Posjetile smo jednu zagrebačku beauty oazu koja je savršena za bijeg od svakodnevice

Uvijek smo u potrazi za novim salonima koji nam mogu pružiti ultimativno beauty iskustvo, zar ne? Ne postoji ništa bolje nego razmaziti svoje tijelo i um uz tretman koji je krojen samo za nas. Srećom, pronašle smo jednu savršenu malu zagrebačku oazu opuštanja, mira i dobrog raspoloženja koja nam može pružiti točno ono što tražimo, a zove se MN Beauty Bar. Filozofija ovog salona je spajanje wellness rituala, anticelulitnih programa za mršavljenje i oblikovanje tijela, te kozmetičkih i estetskih usluga s naglaskom na profesionalni make up. Kao mnoge druge djelatnosti i MN Beauty Bar je osjetio posljedice pandemije koja hara već više od godinu dana. No, to nije značajno utjecalo na njihov način rada i pozitivan duh.

Uz maksimalno snalaženje, online edukacije, savjetovanje te uz pomoć društvenih mreža, MN Beauty Bar je i tijekom pandemije klijentima pružao svojevrsni bijeg od svakodnevice. Kroz jedinstvenu individualiziranu ponudu vrhunskih proizvoda i različitih luksuznih beauty tretmana, opuštenu atmosferu i ugodan ambijent, ovaj salon je savršeno mjesto za opuštanje, relaksaciju i za odmor duha i tijela. U intervjuu s vlasnicom, Marinom Novoselec, doznale smo sve o MN Beauty Baru – uslugama koje pružaju, kako se snalaze tijekom pandemije te koji su najtraženiji tretmani u ovom trenutku.

  • Možete li nam reći nešto više o svom salonu i o tome koje sve beauty poslastice možemo pronaći kod vas?

MN Beauty Bar je salon u kojem će se klijenti razmaziti i postići harmoniju unutrašnje i vanjske ljepote bez obzira na dob, potrebu ili stil života uz veliku ponudu opuštajućih wellness masaža i luksuznih kozmetičkih tretmana kao što su Skeyndor intenzivni tretmani za njegu lica, dubinsko čišćenje lica, anti-age tretmani pomlađivanja, maderoterapija, anticelulitni tretmani i paketi, wellness masaže i rituali lica i tijela, lash i brow lift tretmani, Ital wax depilacija, egipatska depilacija šećernom pastom i profesionalno šminkanje.

Dugogodišnjim radom i stalnim usavršavanjem u struci, trudim se pružiti svojim klijentima najkvalitetniju uslugu, vrhunske profesionalne proizvode te najnovije tehnike i tehnologije na području preparativne i aparativne kozmetike. Moja je misija učiniti klijentima dan ljepšim, tijelo zdravijim i duh sretnijim.

  • Korona je utjecala na svaki aspekt naših života, pa tako i na poslovanje. Kako ste se vi snašli i prilagodili radu za vrijeme korone?

Budući da oduvijek radim prema najvišim higijenskim standardima, zapravo i nije bilo znatnih promjena u načinu rada. Prema svakom klijentu imam individualni pristup i tu je posebnost MN Beauty Bar salona. Za svakog klijenta imam dovoljno vremena i maksimalno mu se posvećujem. Svaki klijent ima individualni termin koji je rezerviran samo za njega, nema čekanja, nema prisutnosti drugih osoba. Salon je standardno opskrbljen dezinficijensima, maskicama i jednokratnim materijalom i od prvoga dana se pridržavamo danih nam uputa. Dezinfekcija ruku na ulazu u svaki prostor, kao i nošenje maske u zatvorenim prostorima postali su „novo normalno“.

  • Što vas je sve mučilo tijekom vrhunca pandemije? Koji su bili najveći problemi s kojima ste se susretali?

Najveći problemi su svakako bile otkazane svečanosti (vjenčanja, maturalne večeri i slično), što je automatski rezultiralo i velikim brojem otkazanih termina šminkanja. Bilo je i perioda čestih otkazivanja od strane klijenata radi samoizolacija, što je unosilo strepnju i strah s obzirom na neizvjesnost cjelokupne situacije.

  • Koliko ste morali biti inovativni vezano za svoje poslovanje?

Kad je pandemija krenula uzlaznom putanjom, cijelo je poslovanje preokrenula u drugačijem smjeru. Doslovno smo preko noći prihvatili online svijet po pitanju prodaje, edukacije i savjetovanja klijenata. Osobno sam se dosta posvetila društvenim mrežama koje su mi bile glavni kontakt s klijentima. Maksimalno sam im bila na raspolaganju telefonski, putem e-maila te putem društvenih mreža radi konzultacija, savjetovanja oko kupovine proizvoda za njegu i održavanje kod kuće.

  • Jeste li imali dodatne potrebe za korištenjem, primjerice, aplikacija kako biste si olakšali rad za vrijeme pandemije?

Osim aktivnosti na društvenim mrežama (Facebook i Instagram), nisam imala dodatne potrebe za aplikacijama i sličnim metodama u poslovanju.

  • Što bi vam možda danas moglo olakšati obavljanje vašeg posla?

Svakako bi to bile financijske potpore za proširenje poslovanja, ulaganje u marketing, pojavljivanje u medijima, društvene mreže, praćenje trendova, konstantne edukacije i ulaganje u opremu, kao i odgovornost klijenata i pridržavanje dogovorenih termina.

  • Jesu li možda postojale neke prednosti poslovanja tijekom korone koje biste voljeli zadržati i u budućnosti?

Prednost je to što su ljudi postali odgovorniji u smislu otkazivanja termina u slučaju bolesti, viroza ili bilo kakvih simptoma. To je nama kao kozmetičarima jako bitno, prvenstveno radi vlastitog zdravlja, kao i zdravlja drugih klijenata. Moramo misliti  jedni na druge i izolirati se od opasnosti koliko je to god u našoj moći. Moram pohvaliti sve svoje klijente za strpljenje, toleranciju, disciplinu, odgovornost i savjesnost jer smo zajedničkim snagama i poštivanjem dobivenih smjernica pobijedili i ovu krizu.

  • Kako predviđate da će izgledati budućnost u poslovanju salona u Hrvatskoj?

Mnogi su shvatili koliko je važno brinuti se o vlastitom licu i tijelu te su ljudi počeli više ulagati u sebe i u svoje zdravlje. Sve je veća potražnja za tretmanima njege i čišćenja lica, masažama kao i anticelulitnim tretmanima. Tegobe s kojima se svakodnevno susrećemo, neovisno o godinama, najčešće su one koje su nastale zbog načina života – pogrbljeno držanje, sjedenje, nedovoljno kretanje ili loš madrac i jastuk. Sve to doprinosi razvoju kroničnih bolova i ukočenosti u vratnoj kralježnici ili leđima. Tako se masaža od davnih vremena prakticira kao terapija za ozdravljenje, kako fizičko tako i ono mentalno ili emocionalno. Pomaže u nizu raznih tegoba, kožu čini mlađom i sjajnijom jer potiče cirkulaciju krvi i limfe pri čemu se štetne tvari izlučuju iz organizma.

Također, današnji način života uključuje mnoge negativne faktore koji su uz nasljeđe i hormone odgovorni za nastanak akni (zaštitne maske za lice, stres, onečišćenje okoliša, loše prehrambene navike…). Profesionalnim tretmanima i pravilnim odabirom proizvoda može se uspješno detektirati i riješiti svaki od navedenih problema.

* Članak je nastao u suradnji s A1 Hrvatska.

Foto: MN Beauty Bar

1