Nova kampanja poznatog splitskog brenda Chicks on Chic

Nova kampanja poznatog splitskog
brenda Chicks on Chic

chicks on chic ljeto 2017 (1)

Nova kolekcija dizajnerice Emine Štrkljević eksplozijom boja i krojeva vraća nas u 80-te godine 20. stoljeća koje su poslužile kao podloga na kojoj je dizajnerica izgradila kolekciju u kojoj dominiraju funkcionalni odjevni komadi prepoznatljivog pečata. Dašak nekog prošlog vremena uvijek se provlači kroz kolekcije branda Chicks on Chic pa nas dizajnerica odvodi u vrijeme kad je sve bilo pomalo opuštenije i ležernije, a odjevne kombinacije bile su hrabrije.

chicks on chic ljeto 2017 (2)

Dizajnerica je i ovog puta pokazala da se ne libi koristiti boje te za proljeće/ljeto 2017. predlaže žarko narančastu boju u kombinaciji s crnom, tirkiznu, lila i žutu boju u kombinaciji s bijelom. Negliže haljine, „piđama“ košulje i mantil haljine nazvane „mantilice“ koje su inspirirane klasičnim balonerom izrađeni su od laganih materijala poput svile, ugodnog pamučnog kepera i viskoznog satena. Dizajnerica je u kolekciji suprostavila sjajne i mat tkanine te tako postigla željeni kontrast i dozu dramatičnosti.

chicks on chic ljeto 2017 (3)

Kampanju je snimila Alma Štrkljević na Splitu 3 i Trsteniku pa su kao kulisa kampanje poslužile vizure zgrada koje je projektirao Dinko Kovačić. Alma je ovom kampanjom željela odati počast jednom od najvažnijih urbanističko-arhitektonskih projekata u Splitu. Dio kampanje snimljen je u Ulici Dinka Šimunovića koja je eklatantan primjer Kovačićevog promišljanja o arhitekturi kao posveti zavičajnosti. Novim su projektom arhitekti i urbanisti željeli vratiti prisnost susjeda i projektirati naselje koje će poticati na druženje. Tako su se Danea Jonjić i Marija Kovač podružile i utjelovile tek naizgled nježnu Chicks on Chic djevojku koja ima čvrst stav i ne boji se istaknuti iz mase. Za make-up je zaslužna Ivana Filipović, a asistent stilista i ovog puta bio je talentirani Marin Filipović.

Kolekcija je dostupna u splitskom Designer Storeu Krug i online na njihovoj web stranici www.krugstore.com. U kampanji su korištene ručno rađene cipele od visokokvalitetne kože novog hrvatskog branda Marole kojeg karakteriziraju korištenje žarkih boja u zanimljivim kombinacijama. Marole cipele dolaze u limitarnim serijama kako bi se svaka žena u njima osjećala posebno. Možete ih pronaći u novootvorenoj istoimenoj trgovini u Trogiru.

chicks on chic ljeto 2017 (4)

chicks on chic ljeto 2017 (5)

chicks on chic ljeto 2017 (6)

chicks on chic ljeto 2017 (7)

chicks on chic ljeto 2017 (8)

chicks on chic ljeto 2017 (9)

Učitati još
Zatvori