Lidl i Heidi Klum predstavljaju suradnju na New York Fashion Weeku

Lidl i Heidi Klum predstavljaju suradnju
na New York Fashion Weeku

Lidl

#LETSWOW New York

Heidi Klum i Lidl 7. rujna u New Yorku otkrit će tajnu #LETSWOW kampanje pokrenute početkom kolovoza u 28 zemalja. Svečanom premijerom u New Yorku predstavit će suradnju svojom prvom zajedničkom kolekcijom. Na početku New York Fashion Week-a prvi će puta biti predstavljeni svi dijelovi kolekcije dostupni na međunarodnoj razini.

„Lidl se dosad nije povezivao s modom. To želimo promijeniti uz pomoć Heidi Klum kao kreativnog izvora inspiracije i uspješnom dizajnericom. #LETSWOW je sinonim za zabavu u modi i pruža iznenađenja – kao i Lidl u svijetu mode“ – rekao je predsjednik Uprave Lidla Hrvatska, Boris Lozić.

Heidi Klum za Lidl

New York je metropola u kojoj se rađaju i žive trendovi i više je od samog mjesta održavanja manifestacije. Za kolekciju „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“ njemačka je modna ikona inspiraciju našla u svom najdražem gradu. Razigrana kao New York te bogata izričajem kao Heidi Klum, ova kolekcija nudi urbane trendove s „wow“ efektom: sakoi s leopard uzorkom i topići, bomber jakne i super skinny traperice, nježna čipka i koža za rokerski izgled u plavoj i konjak boji. Svaki komad odjeće karakterizira dobra kvaliteta i cjenovni razred koji je tipičan za Lidl.

„Htjela sam kreirati modu s wow efektom koju je jednostavno kombinirati i u kojoj svaka žena izgleda odlično, a sve to po najboljoj cijeni“ – izjavila je Heidi Klum.

https://www.youtube.com/watch?v=l6aygCOUfqk

18. rujna počinje prodaja u 92 Lidlove trgovine u Hrvatskoj. Osim odjeće (raspona veličina od 34 do 44), asortiman će obuhvaćati i modne dodatke i cipele (raspona veličina od 36 do 41). Ova će se kolekcija na međunarodnoj razini nuditi u ukupno 28 država – u više od 10.000 Lidlovih trgovina.

Na službenoj stranici u tijeku je odbrojavanje do otkrivanja kolekcije u rujnu. Pratite i Instagram i Facebook profile.

Učitati još
Zatvori