Donosimo priču o brendu koji je u šest mjeseci zaradio više od 350 milijuna eura
Donosimo priču o brendu koji je u šest mjeseci zaradio više od 350 milijuna eura

Donosimo priču o brendu koji je u šest mjeseci zaradio više od 350 milijuna eura

Journal tim uvijek je u potrazi za novim skincare i makeup proizvodima, no vrijeme je da malo proširimo naše beauty vidike. Zato vam predstavljamo mini rubriku u kojoj ćemo vas detaljnije upoznati s pričama i sadržajem raznih beauty brendova, od onih planetarno popularnih do onih manje poznatih. Provesti ćemo vas kroz inovativne i inspirativne proizvode brendova te pružiti detaljan uvid u njihovu priču. Dopustite nam da vas povedemo na putovanje otkrivanja i istraživanja, jer ljepota nije samo u proizvodima koje koristimo, već i u pričama koje stoje iza njih.

Nakon što smo isprobale dvije najviralnije kolagen sheet maske, zaintrigiralo nas je što to stoji iza cijele marketinške priče i jednog od najpoznatijih K-Beauty brendova. Medicube je danas jedno od najprepoznatljivijih imena korejskog beauty svijeta. Priča o njegovom uspjehu počinje 2014. godine kada je Kim Byung-Hoon osnovao APR Corp., tehnološko-kozmetičku kompaniju pod čijim okriljem Medicube djeluje. Za razliku od brojnih drugih brendova koji su se fokusirali na ambalažu i trendove, Medicube je od početka postavio naglasak na klinički provjerene formule i rješavanje konkretnih problema kože, od akni i proširenih pora do bora i gubitka elastičnosti. Njihova filozofija “dermo-kozmetike” brzo je privukla pozornost, a proizvodi su ubrzo postali nezaobilazni u rutini milijuna korisnika.

medicube logo

Linije proizvoda su jasno profilirane i svaka cilja specifičan problem. Zero Pore za masnu i problematičnu kožu, Red za akne i iritacije, Deep s vitaminom C za hiperpigmentaciju i svježinu tena, Glass Glow linija koja donosi sjaj i elastičnost, te Super Cica i Soyxidil za jačanje barijere kože. Među prvim viralnim hitovima izdvojili su se Zero Pore Pad koji je postao Amazon bestseler i Collagen Jelly Cream čija lagana tekstura s visokim udjelom kolagena, hijaluronske kiseline i niacinamida oduševljava korisnike svih tipova kože. Upravo ti proizvodi pomogli su Medicubeu da od brenda poznatog u Aziji postane globalni fenomen.

Zvijezda proizvod – AGE-R Booster Pro

No, pravi preokret dogodio se kada su uz skincare proizvode počeli lansirati i high-tech uređaje za kućnu njegu kože. AGE-R Booster Pro, multifunkcionalni uređaj koji kombinira LED svjetlo, ultrazvuk i mikrostruju, prodan je u više od četiri milijuna primjeraka diljem svijeta. Postao je sinonim za spoj beauty industrije i tehnologije. Na TikToku su njihovi proizvodi izazvali pravu lavinu interesa. Zahvaljujući platformi TikTok Shop ostvarili su više od 102 milijuna dolara prodaje. Njihov Glass Glow Set u samo tri tjedna donio je zaradu od 1,42 milijuna dolara. Viralni momenti, livestreamovi i suradnje s više od 30 tisuća kreatora pokazali su se kao savršen recept za osvajanje nove generacije potrošača.

Impresivan uspjeh

Popularnost je ubrzo počela pratiti i ozbiljna zarada. APR Corp. u prvoj polovici 2025. godine bilježi prihod od gotovo 594 milijarde wona, što je otprilike 356 milijuna eura, uz impresivnu operativnu maržu od 25 posto. Godinu ranije prihod je dosegnuo 722,8 milijardi wona, odnosno oko 434 milijuna eura, a dobit 122 milijarde. U drugom kvartalu 2025. ostvarili su rast prihoda od čak 111 posto, što je tvrtku pozicioniralo iznad tradicionalnih korejskih beauty divova poput Amorepacifica. Ambicija im je do kraja 2025. probiti granicu od jednog trilijuna wona, odnosno oko 600 milijuna eura prihoda. Ključnu ulogu u tome imaju širenje na američko i europsko tržište te partnerstva s retail lancima poput Ulta Beauty. Ne čudi stoga da je tržišna vrijednost kompanije danas procijenjena na više od pet milijardi dolara, a sam osnivač Kim Byung-Hoon postao je novi korejski milijarder.

Jednako privlačan generaciji Z na TikToku i beauty entuzijasticama

Slavne podrške od strane zvijezda poput Kylie Jenner, Hailey Bieber i Meghan Markle dodatno su ojačale imidž brenda koji se danas smatra jednim od najinovativnijih u beauty industriji. Medicube je svoj uspjeh izgradio na strategiji koja kombinira pristupačne proizvode koji donose recenzije i masovnu prepoznatljivost s luksuznim uređajima koji osiguravaju visoke marže. Taj spoj kliničke stručnosti, tehnološke inovacije i viralnog marketinga pretvorio je Medicube u simbol nove ere K-beautyja. Radi se o brendu koji ne samo da diktira trendove već ih i sam stvara. Jednako je privlačan generaciji Z na TikToku i beauty entuzijasticama koje traže ozbiljne rezultate u rutini njege kože.

@skinorbits

My HONEST thoughts on the viral Medicube Age-R Booster-H (that Hailey Bieber uses) ‌ Pros ✅: - Actually works - So quick to use (only 5 minutes) - Can adjust the vibration level ‌ Cons ❌: - Expensive $$ - Tugs a bit without a hydrating base ‌ Overall I actually like it and think it is worth the hype! Definitely an investment but it will change your skincare game ‌ What are your thought on this device? ‌ *pr #medicube face massager #medicube #skincaredevice #viralskincare #skincarereview #haileybieber

♬ Storytelling - Adriel

Foto: Instagram (@medicube_indonesiaofficial)

Učitati još
Zatvori