Valentino Beauty ponovno otvara vrata kultnog njujorškog kluba Studio 54
Valentino Beauty ponovno otvara vrata kultnog njujorškog kluba Studio 54

Valentino Beauty ponovno otvara vrata
kultnog njujorškog kluba Studio 54

Na samo jednu noć, 10. rujna, Valentino Beauty vraća duh legendarnog njujorškog noćnog kluba Studio 54. Kultni noćni klub, simbol glamura, slobode i beskompromisne zabave, postaje inspiracija za ekskluzivni događaj i novu beauty kolekciju Ivory Rendez-Vous.

Studio 54 bio je mnogo više od običnog noćnog kluba – bio je simbol slobode, hedonizma i blještavog glamura kasnih sedamdesetih u New Yorku. Smješten u nekadašnjem kazalištu na Manhattanu, klub je otvoren 1977. i ubrzo postao epicentar svjetske pop kulture. Na plesnom podiju ispod reflektora i zlatnih diskokugli izmjenjivale su se najveće zvijezde tog vremena, od Andyja Warhola i Biance Jagger do Liz Taylor i Michaela Jacksona. Priče o ekstravagantnim zabavama, konjima koji bi se prošetali plesnim podijem i kostimima dostojnima modnih pista ušle su u povijest, a Studio 54 postao je sinonim za noći u kojima je sve bilo dopušteno i ništa nije bilo previše. Iako je klub zatvoren već početkom osamdesetih, njegov mit i danas živi kao jedan od najblještavijih simbola njujorškog noćnog života.

Rendez-Vous Ivory

Valentino Beauty još jednom spaja svijet mode i mirisa, ovog puta kroz limitiranu kolekciju Rendez-Vous Ivory koja evocira glamur i slobodu legendarne ere Studio 54. U kolekciji se nalaze tri prepoznatljiva bestselera brenda u luksuznom novom izdanju – Born in Roma Donna eau de parfum, Born in Roma Uomo eau de toilette te kultni Spike Valentino Buttery Matte ruž u dvije nove nijanse, pink toffee i terrazzo red.

Hommage vremenu u kojem je sve bilo moguće

Ivory estetika, ukrašena zlatnim detaljima, donosi svjež izgled dobro poznatim proizvodima, ali kolekcija nije samo vizualni makeover. Valentino Beauty reinterpretira same srži svojih klasika, dodajući im novu dimenziju i balansirajući senzualnost s couture drskošću. Born in Roma Donna tako dobiva toplu citrusno-cvjetnu raskoš obogaćenu gurmanskim dodirom, dok Uomo naginje dubljim drvenastim tonovima, naglašavajući kontrast snage i zavodljivosti.

Kolekcija Rendez-Vous Ivory zamišljena je kao hommage vremenu u kojem je sve bilo moguće, od mode do noćnog života, ali i kao poziv današnjoj publici da stvori vlastiti trenutak glamura. Limitirana izdanja dostupna su samo u odabranim parfumerijama i online, što ih čini savršenim kolekcionarskim komadom za ljubitelje mirisa i ljepote.

Vizualna kampanja, snimljena u New Yorku, donosi prizore noći u kojoj se svatko može prepustiti vlastitoj priči, baš kao u slavnim vremenima Studio 54. Lice kampanje je manekenka Adut Akech, dugogodišnja ambasadorica Valentino mirisa.

Tri prepoznatljiva bestselera brenda u luksuznom novom izdanju

Ivory Rendez-Vous kolekcija dostupna je u ograničenim količinama u odabranim parfumerijama i online, a s njom dolazi i obećanje: povratak u noći ispunjene glamurom, glazbom i bezvremenskom elegancijom.

Foto: Instagram (@valentino.beauty), Valentino Beauty

Učitati još
Zatvori