Posjetili smo novi beauty shop Equivalenzu – Imaju prefine, a pristupačne parfeme
Posjetili smo novi beauty shop Equivalenzu – Imaju prefine, a pristupačne parfeme

Posjetili smo novi beauty shop Equivalenzu – Imaju prefine, a pristupačne parfeme

Ako ste zadnjih dana prolazili Teslinom, mogli ste primijetiti komešanje oko jedne posebne trgovine. Radi se o Equivalenza trgovini s parfemima i kozmetikom iz koje dopiru najfiniji mirisi. Čim smo čuli da se ne radi o običnoj parfumeriji, posjetili smo ih kako bismo vidjeli o čemu je točno riječ. Naime, rekli su nam kako su oni još jedan korak u transformaciji Zagreba u osvješteniji, zeleniji i pažljiviji grad. I sve to dok nude prefine mirise.

equivalenza

Najprije, da vas upoznamo sa španjolskim brendom Equivalenza. Oni proizvode parfeme i kozmetiku koji su lišeni bezrazložno skupih imena, dizajna i pakiranja. Fokusiraju se na kvalitetu proizvoda, održivost, brigu za okoliš i pristupačnost, ali bez štednje na samoj kakvoći. Trenutno imaju 700 trgovina diljem svijeta.

equivalenza
equivalenza

Equivalenza nudi miris za svaku prigodu, za svaki osjećaj!

Njihova filozofija temelji se na četiri univerzalne emocije koje baš svi osjećamo: blještavu sreću, vitalnu energiju, magnetnu zavodljivost i unutarnju ravnotežu. Zato su proizvodi Equivalenza smješteni upravo u ove četiri skupine, a naši se osjeti i emocije reflektiraju u mirisima parfema i kozmetičkih proizvoda.

Kupnja time postaje jedinstveno i personalizirano iskustvo, svojstveno osjećaju tog trenutka, a Equivalenza nam pomaže da zajedno iskusimo vlastite osjećaje.

equivalenza
equivalenza

U Equivalenzi su svi jednaki i jednako važni

Equivalenza nas se posebno dojmila u odnosu na ostale poznate trgovine i parfumerije. Naime, kod njih nema suvišne ambalaže. Jednom kada kupite parfem ili neki drugi proizvod, uvijek istu bočicu možete iznova puniti kod njih u trgovini. Tako se smanjuje količina ambalaže i otpada. Točnije, potrošnja plastike tako se smanjuje za 90%.

equivalenza

Njihova filozofija utkana je u jednostavan i minimalistički dizajn prikladan za ponovno punjenje. Fokus je stavljen na kvalitetu. U svijetu u kojem sve više ljudi, a pogotovo mladih, želi ono što im je zaista važno i u skladu je s njihovim idealima, ne čudi popularnost ovog španjolskog brenda.

Naime, osim što je očuvanje okoliša prioritet u proizvodnji, nabavci i prodaji, Equivalenza ne testira na životinjama te je većina proizvoda veganska. Uz to, Equivalenza se ponosi svojim primicanjem inkluzivnosti. Trenutno imaju više od 400 zaposlenih osoba s posebnim potrebama ili invaliditetom.

equivalenza
equivalenza

Ali ovo je prvenstveno jedan mirisni svijet…

Equivalenza je pri proizvodnji svojih parfema eliminirala sve nepotrebno. Da, kada razmišljamo o parfemima prvo se sjetimo atraktivno dizajniranih bočica i glamuroznog potpisa. Ali kada to dvoje, kao i posrednike, uklone iz jednadžbe, ostaje im kvalitetan miris i puno niža cijena.Time se vodi Equivalenza pri proizvodnji više od 130 parfema, svrstana u četiri spomenuta mirisna raspoloženja.

Dok je proces proizvodnje isti kao kod najkvalitetnijih parfema na tržištu, uključujući sazrijevanje od najmanje 27 dana, cjenovno su puno prihvatljiviji, nježni su prema okolišu, mogu se kombinirati s drugim proizvodima iste mirisne linije te pružaju iskustvo kupovine i glavom i srcem.

equivalenza
equivalenza

Više od 130 čarobnih mirisa skriva se u staklenim bočicama i spremnicima u trgovini u Teslinoj ulici 9. Teško da među takvom bogatom ponudom nećete naći nešto za sebe. Equivalenzu možete pronaći i na Facebooku te Instagramu.

equivalenza

FOTO: PR

Učitati još
Zatvori