Doživljaj za sva osjetila – Zašto svi žele biti dio ‘K Cluba’?
Doživljaj za sva osjetila – Zašto svi žele biti dio ‘K Cluba’?

Doživljaj za sva osjetila – Zašto svi žele biti dio ‘K Cluba’?

Ljudi su vizualna i osjećajna bića, prije svega. Privlači nas ono što je lijepo i oku ugodno. Situacije pamtimo po mirisima, oni bude sjećanja ili postaju zaštitni znak kada netko uđe u prostoriju. Kada se nalazimo u savršenom ambijentu, tada se i osjećamo ugodno. Upravo takav nezaboravan luksuzni doživljaj za sva osjetila u trajanju od 3 dana, samo su odabrani imali priliku proživjeti zahvaljujući samom sinonimu za luksuz – francuskom brendu Kérastase.

kerastase

Još od davne 1964. godine pa sve do danas, Kérastase se svojim renomiranim statusom izdigao te postavio određene ljestvice u svijetu ljepote. Svakom svojom linijom proizvoda, tržište doživljava nove revolucije. Vrhunski proizvodi i riječima neopisivi salonski tretmani, odavno zbrajaju milijune obožavatelja diljem svijeta.

Edukacija, podjela iskustva i znanja, ali i proslava uspješnog postojanja Kérastase-a, bili su povod K Club trodnevnog eventa održanog u Splitu, u luksuznom Le Méridien Lav hotelu. Filozofija vrhunske njege kose, nije samo u tretmanu za kosu, nego cjelokupnom osjetilnom iskustvu kroz koje Kérastase vodi sve svoje klijente.

Kerastase

Najbolji Kérastase frizeri

Najbolji frizeri iz preimum Kérastase salona, influenceri i predstavnici medija, iz čak šest zemalja regije, na održanom K Club eventu imali su priliku uživati u nezaboravnom iskustvu koje je probudilo svih pet osjetila. Upravo to bila je nit vodilja čitavog K Club eventa. Kroz jedinstvene radionice i edukacije osnažiti i fokusirati sva osjetila te time približiti i objasniti Kérastase iskustvo.

Kerastase
Kerastase

Kao početak ovog luksuznog putovanja, Kérastase tim je pazio na svaki detalj. Goste je u njihovim sobama dočekao K set koji se sastojao od svilenih jastučnica, kimona, maskica za lijepe snove.

Prvu večer je slijedilo krstarenje brodom oko Splita uz nezaboravan zalazak sunca, šum valova i miris mora. U ovom uistinu spektakularnom ambijentu, uzvanici su uživali uz zvuke saksofona te u okusima svježe pripremane tune i plodova mora.

Putovanje „5 osjetila“ nastavilo se i sljedećeg dana. Influenceri i predstavnici medija uputili su se u tri Kérastase frizerska salona, AK Hair, D’Art i Animi, gdje su se prepustili u ruke vrhunskih frizera i uživali u Kérastase tretmanima.

Moć mirisa

Moć mirisa bila je apsolutni pogodak ovog putovanja, a prezentirana je putem predavanja i radionice koje je održala specijalna gošća eventa, parfumerka Francesca Bianchi. Njezino ime dobro je poznato svim ljubiteljima niche parfema, a kad ih jednom imate priliku probati, ljubav se događa istog trenutka.

Tako je suzvanicima podijelila svoje inspirativno i dugogodišnje iskustvo te stečeno znanje, a na veliku radost, okupljeni su i sami imali priliku isprobati i testirati parfeme.

Tri dana različitih iskustava

Zašto baš parfemska radionica? Olfaktivno iskustvo važan je segment Kérastase-a, a radionica Francesce Bianchi uspješno je približila čitav proces pomnog odabira pravih mirisnih nota. Ovo je bila prekrasna prilika koju nije moguće doživjeti svaki dan. Radionica poput ove, ureže se duboko u sjećanje jer su mirisi nešto po čemu se prepoznajemo i pamtimo. Bude sjećanja i stvaraju uspomene.

U šarmantnom vrtu Arta Caffea održana je i radionica refleksologije, gdje je u fokusu bilo osjetilo dodira, također važna komponenta Kérastase iskustva i tretmana vlasišta. Dodir kroz opuštanje je nešto u čemu pogotovo uživamo kada provodimo vrijeme u salonu. Pranje kose iznimno je važno, djeluje smirujuće i odmiče stres, kojeg danas ne nedostaje.

Drugi dan, odnosno gala večeru, dodatno je obogatila jedna od najtalentiranijih pjevačica mlađe generacije – Džejla Ramović. Posljednjeg dana eventa, održano je edukativno predavanje za frizerske salone i njihove predstavnike, a sve s ciljem kako unaprijediti svoje poslovanje.

Kérastase rješenja za sve tipove kose

Konstantno pionir u umjetnosti njege kose, Kérastase je po mnogočemu bio prvi: u izradi kupke za njegu, njege za vlasište, maske za njegu te seruma za kosu. Do 60tih godina 20-og stoljeća, rutina pranja kose se svodila isključivo na higijenske potrebe. Zatim je 1964.god Kérastase brend lansirao prvu njegu za kosu u svijetu. Kérastase pruža zahtjevnoj kosi vrhunska, personalizirana, luksuzna rješenja za njegu, a sve uspješnom suradnjom znanosti i profesionalne ekspertize najboljih frizera na svijetu. Kérastase je danas profesionalni brand za njegu kose u svijetu broj jedan. Svoje luksuzne proizvode prodaje u više od 37 tisuća salona u 65 zemalja. Dobitnik je mnogih prestižnih nagrada kao što je ELLE International Beauty Awards gdje je ženska kupka iz linije Genesis proglašena šamponom godine.

Kérastase

Cilj brenda Kérastase danas, isti je kao i nekada – biti neupitno luksuzan brend za njegu kose. Uvijek ostati dosljedan i vjeran svom nasljeđu te sposoban u privlačenju novih generacija na novim tržištima.

Korištenje Kérastase proizvoda postao je životni stil koji svaku ženu osnažuje i čini najboljom verzijom nje same. Kada je riječ o salonima, Kérastase kroz linije nudi opuštajuće tretmane na koje se vrlo lako naviknuti, a povjerenje klijenata koje uživa već godinama, dokazuje koliko je znanja i iskustva uloženo u svaki proizvod.

FOTO: PR

Učitati još
Zatvori