

Oči u fokusu: Maskara, sjenila i tuševi za kreiranje beauty lookova koji ne prolaze nezapaženo
Kladimo se da niste znali kako ljudsko oko može razlikovati oko deset milijuna nijansi boja? Ili da već u prvih sedam sekundi nakon upoznavanja upravo pogled igra ključnu ulogu u stvaranju dojma? Oči su, ukratko, naš potpis, ogledalo emocija i način izražavanja. Upravo zato, kad kreativni direktor Dior Make upa Peter Philips odluči osmisliti novu kolekciju, znate da dobivate više od šminke za oči. Ako je lice platno, oči su njegov najvažniji detalj. A s Diorshow kolekcijom, svaki potez ima svoju priču!

Trepavice koje pričaju vašu priču
Kada govorimo o maskari, često se postavlja pitanje – volumen ili definicija? Dior je odlučio ne birati. Nova Diorshow Overvolume maskara nudi oboje, bez kompromisa. Kombinira ekstremni volumen s preciznom definicijom svake pojedine dlačice, stvarajući učinak poput raskošne lepeze. Ključ je u formuli koja koristi kombinaciju mekanih voskova i emolijenata, što omogućuje postupno nadograđivanje bez zgrušavanja ili osjećaja težine. Od prvog sloja, trepavice su podignute, zaobljene i produžene, a završni efekt je poput profesionalnog make upa, ali u jednome potezu.
Intenzivno pigmentirana crna daje bogat, ali sofisticiran kontrast, dok četkica s inovativnim spremnikom osigurava idealnu količinu proizvoda i ravnomjernu aplikaciju. Posebno oblikovana vlakna dosežu čak i najmanje trepavice u kutovima oka. U srži formule je pažljivo osmišljena njega. D-Panthenol, poznat iz svijeta njege kose, revitalizira i jača trepavice, dok ulje abisinijske gorušice pruža dodatnu elastičnost i sjaj. Cvjetna vodica različka donosi osjećaj ugode i svježine pri svakom nanošenju. Rezultat je spoj make up performansi i njege – trepavice su ne samo vizualno impresivne, već i dugoročno zdravije.


Sjenila koja pristaju kao couture haljina
Pogled ne čini samo maskara, tu su i čarobne Diorshow 5 Couleurs palete sjenila. U limitiranom izdanju, stižu u elegantnom crnom pakiranju s Diorovim kultnim cannage uzorkom u četiri sofisticirane verzije – Silk Taupe, Coral Couture, Rose Organza i Brown Cashmere. Tekstura sjenila – mat, satenska ili shimmer – prilagođava se kako dnevnim tako i večernjim lookovima.
Peter Philips ističe jednostavnost njihova korištenja: “Ove tople i hladne neutralne palete su poput bezvremenske modne kolekcije. One su ready-to-wear za oči. Boje su savršeno izbalansirane između toplih i hladnih tonova pa ne morate birati između trendi i nosivog, a možete ih nanositi prstima ili kistom, kombinirati suhe ili mokre, stvarati dubinu ili samo dodati naglasak. Svaki sloj donosi novu dimenziju.”



Liner koji zna što radi
Ako maskara poručuje “gledajte me”, tuš za oči dodaje uskličnik. Diorshow Liquid Liner dolazi u novoj vodootpornoj formuli, koja traje 24 sata bez pomicanja i milimetra. Ima tri finiša – satenski, biserni i novi diskretno svjetlucavi shimmer – te ukupno devet nijansi koje pokrivaju sve, od klasične crne do boja koje podsjećaju na zalazak sunca na Azurnoj obali. Savršen je za tanke crte, odvažne grafike i sve između zahvaljujući finom i preciznom vrhu koji omogućuje potpunu kontrolu. Bonus? Nježne shimmer nijanse poput Rose i Mint idealne su za unutarnji kut oka dodajući svjetlucavi efekt koji suptilno otvara pogled.
Peter Philips oduševljeno ga opisuje kao mali dragulj u kozmetičkoj torbici, uz riječi: “Ovaj eyeliner je savršeni alat za dodatni efekt, od klasičnog do kreativnog. Od suptilnog do dramatičnog, on je must-have koji niste znali da vam nedostaje.”

Dvije ambasadorice. Dva izraza. Jedan stav
Za kampanju Diorshow 2025, Dior okuplja dvije snažne žene, Devu Cassel i Willow Smith, čiji pogledi nadilaze estetiku i postaju stav. Prvi put zajedno na Diorovoj pisti, njihova prisutnost ne traži pažnju nego je prirodno osvaja. Deva utjelovljuje suptilnu eleganciju noseći hladne nijanse Silk Taupe palete, dok Willow zrači toplinu i energiju kroz Coral Couture tonove. Obje biraju Diorshow Overvolume maskaru, koja njihovim trepavicama daje dramatičan volumen i preciznu definiciju. Kroz objektiv Axela Morina i Liz Collins, njihova pojava djeluje stvarno, magnetski i neponovljivo. Dior ovom kampanjom ne definira ljepotu, već otvara prostor da je svatko izrazi na svoj način. Pogled postaje poruka, a makeup sredstvo da se ona jasno i samouvjereno prenese.


Foto: PR