60 godina brenda koji je milijune frizura učinio besprijekornima

60 godina brenda koji je milijune
frizura učinio besprijekornima

Svježa i besprijekorna frizura beauty je ideal koji je na snazi već desetljećima i prve memorije koje nosimo još iz djetinjstva na temu ljepote upravo su one u kojima su naše bake spavale s viklerima u kosi ili u kojima smo strpljivo čekale na svoje mame kod frizera.

Njegovana i lijepo stilizirana kosa baš nikada nije izašla iz mode, a čini se da je naglasak na njoj danas veći no ikad. Mnogo ulažemo u dobru preparativu za kosu, no podjednako bitni su nam i proizvodi za styling, koji ovu bazu odvode na još viši nivo. Savršeno ispeglana kosa ili voluminozni i glossy valovi u kosi, dva su primjera popularnih frizura današnjice s kojima se svaka žena osjeća kao milijun dolara.

60 godina nedodirljivo snažnih frizura

Brend koji ženama već dugi niz godina pomaže postići taj neprocjenjiv osjećaj njemački je Taft, čija je uspješna poslovna priča počela prije točno 60 godina. Tada je Taft predstavio prvi lak za kosu na svijetu i zahvaljujuć njemu izazvao pravu revoluciju u beauty svijetu. Nema sumnje da je i danas Taftov lak za kosu jedan od najprepoznatljivijih proizvoda ovog poznatog brenda, a njemu su se pridružili i mnogi drugi proizvodi koji su dodatno učvrstili i osnažili poziciju Tafta kao vodećeg brenda za styling kose.

Ikonične reklamne kampanje brenda Taft

Još jedan sinonim za Taft definitivno su nam sve one genijalne televizijske reklame u kojima frizura heroine u reklamnom spotu odolijeva baš svim vremenskim uvjetima i u brojnim, skoro pa nemogućim okolnostima zadržava svoju formu, snagu i moderan dojam.

Taft proizvodi su oduvijek mnogo više od dobrog marketinga

Taft proizvodi toliko su djelotvorni i u stvarnosti, pa tako pružaju fantastičan volumen, očaravajući sjaj i poznato savršeno učvršćivanje u svim vremenskim uvjetima. Svaka linija Taft proizvoda razvijena je kako bi zadovoljila individualne potrebe svojih potrošača. Široki asortiman Taft lakova, pjena, voskova, balzama, gelova i drugih proizvoda za kosu, pruža besprijekorno i dugotrajno učvršćivanje koje ostvaruje svaki san o savršenoj frizuri.

Novi imidž brenda Taft i nove, još bolje Taft formule za styling kose

Povodom 60. rođendana, omiljeni brend za styling kose Taft odlučio se za promjenu imidža i svog vizualnog identiteta. Tako se Taft proizvodi od ove godine pojavljuju u potpuno novom ruhu, prilagođenom modernom potrošaču.

Sada ćete ih na policama drogerija i drugih prodavaonica u Hrvatskoj pronaći s modernijim logom, jasnijom strukturom boja proizvoda, jednostavnim prikazom jačine učvršćivanja i odmah prepoznatljivom djelotvornošću.

Veliki plus u slučaju novog redizajna jest i činjenica da nove formule proizvoda dolaze bez sastojaka životinjskog porijekla i silikona, pružaju visoku razinu njege i ugodan osjećaj kose za potpuno novo styling iskustvo. Taft je posebno posvetio pažnju pjenama* čije formule sada sadrže krumpirov škrob umjesto čistih sintetičkih polimera – za još veći stupanj održivog razvoja, a s jednako dobro kvalitetom.

*Osim proizvoda linija Taft Classic, Taft Curl i Taft Shine

Uz atraktivno pakiranje i bolje formule, Taft u svoj asortiman uvodi i 3 noviteta – balzam za kovrče, sprej za zaštitu od topline i sprej za dodatan volumen kosi kako bi proizvodi bili prilagođeni baš svakom tipu kose.

Pod sloganom “Novi Taft. Moja snaga.”, pronađite svoj redizajnirani Taft već sada u najbližoj trgovini.

Foto: Taft

Učitati još
Zatvori