Namirnice pomoću kojih ćete zadržati mladolik izgled kože

@sannevloet

Neprestano naglašavamo koliko je važna pravilna njega kože. Zdrava koža zahtjeva svakodnevnu hidrataciju, a osim što ju trebamo njegovati izvana, važno je obratiti pažnju i na to kako ju hranimo iznutra. Koža je pokazatelj našeg zdravlja i životnih navika, a svima nam je dobro poznata uzrečica da ljepota dolazi iznutra. To znači da je zdrava i pravilna prehrana zaista važna, ne samo kako bismo se fizički dobro osjećali, već i da bismo dobro izgledali.

Mladolik izgled kože možemo zadržati zdravom prehranom i dovoljnim unosom tekućine. Omega-3 masne kiseline, vitamin B za proizvodnju kolagena i elastina te minerali za zaštitu i regeneraciju stanica trebali bi biti osnova svake prehrane. Određene su namirnice iznimno bogate vitaminima, mineralima, antioksidanskima, enzimima i ostalim nutrijentima koji su dobri za naše zdravlje i koji će pomoći našoj koži vratiti mladenački sjaj. Uvrstite ih u svoju prehranu, a vaša koža će vam biti zahvalna.

Rajčice

Rajčica sadrži likopen, antioksidans koji je zaslužan za zaštitu kože od štetnih utjecaja, isušivanja i pretjeranog izlaganja suncu. Uz to, likopen pomaže održati mladolik izgled i mekoću kože. Prednost rajčice je što se može kombinirati u mnogim jelima pa uvijek možete nešto novo smisliti kako vam ne bi dosadila.

Zeleno povrće

Zeleno povrće kao što su kelj, špinat i brokula bogato je vitaminima i mineralima koji na koži imaju detox efekt i neutraliziraju efekt slobodnih radikala. Možemo ih konzumirati u obliku smoothieja za dobar početak dana ili kao prilog uz obroke. Idealni su u proljeće, kako bismo svojoj koži dali boost nakon zimskog perioda.

Mrkva

Mrvka je također bogata antioksidansima i sadrži vitamnine i minerale koji će koži osigurati kvalitetan ten i mekoću. Osim toga, mrkva žtiti kožu od starenja i štetnog UV zračenja.

Agrumi

Agrumi su bogati vitaminom C. Tijelu pomažu da se očisti od toksina, odbaci višak vode i uravnoteži kalij i natrij u stanicama. Limun čisti akne, spriječava pojavu bora i upalne procese na koži, a možemo ga koristiti i kao namirnicu i za vanjsku upotrebu na koži. Grejp, s druge strane, potiče proizvodnju kolagena, a pomaže i kod mršavljenja.

Orasi

Orasi sadrže omega-3 masne kiseline koje kožu čine elastičnijom. Uz to sadrže i antioksidanse koje koža voli, poput vitamina E, C i selena. S obzirom da su bogati masnoćom, orahe ne treba puno konzumirati; oko 30 grama po porciji je sasvim dovoljno.

Morski plodovi

Morski plodovi i ribe bogati su omega masnim kiselinama i antioksidansima pa bi češće trebali jesti namirnice poput lososa, skuše, tune, kamenica i rakova. Uz to, dobar su izvor kalcija, bakra, vitamina B2, cinka i kolina. Vitamini B su neophodni za zdravu kožu i odgovorni su za proizvodnju kolagena i elastina.

Foto: Unsplash, Instagram

0