

Journal tim uvijek je u potrazi za novim skincare i makeup proizvodima, no vrijeme je da malo proširimo naše beauty vidike. Zato vam predstavljamo novu mini rubriku u kojoj ćemo vas detaljnije upoznati s pričama i sadržajem raznih beauty brendova, od onih planetarno popularnih do onih manje poznatih. Provesti ćemo vas kroz inovativne i inspirativne proizvode brendova te pružiti detaljan uvid u njihovu priču. Dopustite nam da vas povedemo na putovanje otkrivanja i istraživanja, jer ljepota nije samo u proizvodima koje koristimo, već i u pričama koje stoje iza njih.
Ako ste ikada guglali retinol ili vitamin C u njezi kože, velika je vjerojatnost da ste naišli na ime Medik8. Ovaj britanski skincare brend u posljednjih nekoliko godina postao je sinonim za pametnu, znanstveno potkrijepljenu njegu kože – i sada, zahvaljujući velikom poslovnom potezu, ulazi u novu fazu svoje priče.
L’Oréal Groupe nedavno je objavio kako preuzima većinski udio brenda Medik8, potvrđujući još jednom koliko su medical-grade brendovi postali važni akteri u beauty industriji. Ova vijest odjeknula je u svijetu ljepote jer se radi o strateškom potezu koji će omogućiti još veću globalnu prisutnost brenda koji je dosad uglavnom bio poznat među skincare znalcima, dermatolozima i estetskim klinikama.
Što čini Medik8 posebnim?
Medik8 je osnovao Elliot Isaacs, farmaceut po struci, vođen željom da stvori proizvode koji spajaju snažnu znanost s nježnim formulacijama za osjetljivu kožu. Filozofija brenda temelji se na tzv. CSA pristupu, kombinaciji vitamina C ujutro, zaštitnog faktora (SPF) tijekom dana i retinola navečer. Jednostavno, ali izuzetno učinkovito.
Njihovi najpoznatiji proizvodi, poput Crystal Retinala ili C-Tetra seruma, postali su kultni među ljubiteljima aktivnih sastojaka jer donose rezultate bez iritacija. Posebno su popularni među osobama koje žele anti-age benefite bez kompromisa po pitanju zdravlja barijere kože.
Medik8 – fokus na sastojcima i rezultatima
Medik8 nije samo još jedan Instagram-friendly brend. On je izbor onih koji skincare vide kao dugoročnu investiciju u zdravlje kože. Njihovi proizvodi dolaze u precizno označenim koncentracijama, s jasnim uputama i s minimalnim marketing “šumom”. Fokus je na sastojcima, rezultatima i educiranju potrošača – što se savršeno uklapa u rastući trend skin-intellectuals.
Što znači L’Oréalovo preuzimanje?
Ova akvizicija otvara vrata globalnoj ekspanziji i inovacijama. Prema službenoj izjavi, Medik8 će zadržati svoju autonomiju i stručni tim, no uz podršku L’Oréalove infrastrukture može se očekivati bolja dostupnost, još više istraživanja i širi raspon proizvoda. Brend ostaje predan održivosti, cruelty-free pristupu i korištenju biorazgradive ambalaže, vrijednosti koje su privukle današnje svjesne potrošače.
Gdje ga nabaviti?
Medik8 proizvodi dostupni su na službenoj web stranici, kod ovlaštenih dermatologa, u estetskim klinikama i putem provjerenih online trgovina. Iako još uvijek nije dostupan u svim drogerijama, s L’Oréalovim utjecajem možemo očekivati širenje i na veće maloprodajne kanale. Cijene proizvoda kreću se od oko 25 eura do 100 eura za većinu seruma i krema, dok ekskluzivne linije mogu dosezati i preko 100 eura.
Ako ste još uvijek u potrazi za ozbiljnom, pouzdanom i učinkovitom rutinom njege kože, sada je pravi trenutak da date šansu brendu Medik8. S novom podrškom u pozadini, ovaj brend bi vrlo lako mogao postati novo glavno ime dermokozmetike na svjetskoj razini.
Foto: Instagram (@officialmedik8)