Hrvatski brend satova ima novu kolekciju

Hrvatski brend satova ima novu kolekciju

Nova modna kampanja Urban Watch satova snimljena je na ulicama grada Zagreba te prikazuje kako se satovi savršeno uklapaju u urbani lifestyle.

urban 16

Hrvatski brend, iza kojeg stoji mladi i kreativan bračni par Antonija i Ivan Petrović nastao je prije pet godina u želji za stvaranjem kvalitetnog i modernog proizvoda po pristupačnoj cijeni.

Priča poprima novu dimenziju i dodatnu vrijednost ako uzmemo u obzir da su sav posao u stvaranju i brendiranju svog projekta, učinili sami.

urban 15

Nakon nekoliko kolekcija koje su prepoznale brojne svjetske fashionistice i širenja na tržište Europe i SAD-a, shvatili su da su na dobrom putu i da njihova priča ima svijetlu budućnost. Ove su godine dizajnirali novu, šestu kolekciju nazvanu Paris.

urban 10

Osnovna ideja u stvaranju nove kolekcije je jednostavan i bezvremenski dizajn. Svaki detalj je pomno odabran i sačinjen od najkvalitetnijh materijala kako bi izdržao test vremena.

urban 9

urban 12

Kožne narukvice izrađene su od vrhunske talijanske kože. Oslobođen od svih nepotrebnih detalja, Urban Watch Paris savršeno će se uklopiti u svaki stil. Svrha proizvoda nije jednostavno pokazivanje vremena, već stvaranje prekrasnog sata vrhunske kvalitete i pouzdanosti s vlastitom osobnošću koji će ubrzo postati vaš najbolji prijatelj.

urban 8

Kolekcijom Paris dominiraju ženski modeli, no u ponudi se nalaze i 2 modela veličinom prilagođena za muškarce. U pripremi je nova proljeće/ljeto kolekcija koja će, vjeruju oduševiti kako stranu tako i domaću publiku.

urban 7

Urban Watch satovi dostupni su na službenom web shopu urban-watch.com, a svi koji 27. i 28. studenog naruče sat koristeći promo kod JOURNALxURBAN15 dobivaju 15% popusta na novu kolekciju.

Modeli: Dorin Lucija Bajzec i Pavle Petrović
Foto: Mateja Vrčković

Učitati još
Zatvori