cilj mi je bio u dizajn pretočiti strast ljudi Mediterana, svu ljepotu i povijest kojima smo okruženi i koji su mi cijelo vrijeme bili inspiracija, ali osim zanimljivog dizajna ponuditi kvalitetu i udobnost”, dodaje Marijeta.

marad10

Udobnosti Mara D cipela pridonose visoko kvalitetni talijanski materijali te pedesetogodišnje iskustvo hrvatskog postolara koji svaku cipelu ručno izrađuje. Riječ je o najlakšim cipelama koje svaka žena može nositi od 0-24. Povodom predstavljanja Mara D brenda hrvatskoj javnosti, snimljena je i kampanja nastala pod kreativnim vodstvom dizajnerice i vlasnice, Marijete Duvnjak. Ispred objektiva fotografa Franje Matkovića našle su se Petra Budimilić, Tatjana Galić te Claudia Antičević, za make up bila je zadužena Kristina Pavlov, styling Doris Fatur, a za kosu Mijo Majhen.

marad2

0