S Dorom i Ivom danas vježbamo aktivan pilates

Prije 10 dana, upoznale smo vas sa ženskim duom koji je odlučio dobro protresti našu pomalo ustajalu svakodnevicu i suočiti nas s činjenicom da mnogo sjedimo, malo se krećemo i tako definitivno radimo štetu svom tijelu i organizmu u cjelini.

One su Dora i Iva, dvije prijateljice koje su odlučile spojiti ono najbolje iz svoja dva inače sasvim različita svijeta i pokazati da se upravo tjelovježbom svatko od nas može mnogo bolje i učinkovitije nositi sa stresnom svakodnevicom. Nju možda ne možemo drastično promijeniti preko noći, no zato svoje slobodno vrijeme, ma kako ga malo bilo, možemo usmjeriti na pravu stvar.

Pitate se tko su Dora i Iva, kako su došle na ideju, što njihov projekt zapravo predstavlja i kako mu se i vi možete priključiti ako ste se pronašli u gornjem opisu? Otkrile smo vam ovdje, a danas vam donosimo prvi set vježbi koje su Dora i Iva pripremile za nas, ali i za sve vas koji se prepoznajete u opisu ‘sjedilačkog (ili pak stajaćeg) načina života’.

Aktivan pilates dobro će vas razbuditi na samom početku tjedna

Prošli put, Dora i Iva pokazale su nam kako vježbati pasivan pilates, a danas, na samom početku novog radnog tjedna, odlučile su nas dobro ‘prodrmati’ s Pilatesom II, odnosno Aktivnim pilatesom. U sklopu ove serije vježbi radimo na jakosti, kontroli i posturi u aktivnijem tonu, a sigurno ćete na kraju primijetiti i kako ste se dobro oznojili. Dora uz smijeh otkriva kako je riječ o treningu koji je ‘samo za hrabre’, no nemojte se bojati, jer uz video donosi i upute za vježbanje i na što je potrebno obratiti pozornost:

• plankove možete uvijek zamijeniti plankovima na koljenima
• kod plankova pazite da ste na bridu stopala, a ne na donjem dijelu potkoljenice ili gležnju – kako biste izbjegli to, onda radije budite na koljenu
• pazite na položaj kralježnice i zdjelice tokom svake vježbe (neutralna pozicija)
• na iskoracima pazite da je prednje stopalo puno na podu, a koljeno ide van koliko vam to stopalo dopušta, to jest stopalo prati nožne prste
• kod čučnjeva pazite na dubinu čučnja (nemojte ići preduboko ako gubite neutralnu poziciju zdjelice i kralježnice), pazite da koljena prate stopala (nemojte izgledati kao Bambi na ledu)
• možete ponoviti trening dva puta (idealno je napraviti ovaj set vježbi bez pauze te nakon 2 minute odmora ponoviti isti taj set)

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Objavu dijeli DoraKraljevic PaulaKraljevic (@dorabodystudio)

3