Dok svi snižavaju cijene, jedan brend snižava i tempo te se vrlo uspješno odupire Black Friday maniji
Dok svi snižavaju cijene, jedan brend snižava i tempo te se vrlo uspješno odupire Black Friday maniji

Dok svi snižavaju cijene, jedan brend snižava i tempo te se vrlo uspješno odupire Black Friday maniji

The Ordinary i ove je godine odlučio usporiti ritam najbučnijeg shopping perioda. Umjesto poziva na impulzivnu kupnju i brze odluke, njihova poruka glasi This November shop slowly. Odnosno, kupujte promišljeno, informirano i mirno, bez pritiska odbrojavanja i straha da ćete nešto propustiti. Popust je jasan i velikodušan, 23 posto na cijeli asortiman, ali ono što čini razliku jest činjenica da traje do 7. prosinca. Dovoljno vremena da proučite formule, usporedite serume i kreme te pitate sve što vas zanima prije nego što pritisnete dodaj u košaricu.

Sloooow down.

Takav pristup savršeno se uklapa u filozofiju brenda koji je od početka gradio reputaciju transparentnosti. The Ordinary nikada nije skrivao sastojke iza obećanja, već ih je stavljao u prvi plan. Zbog toga je njihov anti Black Friday moment prirodan nastavak priče. Umjesto da nas uvjeri da trebamo sve, potiče nas da odaberemo ono što našoj koži doista treba. Ako se borite s hiperpigmentacijom, nećete nasjesti na slučajni viralni proizvod, već ćete potražiti kiselinu ili derivat vitamina C u koncentraciji koja vam odgovara. Ako vas muči povremeno začepljenje pora, vjerojatnije ćete istražiti salicilnu kiselinu umjesto da u košaricu ubacite tri različita pilinga. Ako vam je barijera kože osjetljiva, naučit ćete razlikovati kada posegnuti za niacinamidom, a kada za hidratantnim formulama s hijaluronskom kiselinom i skvalanom.

 

Poruka uz kampanju poziva na razgovor i postavljanje pitanja. U praksi to znači da je brend spreman pomoći vam pronaći rutinu prema tipu kože i stvarnim problemima, bez žurbe i bez stvaranja kolekcije koja će skupljati prašinu na polici. Usporen tempo kupnje istovremeno je i održiviji. Manje pogrešnih kupnji znači manje proizvoda koji se troše napola pa odlažu, a više njege koja se zaista koristi do kraja. U vremenu kada se sniženja često pretvaraju u utrku, lijepo je vidjeti poticaj da stanemo, pročitamo etiketu i donesemo odluku koja će našoj koži dugoročno odgovarati.

Anti Black Friday kampanje

Sve je više brendova koji se odmiču od klasične Black Friday euforije i biraju održiviji, promišljeniji pristup. Primjerice, španjolski brend ECOALF nikada ne sudjeluje u sniženjima tijekom studenog, već koristi taj period kako bi podsjetio kupce na štetnost prekomjerne potrošnje i važnost dugovječnih komada. Kanadski Kotn ide korak dalje pa umjesto popusta 100 posto prihoda donira za izgradnju škola u Egiptu, čime Black Friday pretvara u dan solidarnosti i društvene odgovornosti. Švedski Asket, poznat po minimalizmu i bezvremenskim krojevima, umjesto sniženja nudi besplatne popravke odjeće, promičući ideju “kupuj manje, ali bolje”. Outdoor brend Haglöfs već godinama potpuno ignorira crni petak, održavajući redovne cijene i time ističući da kvaliteta i etika ne trebaju sezonske popuste. Brendovi sve češće koriste ovaj period kako bi usporili tempo potrošnje i vratili fokus na ono što je uistinu vrijedno – promišljene odluke, transparentnost i trajnost.

Učitati još
Zatvori