

She’s baaack. Kada je Kylie Jenner najavila lansiranje King Kylie Collection povodom desetogodišnjice brenda Kylie Cosmetics, to nije bio samo marketinški potez. Bio je znak da se legendarna era iz ranih 2010-ih vraća u centar pažnje, sa svim estetskim i kulturnim implikacijama koje nosi. King Kylie je bila figura koja je definirala period u kojem je društveni medijski pejzaž počeo oblikovati globalnu beauty kulturu. Povratak ovog svojevrsnog fenomena otvara pitanje: kako nostalgija i brend strategija funkcioniraju u suvremenoj industriji šminke i pop kulture?
King Kylie era simbolizirala je hrabrost, eksperiment i buntovni duh tinejdžerskog sna. Najmlađa sestra Kardashian-Jenner klana je u to vrijeme, sa svega 17 godina, kreirala imidž koji je bio vizualno provokativan i ujedno autentičan. Kombinacija glamura i drskosti, koja je privlačila generacije koje su odrastale uz Snapchat i Instagram. Ovaj imidž nije nestao, on je evoluirao i postao kulturni simbol. A, povratak u 2025. godini funkcionira kao most između nostalgične publike i novih generacija potrošača.
Nostalgija kao strateški alat
Ponovno uspostavljanje kulta ličnosti pokazuje koliko nostalgija može biti moćno marketinško sredstvo. U svijetu u kojem potrošači traže iskustvo i emotivnu povezanost, Kylie je iskoristila svoj raniji imidž kako bi stvorila osjećaj kontinuiteta. Kolekcija uključuje elemente iz originalne ere, tekuće ruževe jarkih boja, metalik sjenila, čak i pakiranja s lubanjama, koji su direktan odgovor na zahtjeve fanova i podsjećaju na digitalni period koji je obilježio početke njenog brenda.
King Kylie je fenomen koji se ne može promatrati izolirano od šireg kulturnog okvira. U periodu svoje inicijalne popularnosti, društvene mreže su bile u ekspanziji. A, influenceri su tek počinjali preuzimati ulogu kreatora trendova. Danas, kada je digitalna prisutnost postala ključni element osobnog i brendiranog identiteta, povratak ove ličnosti reflektira težnju ka autentičnosti i kontroli narativa – pokušaj da se ostane relevantan u svijetu preplavljenom instant sadržajem i sponzoriranim kampanjama. U industriji ljepote gdje je promjena pravilo, ovakav gest revizije može biti ključ održavanja relevantnosti i autentičnosti brenda.
*Tekst je preuzet s Journal.rs.
Foto: Instagram (@kyliecosmetics)