Ikone modelinga i dalje su prave ljepotice

armani2

Era supermodela 90-ih u posljednjih nekoliko sezona doživljava svoj revival, a najnoviji dokaz je proljetna kampanja modne kuće Giorgio Armani, koju krase ikone modelinga – Nadja Auermann, Yasmin Le Bon, Stella Tennant i Eva Herzigova.

Kuća Armani i u ovoj kampanji nastavlja suradnju s eminentnim fotografom Peterom Lindberghom, koji za brend iz sezone u sezonu snima bezvremenske fotografije i dočarava snagu ženske osobnosti, pokazujući kako je stvarna ljepota žene stvar vječnosti, a ne prolaznog trenda.

Armani

Pod službenim imenom kampanje ‘New Normal’, Lindbergh je producirao portrete četiri autentične žene, koje su fascinantne ne samo zbog svoje uspješne i živopisne karijere modela, već i zbog prirodne ljepote koja ih prati i u nešto zrelijim godinama.

Snažna estetika kampanje priča priču o proljetnoj kolekciji kuće Armani, namijenjenoj aktivnim i dinamičnim ženama, koje su u potrazi za klasičnim komadima u kojima će se pronaći i jednostavno ih interpretirati, živeći život u stalnom pokretu.

armani4

armani3

Foto: Giorgio Armani 

0