248 milijuna razloga zašto je Rhode Hailey Bieber najveći Sephora launch ikad
248 milijuna razloga zašto je Rhode Hailey Bieber najveći Sephora launch ikad

248 milijuna razloga zašto je Rhode Hailey
Bieber najveći Sephora launch ikad

Napredak jednog beauty brenda ogleda se u širenju prodajnog asortimana na sve kontinente, kako bi agresivan globalni marketing konačno imao smisla. Online kupovina je sjajna opcija za početak, ali sljedeći korak je službeni ulazak u beauty lance kao što su Ulta, Sephora ili Douglas.

Hailey Bieber i njen Rhode tim krenuli su isključivo s online kupnjom, da bi kasnije organizirali manje pop up događaje gde su potrošačima prezentirani novi proizvodi. Sljedeći, i sasvim logičan korak, je ulazak u jedan od najvećih beauty prodajnih lanaca na svijetu – Sephoru. Od danas su Rhode proizvodi dostupni na tržištima SAD-a i Kanade unutar ovog beauty lanca, s planom za lansiranje u Velikoj Britaniji kroz jesen.  Pametan, i svakako u ovom trenutku neizbježan potez.

The launch

Predstavljanje brenda Rhode u Sephori održano je u najpoznatijoj i najvećoj Sephora trgovini, onoj na njujorškom Times Squareu. Bio je to trenutak u kojem je Rhode prvi put postao dostupan široj publici izvan službene internetske prodaje, a atmosfera je bila u potpunosti prilagođena estetici brenda Hailey Bieber. Prostor je bio ispunjen oversized instalacijama proizvoda, fotogeničnim kutcima u ružičastim nijansama i srebrno-sivim detaljima koji su odražavali minimalistički, ali glamurozan Rhode identitet. Sve je bilo zamišljeno kao iskustvo koje posjetitelji žele zabilježiti i podijeliti na društvenim mrežama, što se savršeno uklapa u digitalno usmjereni svijet brenda.

Koji proizvodi su dostupni?

Lansiranje od 16 proizvoda uključuje viralne favorite poput Peptide Lip Tinta, koji dolazi u prozirnoj verziji i u sedam nijansi sa svjetlucavim efektom, te Pocket Blush, prvi Rhode proizvod iz kategorije dekorativne kozmetike. U ponudi su i njezini prepoznatljivi skincare proizvodi: Glazing Milk, Glazing Mist, Peptide Glazing Fluid i Barrier Restore Cream.

rhode_sephora

Donna Karan outfit koji je star kao i Hailey

Hailey Bieber dodatno je naglasila važnost ovog trenutka svojim modnim odabirima. Tijekom događaja pojavila se u nekoliko upečatljivih kombinacija – od vintage srebrnog kompleta Donne Karan iz 1996. godine, preko minimalističkog seta u sivoj nijansi s dubokim izrezom i kratkom suknjom, pa sve do provokativnog izdanja u kojem je čipkasti bralette uparila s kožnom jaknom i crnim hlačama. Svaki styling bio je pažljivo odabran kako bi pratio poruku da Rhode nije samo beauty brend, već i estetski svijet koji spaja modu, ljepotu i suvremeni lifestyle. A odabir nas ne čudi s obzirom na to da je Hailey zaštitno lice nove DKNY jesenske kampanje.

Hailey Bieber
Hailey Bieber

Zašto je ovo najveći launch u povijesti Sephore

Kako smo i pretpostavili, a sada je i službeno potvrđeno, moć Rhodea i Hailey Bieber je uistinu tolika da je lansiranje Rhodea najveće u povijesti Sephore. Razloga zbog kojih je lansiranje Rhodea u Sephori proglašeno najvećim u povijesti ima više, a svi zajedno pokazuju kako je brend Hailey Bieber u vrlo kratkom vremenu prerastao u globalni fenomen. Prije svega, riječ je o masivnoj potražnji – samo u posljednjih godinu dana zabilježeno je više od dva milijuna pretraživanja pojma Rhode na Sephorinim digitalnim kanalima, i to prije nego što su proizvodi uopće bili dostupni. Uz to, brend je generirao nevjerojatan earned media value: Rhode čak 248 milijuna dolara, dok je sama Hailey svojim objavama i prisutnošću dodala dodatnih 400 milijuna.

Financijska težina brenda potvrđena je i time što je procijenjen na oko milijardu dolara, što ga svrstava uz bok najvećim beauty igračima današnjice. Posebno je važan i njegov kulturni utjecaj. Rhode je postao simbol Gen Z generacije, poznat po viralnosti, limitiranim dropovima i neprestanoj buzz atmosferi na društvenim mrežama. Lansiranje u Sephori označilo je i prvi veliki retail korak brenda, prijelaz iz isključivo online ponude u fizičke trgovine diljem SAD-a i Kanade, što mu daje potpuno novu dimenziju dostupnosti i rasta.

Rhode i Sephora u misiji zarade velikih profita

Ako potražnja raste – mora rasti i ponuda. U ovom slučaju geografska. Online kupovine i dalje odbijaju potencijalne potrošače na određenim tržištima, a mnogo je lakše i kada su pred vama testeri i kada možete osjetiti teksturu proizvoda, kao i dostupne nijanse. Rhode je za kratko vrijeme postao jedan od najpopularnijih beauty brendova, a ulazak u ovako veliki lanac donijet će mu ogromne profite. Naravno, web će imati manju posjetu i promet, ali će proizvodi naći put do znatno većeg broja potrošača.

Osim Amerike i Kanade, to što će Rhode uskoro ući u Sephoru UK ima značajan signalni efekt i za hrvatsko tržište. Ulazak u britansku Sephoru znači da se brend širi na europsko tržište kroz jedan od najutjecajnijih beauty kanala. Sephora UK ima online shop koji dostavlja i u Hrvatsku i za hrvatske kupce znači da će kupovina postati puno jednostavnija i sigurnija nego preko posrednika ili neslužbenih webshopova – proizvodi će stizati direktno iz ovlaštenog maloprodajnog kanala.

Kako je Rhode učvrstio svoj status most wanted brenda na tržištu?

Sve je počelo s jednim običnim proizvodom za usne, a onda se dogodio marketinški potez desetljeća – Rhode maska za telefon. Hailey je kasnije iskoristila svoju opsesiju skincare rutinom, pa je asortiman proširen i na proizvode za njegu. U jednoj od kampanja našla se i Claudia Schiffer, a uskoro ćemo sve te proizvode moći kupiti i na našem kontinentu.

Također, ovo je jedan od onih celebrity brendova koji zaista ima odlične recenzije, i ne ubacuje nove proizvode pro forme, već veoma promišljeno i smisleno. Utjecaj Hailey Bieber na modnu i beauty industriju je zaista veliki, a njen tim to zna iskoristiti.

Foto: Instagram(@rhode, @sephora), Profimedia

Učitati još
Zatvori