Twins predstavio ljetnu modnu kampanju

twins7

Kolekciju za proljeće/ljeto 2016., nedavno predstavljenu na ovosezonskom Cro-a-Porteru, hrvatski modni dvojac Twins popratio je modnom kampanjom, ispričanom kroz vizuale koje potpisuje mladi fotograf hrvatskih korijena s adresom u Švedskoj Mili Malinović.

Radnja kampanje smještena je u prirodu, a sva pažnja usmjerena je na komade koji ispisuju nit vodilju ljetne kolekcije poput ručno ocrtanih životinja na kaputima, haljinama i majicama te konstrukcijiski zanimljivim bluzama, sakoima i prslucima koji su inspirirani originalnim slavonskim nošnjama i tradicionalnim vezivanjem marame. Kolekcija je inspirirana propadanjem slavonskog sela, koje su dizajneri Domagoj Štimac i Damir Begović, kao rođeni Slavonci odabrali za temu.

twins6

Interpretacijom sela u kolekciji ovjekovječili su jedan mali dio seoske kulture, što je zapravo upozorenje na gubitak povijesti. Iako svjesni da jedna kolekcija nije u stanju promijeniti trenutno loše stanje u selima diljem Republike Hrvatske, trude se na još jedan kreativan i optimističan način poslati poruku i upozoriti na izumiranje seoskih običaja, priča, plesova, kulture i života koji polako odlazi u zaborav. Zaštitna lica kampanje su tri nova modela agencije Talia model Lana Bačić, Antonia Knežević i Tia Marciuš.

twins5

twins4

twins3

twins

twins2

1