Prva modna kolekcija Lollipopa, hrvatskog glazbenog brenda kojeg obožavaju mladi
Prva modna kolekcija Lollipopa, hrvatskog glazbenog brenda kojeg obožavaju mladi

Prva modna kolekcija Lollipopa, hrvatskog glazbenog brenda kojeg obožavaju mladi

Najbrže rastući hrvatski glazbeni brend koje mladi jednostavno obožavaju, Lollipop, kreće u novu modnu avanturu. Na radost više od 150 tisuća dosadašnjih posjetitelja Lollipopa iz cijele regije, lansirana je prva merch kolekcija streetwear stila s okusom zabave.

Nakon godina kreiranja nezaboravnih partyja inspiriranih glazbom i atmosferom 2000-tih brend je lansirao svoju prvu kolekciju veselu, nosivu i prepoznatljivo svoju. Kolekcija dolazi u ograničenoj količini, a sastoji se od četiri ključna komada – majica, bucket hatova, čarapa i ručnika – pažljivo osmišljenih kako bi uhvatili duh brenda.

Lollipop merch
Lollipop merch
Lollipop merch
Lollipop merch

Dva dizajna, četiri boje i jedan vibe

U kolekciji su predstavljena dva dizajna, Signature, koji donosi jednostavnost s izraženim vizualnim identitetom brenda, uključujući prepoznatljivu Lollipop lizalicu koja je postala svojevrsni simbol. Smile je pak suptilnija varijanta koja kroz smajlić i detaljan pristup komunicira Lollipop brand na diskretniji način. Majice dolaze u četiri boje: bijela, crna, zelena i karakteristična Lollipop roza.

Prva modna kolekcija Lollipopa kreirana je dizajnirana u suradnji s kreativcima scene. Dizajn potpisuje Ervin Bešić, a kolekcija je realizirana u suradnji s Holographic Studijom. Svaki komad odražava ono što Lollipop jest – razigranost, optimizam i zajedništvo.

“Posjetiteljima Lollipopa smo htjeli dati priliku da doslovno postanu dio Lollipop priče – ne samo kroz evente, već i kroz ono što nose!” – poručuju iz tima Lollipopa.

Lollipop merch
Lollipop merch
Lollipop merch
Lollipop merch
Lollipop merch
Lollipop merch
Lollipop merch
Lollipop merch
Lollipop merch
Lollipop merch
Lollipop merch

Dosad najveći event

Ova kolekcija nije samo merch, to je vizualni izraz Lollipop zajednice koja raste iza dana u dan. Za one koji se prepoznaju u ritmu, bojama i osjećaju pripadnosti koji Lollipop nosi. Brend Lollipop do sada je u tri godine organizirao 56 evenata koje je posjetilo više od 150 tisuća posjetitelja u 12 gradova i tri države. Za nepuna dva mjeseca Lollipop na Jarunu predstavlja dosad najveći event 28. lipnja kada će na Velikom jarunskom jezeru nastupiti svjetski mega star Sean Paul.

 “Lollipop je nastao iz potrebe da se stvori događaj za sve koji su odrasli uz pop-glazbu 2000-tih i 2010-ih te one koji nisu imali te sreće. U trenutačno vrijeme, kada domaća glazba preuzima većinu klubova, mi smo odlučili napraviti upravo suprotno – dati punu pažnju Pop/RnB/Hip Hop žanrovima stranih izvođača 2000-tih godina. Lollipop danas nije samo party, već platforma, pokret i community ljudi koji se žele zabaviti bez pretenzija, uz glazbu koja im budi emocije djetinjstva i zajedništva! – zaključuju iz Lollipopa.

Kolekcija dolazi u ograničenoj količini i dostupna je ekskluzivno putem Lollipop webshopa.

Lollipop merch
Lollipop merch
Lollipop merch

Foto: Mateo Mučnjak

Učitati još
Zatvori