Povratak King Kylie ere: Stiže nova makeup kolekcija i kultni tekući ruževi
Povratak King Kylie ere: Stiže nova makeup kolekcija i kultni tekući ruževi

Povratak King Kylie ere: Stiže nova makeup
kolekcija i kultni tekući ruževi

She’s baaack. Kada je Kylie Jenner najavila lansiranje King Kylie Collection povodom desetogodišnjice brenda Kylie Cosmetics, to nije bio samo marketinški potez. Bio je znak da se legendarna era iz ranih 2010-ih vraća u centar pažnje, sa svim estetskim i kulturnim implikacijama koje nosi. King Kylie je bila figura koja je definirala period u kojem je društveni medijski pejzaž počeo oblikovati globalnu beauty kulturu. Povratak ovog svojevrsnog fenomena otvara pitanje: kako nostalgija i brend strategija funkcioniraju u suvremenoj industriji šminke i pop kulture?

King Kylie era simbolizirala je hrabrost, eksperiment i buntovni duh tinejdžerskog sna. Najmlađa sestra Kardashian-Jenner klana je u to vrijeme, sa svega 17 godina, kreirala imidž koji je bio vizualno provokativan i ujedno autentičan. Kombinacija glamura i drskosti, koja je privlačila generacije koje su odrastale uz Snapchat i Instagram. Ovaj imidž nije nestao, on je evoluirao i postao kulturni simbol. A, povratak u 2025. godini funkcionira kao most između nostalgične publike i novih generacija potrošača.

Nostalgija kao strateški alat

Ponovno uspostavljanje kulta ličnosti pokazuje koliko nostalgija može biti moćno marketinško sredstvo. U svijetu u kojem potrošači traže iskustvo i emotivnu povezanost, Kylie je iskoristila svoj raniji imidž kako bi stvorila osjećaj kontinuiteta. Kolekcija uključuje elemente iz originalne ere, tekuće ruževe jarkih boja, metalik sjenila, čak i pakiranja s lubanjama, koji su direktan odgovor na zahtjeve fanova i podsjećaju na digitalni period koji je obilježio početke njenog brenda.

King Kylie je fenomen koji se ne može promatrati izolirano od šireg kulturnog okvira. U periodu svoje inicijalne popularnosti, društvene mreže su bile u ekspanziji. A, influenceri su tek počinjali preuzimati ulogu kreatora trendova. Danas, kada je digitalna prisutnost postala ključni element osobnog i brendiranog identiteta, povratak ove ličnosti reflektira težnju ka autentičnosti i kontroli narativa – pokušaj da se ostane relevantan u svijetu preplavljenom instant sadržajem i sponzoriranim kampanjama. U industriji ljepote gdje je promjena pravilo, ovakav gest revizije može biti ključ održavanja relevantnosti i autentičnosti brenda.

*Tekst je preuzet s Journal.rs.

Foto: Instagram (@kyliecosmetics)

Učitati još
Zatvori