#allaboutchange: Kako popularni baby brend Dada&Rocco mijenja hrvatsko tržište

Koliko nas se može pohvaliti time da je kada mu je nešto trebalo, a toga na tržištu nije bilo, uzelo stvari u svoje ruke i napravilo to? Ne baš preveliki broj ljudi, no jedni od onih koji jesu i čiji bi primjer svakako trebali slijediti je mali obiteljski biznis s otoka Brača Dada&Rocco. Inspirativna priča majke koja u početku nije mogla ni zamisliti da će se iz njezine ideje razviti brend kojem vjeruju roditelji diljem Hrvatske. Promjene na tržištu dolaze iz ideje, a da je za nju potrebna hrabrost svi ćemo se složiti. No ono što i dalje inspirira je to da svakim svojim inovativnim proizvodom sve više oduševljavaju, a rade tek 5 godina. Promjene koje su oni postavili na tržištu, a tiču se standarda eko proizvodnje te kvalitete i inovativnosti, svakako su inspirirajuće i s razlogom su dio naše #allaboutchange platforme. Razgovarali smo s Danirom Glavinić, osnivačicom i glavnom dizajnericom koja nam je otkrila sve o tome kako je cijela priča počela, ali i o planovima koji su sve samo ne mali – žele postati sinonim za jedan od najboljih baby brendova na svijetu. Dovoljno inspirativno, zar ne?

  • Kako je krenula priča o brendu dada&rocco?

Brend je nastao na samom kraju 2015. godine iz moje potrebe da svom djetetu pružim najsigurniju zaštitu. Kako zaštita koju sam ja zamislila u svojoj glavi tada nije postojala, krenula u realizaciju iste. Obratila sam se mami koja je i sama vrlo poduzetna te koja je na svom kuhinjskom stolu sašila prve primjerke zaštitnih navlaka. Kada sam vidjela koliko nam pomažu i olakšavaju prijeko potreban san odlučila sam da želim taj spas ponuditi i drugim roditeljima. I tako smo krenuli u ovu predivnu avanturu. Vjerujem da su zato naši proizvodi toliko traženi i uspješni jer su prije svega nastali iz potrebe jedne majke.

  • Jeste li na početku mogli zamisliti koliko daleko će vas vaša priča odvesti?

Na samom početku nisam mogla ni sanjati koliko daleko ćemo dogurati sa samo jednom jednostavnom ali inovativnom idejom. Međutim ja sam takva, ako se nečega uhvatim onda sebe dam u potpunosti. A kada u nešto uložite toliko ljubavi i truda, ne može ne uspjeti. Iznimno sam sretna da je Dada&Rocco tu gdje je ali vjerujem da smo tek na početku i da nas čeka još puno toga.

  • Vaš obiteljski posao poznat je po tome da koristite samo najkvalitetnije materijale, zašto je to po vama važno?

Sve naše tkanine imaju Oeko Tex certifikat, što znači da radimo samo s najboljim tkaninama koje u sebi ne sadrže štetne tvari. Svjesni smo činjenice da naši roditelji za svoje mališane žele samo najbolje te im se to trudimo i ponuditi. Jako puno radimo na kvaliteti proizvoda i same proizvodnje na što ukazuje i činjenica da smo vlasnici međunarodnog certifikata za kvalitetu u proizvodnji ISO 9001:2015. Jedan od najdražih certifikata nam je certifikat Hrvatske kvalitete koji imaju mnogi naši proizvodi.

  • Koliko je teško danas biti poduzetnik u Hrvatskoj, s čime se sve morate nositi?

Za sve uspjehe zaslužan je naš tim i od nikoga ne očekujemo da radi umjesto nas, pa tako ni od države. Naravno uvijek i svugdje može bolje, kao npr. administracija, ali do sada nismo imali većih i nerješivih problema. Marljivo radimo na svom otoku Braču. Susrećemo se s nekim našim preprekama zbog toga što je proizvodnja na otoku uvijek teža nego na kopnu, ali ih za sada uspješno rješavamo.

  • Od kuda crpite inspiraciju i čemu težite?

Inspiraciju crpim na puno različitih mjesta. Ipak većina naših proizvoda je nastala iz potrebe moje djece Roka i Aure pa mogu reći da su oni moja najveća inspiracija. Ono čemu težim je to da naš brend bude prepoznatljiv ne samo u Europi nego u cijelom svijetu. Želim da budemo sinonim za jedan od najboljih baby brendova na svijetu. Možda će nekome to biti smiješno, ali sve što sam do sada zacrtala se ostvarilo pa zašto ne bi i to. Dream big zar ne?!

  • Po čemu su vaši proizvodi drugačiji? Kakve promjene svojim proizvodima uvodite na tržište?

Inovativne Zaštitne navlake su naš prvi proizvod. Sretni smo jer je to naš vlastiti izum za koji posjedujemo i patent pri Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo. Posebne su po tome što ih mališani ne mogu skidati, pružaju pravilan protok zraka, vidljivost na bebu u svakom trenutku te zaštitu od udaraca. Omogućuju bolje snove bebama, a tako i roditeljima. Kreiranjem tog proizvoda smo zauvijek promijenili način zaštite dječjih krevetića. Naši klijenti su naučili da im mi iz Dada&Rocco brenda uvijek donosimo nešto novo i uvijek sa svakim novim proizvodom idemo korak dalje. Vjerujem da nas zbog toga toliko vole i cijene jer smo originalni i ne tražimo inspiraciju u susjednom dvorištu. Isto tako volimo kreirati proizvode osluškujući upravo njihove potrebe. Tako je nastala i vreća za spavanje s otvorenim nogicama.

  • Sudjelovali ste u natječaju Pokreni nešto svoje, kako vam je to pomoglo?

„Pokreni nešto svoje“ je jedan veliki vjetar u leđa za nas. Zahvalni smo što su ljudi iz Phillip Morris-a i Act Grupe prepoznali naš rad i udijelili nam ovo priznanje. Za nas je novčana nagrada pomoću koje ćemo kupiti strojeve, koji će nam ubrzati pojedine dijelove proizvodnje i do 70%, velika stvar. Međutim ono što me posebno veseli i na čemu smo najviše zahvalni je to što ćemo imati njih kao mentore. Vjerujem da ćemo zajedno postići jako puno!

Sadržaj članka nastao je u suradnji s našim partnerima. Za više informacija, pogledajte naše Uvjete korištenja.

Foto: dada&rocco, Tatjana Bukvić

0