Zagrebački salon Rašpa stvara neke od najljepših manikura – ovo je njihov novi chic prostor

Zagrebački salon Rašpa stvara neke od najljepših manikura – ovo je njihov novi chic prostor

Salon za njegu i styling noktiju, Rašpa, ovih se dana uselio u svoj novi prostor, na Kvatrić i u ulicu Ferde Livadića 19, gdje nastavlja primati klijentice i stvarati atraktivne manikure za proljetne dane. Njihove efektne radove već ste vrlo vjerojatno viđale na društvenim mrežama, a mi smo popričale s Marinom Pavlović, vlasnicom Rašpe koja nam je otkrila o svemu pomalo, pa tako i o ugodnom novom prostoru koji je uređen u chic minimalističkom stilu.

  • Tko i što je Rašpa?

Hm… kako to najbolje opisati? Znate onaj osjećaj kad osjećate neizmjernu ljubav i privrženost prema nečemu, istovremeno ponosni na to koliko ste se dali u cijelu priču, u nešto što dugo i strpljivo stvarate? E to je RAŠPA. Moja beba, kako volim reći.

Salon je nastao iz želje da uđem u svijet estetike i kreativno se izrazim, a ujedno da klijentima pružim mogućnost uređivanja u ambijentu koji podsjeća na dom, mjesto gdje se osjećaju dobro i gdje bar na kratko mogu pobjeći od užurbane svakodnevice.

  • Kada i kako ste započeli s radom? Jesu li vam manikure oduvijek bile ljubav i karijera ili ste ipak krenuli nekim drugim putem?

Sve je počelo još 2014. kada sam tadašnjoj kolegici rekla kako “bih malo radila nokte”. I danas se tome smijemo jer sam bila na sto strana, s hrpom hobija i interesa uz uredski posao koji smo tada skupa radile. Puna podrške i razumijevanja, ona je bila moj model na tečaju za nešto što sam mislila da će biti jedan od mojih hobija. Ispalo je da ipak ne može ostati samo na tome.

Po struci sam ekonomist i tada sam već 10 godina plivala u vodama B2B prodaje i marketinga. Naravno da nisam ni sanjala da ću jednog dana imati svoj salon. Cijela priča razvijala se nekako prirodno, imala sam potrebu udovoljiti svojoj detaljističkoj crti i stvoriti nešto drugačije – manikure koje se uklapaju u poslovno okruženje iz kojeg sam i sama izašla, koje naglašavaju ženstvenost i individualnost svake od nas. Na početku sam vježbala na prijateljicama i njihovim prijateljicama, ali uskoro se pročulo za RAŠPU i potražnja je počela rasti. Kada sam ostala bez posla shvatila sam da se priča već zakotrljala i bila sam spremna riskirati i krenuti u samostalne vode.

  • Gdje se nalazi nova Rašpa, a gdje ste bili prije? Kako ste poželjeli urediti novi prostor?

Od nedavno se salon nalazi na novoj adresi na Kvatriću, nakon što smo proveli par godina u VMD kvartu u Strojarskoj. Za to mjesto vežu me lijepe uspomene – upoznala sam puno divnih žena, čula bezbroj osobnih priča, krasnih ideja, malih i velikih tajni, novih preporuka, primila gomilu dobrih vijesti, uredila puno mladenki i mladih mama, RAŠPA tim se povećao, broj klijenata je jako narastao, ma sve o čemu mali biznis sanja.

Novi prostor je nekakav logičan slijed, stepenica više, vraćanje originalnoj filozofiji s početka priče. Sve je zamišljeno poput produženog boravka za one koji rutinu njege ruku uklapaju u svoj lifestyle. U salon možete svratiti na piće, raskomotiti se na kauču i prolistati neki od časopisa, odraditi online sastanak, imamo i Book club pa razmjenjujemo i posuđujemo knjige koje nas vesele ili inspiriraju, ljubimci su također dobrodošli i mogu vas pričekati na jastuku namijenjenom upravo njima, kavicu pijete iz handmade šalica koje sam posebno za salon naručila iz Glinarije – mjesta gdje sam i sama učila o keramici. Uređenje interijera je u potpunosti odradila talentirana Valentina iz Miniarha koja je sve moje zamisli pretvorila u stvarnost, zidove nam krase ilustracije divnih Dilemma posters, sve biljke su iz Djardina – po meni najljepšeg plant shopa u Zagrebu. Željela sam u ovu priču uvesti ljude čije priče pratim i podržavam, žene s malim biznisima poput mog, koje inzistiraju na lijepom i posebnom.

  • Tko su vaše klijentice? Jesu li to mlade i urbane žene, poslovne žene…?

Naše klijentice su zaista raznih profila, i još uvijek imamo “luksuz” da ih biramo. Naime, nije toliko važna demografija, koliko neke vrijednosti koje predstavljaju. Većinom su to mlade, ambiciozne žene, one koje grade karijeru, studiraju, bave se radom za opće dobro, predane majke, ali i zrele gospođe koje itekako drže do svog izgleda. Sve su to osobe koje poštuju ono što radimo i nadasve naše vrijeme, pa imamo minimalan broj kašnjenja ili nepojaljivanja na dogovorenom terminu. Sada je to već zajednica, klijentice dovode svoje sestre, mame, dečke, muževe i prekrasno je raditi za takve ljude. U salonu je jedno od pravila da nema tračanja, pa se fokusiramo na drugačije vrste priča. Ljudi kojima to odgovara prepoznaju upravo to kao još jedan od benefita.

Imamo i FB grupu Rašpa pleme voli Sljeme, ideja je da se kroz rekreaciju družimo i međusobno  bolje upoznajemo. Nerijetko se dogodi da su na tretmanu u isto vrijeme žene koje se ranije nisu srele, a kroz razgovor shvate da rade isti posao, dijele iste stavove ili imaju zajedničke interese. Pomisao da iz takvog susreta može nastati novo prijateljstvo, mene iznimno veseli!

  • Koje su usluge najtraženije u vašem salonu? S kojim materijalima/lakovima radite?

Od usluga je najčešće tražen trajni lak, vrlo često u kombinaciji s nail artom, a u porastu su i manikure za muškarce. Veliki je fokus na zdravlju nokta pa se klijentice sve češće odlučuju za tretmane jačanja i njege noktiju, kako bi uopće mogle aplicirati trajni lak. Trenutno koristimo proizvode američke tvrtke CND (Shellac i Creative play) te ruski brend SPEkTR koji je novost na našem tržištu. Radi se o veganskim proizvodima koji u sebi ne sadrže štetne tvari uobičajene za ovakve lakove.

  • Poslovanje u vrijeme pandemije – je li izazov ili se posao normalno razvija?

Poslovanje u vrijeme pandemije… nevjerojatno je što se sve dogodi u godinu dana, zar ne? Ovako  gledam na to – biram razmišljati o dobrim stvarima jer ih je zaista bilo – nismo imali nikakve štete od potresa, nitko od bližnjih nije bio bolestan, zaposlili smo nove članove tima, nije bilo slučajeva zaraze u salonu, preživjeli smo skoro 2 mjeseca lockdown-a i uspješno zatvorili poslovnu godinu. Naravno da nije lako i da se svaki dan bez posla itekako osjeti. Ova godina za mene je izazovnija  od prošle jer se situaciji s pandemijom još uvijek ne nazire kraj, a ljudi su sve umorniji. Mislim da nas čeka još puno promjena, ali sve nas to nečemu uči. Posebno da sagledamo svoje slabe strane i iz svega izađemo kao pobjednici, bilo osobno ili poslovno.

  • Kako rezervirati termin kod vas?

Što se tiče naručivanja, jako sam veliki ljubitelj automatizacije i pokušavam maksimalno iskoristiti tehnologiju. Najjednostavnije je preuzeti app Fresha na svoj pametni telefon, potražiti RAŠPU i pratiti korake za rezervaciju termina. Tamo su navedene sve usluge, opisi, cijene i slobodni termini. Također možete ocijeniti svaku uslugu na koju dođete, pomaknuti ili otkazati termin. Rezervaciju možete napraviti i klikom na gumb Rezerviraj sada na RAŠPA Instagramu ili Facebooku.

Za vrijeme tretmana, izuzetno nam je važno da se potpuno posvetimo klijentu koji je pred nama.

Prvenstveno zbog toga željeli smo izbjeći telefonsko naručivanje i pojednostaviti taj proces.

U salonu se pažnja posvećuje i glazbi, osvjetljenju, čistoći kompletnog prostora, svim tim detaljima koje možda čovjek ne primjeti odmah, ali stvaraju određeni dojam. A kada te netko tko dolazi na tretman zadovoljno pogleda i kaže “Kako je meni ovdje lijepo”, znaš da se svaka od tih sitnica itekako isplati.

Foto:Sanja Tušek (Instagram)

Učitati još
Zatvori