Svaka koža zaslužuje njegu skrojenu po mjeri: Kako do toga s minimalno proizvoda, a s maksimalnim efektom?
Svaka koža zaslužuje njegu skrojenu po mjeri: Kako do toga s minimalno proizvoda, a s maksimalnim efektom?

Svaka koža zaslužuje njegu skrojenu po mjeri: Kako do toga s minimalno proizvoda, a s maksimalnim efektom?

Zamislite svijet u kojem svaka koža, bez obzira na godine, tip ili trenutne izazove, dobiva njegu skrojenu baš po mjeri. Svijet u kojem njega kože nije luksuz, već svakodnevna rutina kojom volimo sebe, istinski i bez kompromisa.

Takav svijet već četrdeset godina gradi Dermalogica, kultni brend koji je osvojio milijune žena (i muškaraca) diljem svijeta, a ovoga ljeta u Hrvatskoj nas čeka posebna priča, kampanja We Treat It All.

Ako ste se ikada osjećali izgubljeno pred policama prepunim bočica, seruma, gelova i krema, niste jedini. Nikada nije bilo više izbora, a istovremeno nikada nije bilo teže odabrati ono što će našoj koži zaista donijeti dobro. No, Dermalogica je ime koje se u tom šarenom moru ističe svojom filozofijom, rezultatima i povjerenjem stručnjaka.

biolumin_C_DermaCare

Nitko ne radi clean kozmetiku kako ju rade oni

“Zdrava koža na prvom mjestu” puno je više od običnog pamtljivog slogana. To je temeljni princip s kojim je sve započelo. Iza Dermalogice stoji fascinantna priča Jane Wurwand. Žena je to koja je 80-ih godina iz rodnog Edinburgha došla u Los Angeles s vizijom da koži pristupa znanstveno, ali i holistički. Njezina misao bila je jednostavna: koža je naš najveći organ, zaslužuje najbolju njegu, onu koja ne samo da uljepšava, nego i njeguje zdravlje iznutra.

U vrijeme kad su beauty proizvodi bili prepuni umjetnih mirisa, boja i iritansa, Jane je odlučila okrenuti igru. Tako je Dermalogica postala pionir clean kozmetike, a danas je ta filozofija globalni pokret kojem se pridružuju svi koji žele koži dati samo najbolje.

We Treat It All – ne postoji kožni problem koji se ne može riješiti

No, ono što Dermalogicu čini posebnijom od većine brendova nije samo čista formulacija. To je edukacija, kako profesionalaca, tako i nas, krajnjih korisnika. Dermalogica vjeruje da svatko ima pravo razumjeti svoju kožu, a ne samo slijepo kupovati proizvode. Zato su njihovi terapeuti licencirani stručnjaci koji znaju prepoznati sve skrivene potrebe kože.

Upravo iz te filozofije proizlazi kampanja We Treat It All, kojom Dermalogica i njihov hrvatski partner DermaCare šalju snažnu poruku: nema tog problema s kožom koji je “premali” ili “prevelik”. Bez obzira na to nosite li se s aknama, hiperpigmentacijom, proširenim porama, prvim borama ili samo tražite zdrav sjaj kože.

DermaCare

Pioniri skincare trendova

To nije samo marketinški trik. Riječ je o brendu koji već četiri desetljeća pomiče granice kozmetičke industrije. Prvi su lansirali dvostruko čišćenje kože, revolucionaran korak koji uključuje uljni čistač kao prvu fazu, a zatim gel ili pjenu za temeljito pranje.

Prvi su donijeli enzimski piling na bazi rižinih mekinja, slavni Daily Microfoliant, koji je milijunima žena postao must-have.

I danas, svaki novi Dermalogica proizvod razvija se s istom predanošću znanosti i rezultatima, koristeći sastojke poput hijaluronske kiseline, peptida ili probiotika. Sve ono što moderna koža treba kako bi ostala zdrava, elastična i otporna.

DermaCare

DermaCare nudi svima individualizirani pristup

Posebnost DermaCare centara, ali i Dermalogice krije se i u njihovom individualiziranom pristupu. Svaka koža je drukčija, a njezine potrebe ovise o brojnim faktorima: godinama, genetici, životnom stilu, stresu, hormonima. Zbog toga svega u Dermalogici vjeruju da ne postoji univerzalno rješenje.

Zato su osmislili Face Mapping, profesionalnu analizu kože koja otkriva stvarno stanje vaše kože i pomaže terapeutu kreirati plan njege skrojen baš za vas.

Ta analiza je ključ za razumijevanje zašto se pojavio prištić na bradi ili zašto vam je čelo uvijek masnije od ostatka lica. Na temelju tih saznanja biraju se proizvodi koji će zaista riješiti problem, bez pogoršanja ili iritacija.

DermaCare

Sve ono što se događa na koži, odraz je onog što se događa ispod nje

Kampanja We Treat It All je istovremeno filozofija kojom se vode, ali ovog ljeta pretače se i u posebnu ponudu na DermaCare stranici. Kao ekskluzivni distributer Dermalogice u Hrvatskoj, odlučili su zahvaliti svojim klijenticama i klijentima za vjernost. Stoga, uz kupnju bilo kojeg proizvoda iz BioLumin-C linije, dobivate Daily Microfoliant (13g). Za točne ponude, ali i kako biste pronašli ono nešto savršeno za vašu kožu posjetite www.dermacare.hr ili neki od DermaCare centara.

Dermalogica je ovako još jednom pokazala da nisu samo još jedan skincare brend. Oni su partner u vašem putovanju prema zdravoj koži. Brend koji razumije da je koža živa, osjetljiva, ponekad nepredvidiva i koji zna kako joj pristupiti s nježnošću, ali i vrhunskom učinkovitošću. Bilo da želite svježinu, borite se s aknama ili ste u potrazi za anti-age rutinom, kod Dermalogice ne postoji problem koji je “premali” da bi se riješio.

U svijetu u kojem nas reklame često zbunjuju obećanjima “čudotvornih” rješenja, Dermalogica vraća povjerenje.

Vraća osjećaj da je briga o koži zapravo briga o sebi. I da, iako je koža površina, sve ono što se događa na njoj često je odraz onoga što se događa ispod nje. Zato njezina njega nije samo pitanje ljepote, nego i zdravlja, samopouzdanja, pa i sreće.

Briga o koži nije luksuz

Ako ste već neko vrijeme razmišljali kako koži pružiti nešto više, ljeto je idealno vrijeme za početak. Sunce, visoke temperature, znojenje i sol mogu izazvati promjene na koži koje zahtijevaju poseban pristup. Upravo to dostupno je u DermaCare centrima, bilo da vam treba nježni piling koji koži vraća sjaj, ili serum koji ciljano djeluje na pigmentacijske mrlje.

We Treat It All akcija izvrstan je “poguranac” da konačno pronađete rutinu koja će vam donijeti zdravu i blistavu kožu. Upravo s BioLumin-C linijom to si možete poklanjati uvijek iznova. Dermalogica u formulaciji ovih proizvoda koristi ultrastabilni, visokoaktivni vitamin C koji pomaže ujednačiti ten, potaknuti sjaj i smanjiti vidljive znakove starenja. Uz to štite od oksidativnog stresa, pojačavaju obrambeni meahnizam kože, smanjuju pojavu prvih linija na koži i još je lagane teksture.

Dermalogica vas poziva da vjerujete znanosti, ali i sebi. Jer vaša koža zaslužuje samo najbolje. A We Treat It All nije samo slogan, to je obećanje koje traje već 40 godina. I koje će zasigurno potrajati još dugo.

Baš kombinacija BioLumin-C linije i Daily Microfolianta vratit će vašu kožu u život. Nježni piling odstranit će mrtve stanice i nečistoće, a vitamin C dubinski će ju zaštititi od okidativnog stresa. Rezultat će biti sjajna i dubunski njegovana koža. We Treat It All akcija traje do 14. srpnja 2025. na dermacare.hr, dermalogica.hr i u DermaCare centrima.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori