Nakon pariške premijere, u Zagrebu predstavljeni proizvodi za kosu koje žene obožavaju

Leonor Greyl

Posljednjih nekoliko godina sve veći naglasak stavlja se na očuvanje okoliša, kako u modi, tako i u svijetu ljepote, a brend koji takav koncept njeguje od samih početaka je Leonor Greyl. Riječ je o obiteljskom brendu osnovanom 1968. godine u čijem središtu vrijednosti je priroda. Proizvodi za kosu napravljeni su od visokokvalitetnih, prirodnih sastojaka, a prilagođeni su različitim stanjima kose. Teuta Mesaroš iz frizerskog salona “Teuta”, gdje je edukatorica Sylvia Gonzales održala trening o proizvodima Soins repigmentants, rekla je kako su to jedini proizvodi s kojima možemo imati tri i više proizvoda iz linije na kosi te tako ciljano utjecati na potrebe kose, a da pritom nemamo osjećaj težine na kosi. Leonor Greyl je brend kod kojeg je vidljivo kako se njega lica polako poistovjećuje s njegom vlasišta i kose, a svaki proizvod djeluje terapijski te su najbolji rezultati vidljivi 6-8 tjedana nakon primjene.

Soins Repigmentants ekskluzivno u salonu Teuta

Leonor Greyl

Nakon što je u Parizu predstavljena nova linija proizvoda Soins Repigmentants s potpisom Leonor Greyl prije dva tjedna, isti proizvodi predstavljeni su i u frizerskom salonu Teuta.

Salon Teuta jedini je salon u Hrvatskoj koji već godinu dana ekskluzivno surađuje s francuskim brendom i dijeli oduševljenje zadovoljnih klijentica. Kad god imamo priliku, organiziramo trening s edukatorima iz Instituta Leonor Greyl i tako razmjenjujemo iskustva, priča Teuta te dodaje kako uvijek otkriju nešto novo i posebno.

Leonor Greyl

Edukatorica Sylvia Gonzales potvrdila je kako su u brendu Leonor Greyl iznimno ponosi na činjenicu da su svi proizvodi s njihovim potpisom bez silikona, parabena, natrijevog lauret sulfata i ugljednog katrana, a isto vrijedi i za repigmentacijske regeneratore Soins Repigmentnts koji su ekskluzivno predstavljeni u salonu Teuta. Sylvia Gonzales napomenula je kako je vrlo bitno paziti što se stavlja u kosu, a prije kupnje uvijek treba čitati deklaracije i obratiti pozornost na sastojke koji se nalaze u proizvodu. Dodala je da o kosi treba brinuti cijelog života, a ne tek u trenutku kad počnemo njome biti nezadovoljni.

Leonor Greyl proizvode opisala je kao kvalitetne koji kosu regeneriraju, hidratiziraju, daju joj sjaj, a istovremeno su pogodni za različite tipove kose:

Tko god želi kvalitetu, mislim da se treba odlučiti za Leonor Greyl. Pri izradi proizvoda, u brendu ulažu svu svoju kreativnost, a iz prirode uzimaju najsavršenije sastojke, bez obzira na to koliko oni koštali. Primjerice, u mnogim se proizvodima koristi svila, a poznato je kako je njezina cijena jako visoka, no to je dokaz da se uistinu ulaže u kvalitetu proizvoda, govori Gonzales. U svojim formulama brend koristi sirovine iz cijelog svijeta, a kad je moguće, daju prednost lokalnim dobavljačima.

Leonor Greyl
Leonor Greyl
Leonor Greyl

Trening o uporabi Soin Repigmentant proizvoda

U frizerskom salonu Teuta održan je trening o uporabi spomenutih Soin Repigmentant proizvoda. Riječ je o kolekciji u kojoj su spojeni pigmenti za bojanje kose s formulom od 96% prirodnih sastojaka. Redovitim korištenjem, svaka nijansa postaje ljepše a koktel snažnih ulja pomaže u zaštiti vlasi te čini kosu raskošnijom.

Leonor Greyl

Nismo propustili priliku pitati Sylivu Gonzales koji su njezini omiljeni proizvodi. Kako kaže, ne odvaja se od šampona  Leonor Greyl Sampooing Reviviscence. Riječ o hranjivom šamponu pomaže dehidriranoj, obojenoj i oštećenoj kosi jer je hidratizira, hrani i omekšava. Dodaje kako bi svatko u kupaonici trebao imati ulje za kosu Leonor Greyl Regenerescence Naturelle koje će učiniti kosu čvršćom i zdravijom. Za kraj, izdvojila je Serum de Soie Sumblimateur, hranjivi serum za oblikovanje kose koji je hrani i omekšava, a istovremeno štiti od sunca i vlage. Gonzales je dodala da je na kraju jedino bitno da svatko pronađe proizvod za sebe koji će biti prilagođen njegovoj kosi i vlasištu.

Međutim, popis omiljenih proizvoda ne može proći bez ulja za kosu L’Huile de Leonor Greyl, najpopularnijeg proizvoda s potpisom brenda Leonor Greyl. Riječ je o tretmanu za rasplitanje, omekšavanje, zaštitu i uljepšavanje kose na osnovi kokosovog i mongongo ulja.

Sylvia je za kraj brend Leonor Greyl opisala dvijema riječima – tradicija i vjernost. Kaže, naime, da su kupci prepoznali trud koji brend ulaže u proizvode, a rezultat toga je 50 godina njihove vjernosti jer se ljubav prema brendu prenosi s generacije na generaciju.

Foto: Sonja Kvesić

0