Journal Man: Francis Kurkdjian preuzima kreativno vodstvo Dior parfema

Francis Kurkdjian preuzima kreativno vodstvo u branši parfema modne kuće Dior. Francis je vizionar koji kontinuirano pomiče granice i mogućnosti u svijetu parfema. Također, iznimno je poznat po stvaranju snažnih mirisa, a ovo mu nije prvi susret s modnom kućom Dior. Naime, prije je sudjelovao u kreiranju i stvaranju parfema poput Eau Noire i Cologne Blanche.

Dugogodišnji kreativni direktor Dior parfema Laurent Kleitman ističe da je „Francis Kurkdjian vrsni parfumer i strasni umjetnik koji će svoju stvaralačku energiju i profesionalizam usmjeriti prema kreiranju Dior parfema.” S druge strane, Francis ističe kako mu je izrazita čast pridružiti se Dior timu: „Jedva čekam podijeliti svoju viziju. Kreirati za tako veliku dizajnersku kuću poput Diora, dok istovremeno vodim i vlastitu kuću niche parfema, jedna je velika privilegija.” Francis je dugogodišnji suosnivač kuće parfema Maison Francis Kurkdjian koja se specijalizira u niche mirisima. Za sve ljubitelje Maison Francis Kurkdjian brenda, a i parfema – odlične su vijesti da Kurkdjian ostaje na čelu kreativnog direktora svog brenda.

Francis Kurkdjian opće je poznato ime u svijetu parfema. Njegov početak datira još u davnu 1995. godinu, kada je sa samo 25 godina kreirao parfem za kultni brend Jean Paul Gaultier. Parfem imena Le Male postao je jedan od najprodavanijih Jean Paul Gaultier parfema, a inicijalni uspjeh prve kolaboracije doveo je do masovnog uspjeha Francisa Kurkdjiana koji trenutno broji više od 40 kolaboracija s uspješnim modnim kućama i dizajnerima. Osim brojnih kolaboracija s modnim kućama i dizajnerima, jedan od projekata za koji je Kurkdjian zaslužan je i rekreacija omiljenog parfema Marie Antoinette za palaču Versailles.

Kurkdjian 2001. godine otvara prvi atelje za mirise po mjeri, što se svojevremeno kosilo s trendom demokratizacije parfema i njihove dostupnosti svima. Otvaranje vlastitog ateljea vodilo je suradnji s Marc Chayaom, pa tako zajedno 2009. godine pokreću vlastitu kuću niche parfema pod nazivom Maison Francis Kurkdjian. 2010. godine Francis osvaja nagradu za najbolji niche parfem magazina Cosmetique Magazine s vlastitim mirisom naziva Aqua Universalis. Sa sigurnošću možemo reći kako je Francis Kurkdjian jedan od ključnih lica na tržištu parfema. Njegovo kreativno vodstvo Dior parfema zasigurno će donijeti novu perspektivu.

Foto: PR i Instagram

0