5 skincare brendova koji doista čine razliku

5 skincare brendova koji doista
čine razliku

Ako Mara iz Vinkovaca ima iznadprosječan broj pratitelja na društvenim mrežama, Mara vjerojatno ima svoj skincare ili beauty brend. Super za Maru, a odlično i za nas koji u današnje vrijeme imamo mnogo više izbora za pronaći ono što paše našem tipu ili trenutnom stanju kože. Međutim, u moru brendova, izobilju krema, seruma, ulja i ostalih mazalica, ponekad je teško pronaći proizvode koji čine razliku i brendove koji predstavljaju pozitivnu promjenu u današnjem beauty svijetu. Vodimo vas u svijet skincare brendova koji su se istaknuli svojim sastojcima, učinkovitošću i cjelokupnom beauty misijom koji se zbog toga nalaze na policama skoro svih ovisnika o učinkovitoj njezi kože.

Drunk Elephant

Šarena, unikatna pakiranja ‘pijanog slona’ ne možete ne uočiti na kupaonskim policama svih influencerica i beauty entuzijasta. Nakon što je proučila stotine sastojaka boreći se s problematičnom kožom lica, Tiffany Masterson je 2013. godine pokrenula brend Drunk Elephant. Cilj joj je bio kreirati liniju proizvoda bez takozvanih ‘sumnjivih 6’ sastojaka (SLS, silikoni, esencijalna ulja, isušujući alkohol, mirisi/umjetne boje, kemijski SPF). Kako kaže filozofija ovog brenda – „ono što izostavimo iz proizvoda jednako je važno kao i ono što stavimo u njih“. Stoga su njihovi proizvodi puni aktivnih sastojaka, zdrave pH vrijednosti i formulacija koje koža prepoznaje.

Drunk Elephant je najprodavaniji skincare brend u Sephori, a čak svake minute u svijetu se proda jedna Protini Polipeptyde krema. A osim te čudesne, hidratizirajuće kreme koja lice ostavlja glatkim i zategnutim, evo još nekih bestsellera iz njihovog asortimana čija učinkovitost opravdava cijenu.

Bestselleri: Virgin Marula Oil, C-Firma Vitamin Day Serum, F-Balm Electrolyte Waterfacial Mask, Drunk Elephant T.L.C. Sukari Babyfacial 25% AHA + 2% BHA Mask, Drunk Elephant A-Passioni Retinol Cream, Drunk Elephant Lala Retro Whipped Moisturizer With Ceramides

Glow Recipe

Da je Glow Recipe kuharica, svi bismo kuhali po njezinim receptima. Ovaj brend teško da može pogriješiti u svojim recepturama. Zaslužni za popularni ‘glass skin’ efekt, Glow Recipe probio se na tržište s prijeko popularnom Watermelon Glow Sleeping maskom. Ona se nanosi pred spavanje, miriši bajno, a lice je ujutro mekano i sjajno. Brend je popularnost stekao ‘clean’ sastojcima, klinički provjerenim rezultatima i formulacijama koje se skoro pa nužno sastoje od antioksidansima bogatim voćem. Uz to, lubenica je od samih početaka do danas jedan od njihovih najtraženijih sastojaka.

Tako su trenutni beauty favoriti i bestselleri Watermelom Glow Niacinamide Dew Drops, Watermelon Glow Pink Juice Moisturizer te Watermelon Glow PHA+BHA Pore-Tight Toner. Međutim, svakako probajte liniju s avokadom, poput Avocado Retinol Sleeping maske te liniju sa šljivama i nezaobilazni Plum Plump Hyaluronic Serum.

Biologique Recherche

Ikone ovog brenda poznate su naširoko i nadaleko. U njih se kunu žene i muškarci diljem svijeta, a jedna od njih zasigurno je kultni Lotion P50. Tko ga je probao, nije ostao ravnodušan. Ovaj francuski brend kozmetike, bez mirisa i umjetnih boja, svoju filozofiju temelji na takozvanim trenutnim stanjima kože. Utemeljen 1970. godine, brend je u svom laboratoriju počeo razvijati proizvode s visokom koncentracijom aktivnih sastojaka i razinom učinkovitosti.

Ono što ih razlikuje od drugih jest činjenica da će izbor proizvoda ovisiti o analizi i rezultatima vaše kože pa je tretman iznimno individualan. Na jednu takvu analizu možete se besplatno naručiti u BR centrima diljem svijeta te dobiti program prilagođen vašoj koži. A neki od bestsellera koje ćete najčešće vidjeti na svjetskim beauty top listama su Masque Vivant, Biomagic Mask, Serum Placenta i Le Grand Creme. A nerijetko ćete ove proizvode naći i na neplaćenim Instagram storyjima Kim Kashashian.

SkinCeuticals

Priča ovog brenda profesionalne njege za kožu starta mnogo prije osnivanja brenda 1997 godine, zahvaljujući važnim istraživanjima Dr. Sheldona Pinella. Desetljećima duga istraživanja karcinoma kože koja su dovela do ključnih saznanja o antioksidansima potpomogla su razvoj visokopotentnih formula čiji sastav optimalno prodire u kožu.

Valja napomenuti da cijena proizvoda ovog brenda nije u rangu ostalih koje smo naveli u tekstu (mnogo je viša), ali rijetko ćete naći nekoga tko će se požaliti na učinkovitost ovih formula. Trenutno najpopularniji proizvod u koji se nerijetko kune Hailey Bieber je C E Ferulic. Beauty favorit već nekih 15 godina, ovaj proizvod zadužen je za zaglađivanje površine kože te blistaviji ten. Osim njega, tu su nezaobilazni Hyaluronic Acid Intensifier Serum, krema A.G.E. Interrupter, Blemish + Age Defense Serum te Hydrating B5 Gel.

The Ordinary

Ovaj brand doista je uzdrmao beauty industriju prije nekoliko godina kada je osvanuo na tržištu. Učinkoviti, jednostavni sastojci, u još jednostavnijem pakiranju po nevjerojatno niskim cijenama su ono što čini ovaj brend posebnim. The Ordinary nema slatko pakiranje i simpatično upakirana imena sastojaka, već čiste sastojke, navedene punim imenima i vrijednost za novac kakvom se rijetko koji brend može pohvaliti.

Njihov najhvaljeniji proizvod zasigurno je retinol, sastojak u čiju su se učinkovitost uvjerili milijuni. A The Ordinary ga nudi u više oblika, tj. pakiranja s različitom koncentracijom retinola, kako bi omogućili koži da se polako privikne na taj, ponekad agresivan, ali itekako učinkovit sastojak. Osim retinola, tu je hidratizirajući stopostotni skvalan, ružino ulje, hijaluronska kiselina i mnogi drugi HG (takozvani ‘holy grail’) proizvodi. Liniju The Ordinary proizvoda možete pronaći i u Douglas trgovini u Hrvatskoj.

Ako možete, uvijek prvo isprobajte mini izdanja proizvoda

Valja svakako napomenuti da u moru proizvoda treba biti pažljiv. U suprotnom biste kožu mogli preopteretiti i ugušiti proizvodima koji možda ne pašu vašem tipu ili stanju kože ili međusobno nisu kompatibilni. ‘Manje je više’ nekad zaista igra važnu ulogu u njezi kože, ako ne u količini proizvoda koje koristimo, onda barem u količini sastojaka koje nanosimo na naše lice ili tijelo. U današnje vrijeme postoje aplikacije ili web stranice koje će vam reći apsolutno sve sastojke kreme koju želite kupiti (iako ih možda sve nećete pronaći na ambalaži). Tako se vrlo lako možete opredijeliti za njegu bez silikona, parabena, mirisa i ostalih štetnih stvari koje želite izbjegavati.

U svakom slučaju, njega kože razlikuje se od osobe do osobe. Stoga, umjesto nepromišljene kupovine desetaka proizvoda, pokušajte s mini izdanjima koje danas nudi većina beauty trgovina (kao npr. CultBeauty ili pak Sephora ako putujete u inozemstvo). Tako ćete saznati što najbolje odgovara vašem licu, tenu i zbog čega se osjećate najbolje u svojoj koži.

Foto: Instagram

Tekst: Factor Beaute

Preporuka

Zatvori