Poznati brend niche parfema Byredo ima novog vlasnika
Poznati brend niche parfema Byredo ima novog vlasnika

Poznati brend niche parfema Byredo
ima novog vlasnika

Prije nekoliko dana potvrđena je vijest o kojoj se šuškalo već neko vrijeme – Byredo je prodao većinski dio svoj tvrtke Puigu. Navodno se radi se o kupnji vrijednoj milijardu eura. Iako se prvotno pričalo da će je kupiti francuski L’Oreal, to se ipak nije dogodilo i novi većinski vlasnik sada je španjolski Puig.

Priča o Byredo niche parfemima

Ako niste još čuli, Byredo je švedski brend prepoznatljivih niche parfema koji postoji od 2006. godine. Njegov kreator Ben Gorham, rođen u Švedskoj, vrlo je osebujna ličnost. Majka mu je bila Indijka, a otac Kanađanin zbog čega je odrastao u Torontu, kasnije New Yorku i Stockholmu. Iako je studirao umjetnost, posvetio se kreiranju parfema koji su uvijek bili inspirirani njegovim egzotičnim putovanjima.

Glavna inspiracija bila mu je putovanje u Indiju, gdje ga je očarao miris začina i tamjana. Upravo je te orijentalne mirise povezao s nordijskim minimalizmom držeći se izreke „Manje je ponekad više”. Od 2006. godine do danas Byredo je postao lifestyle, a ne samo brend jer danas u svom beauty asortimanu, osim parfema, nudi i make-up, kućne mirise te proizvode za njegu tijela. Kreator se okušao i u modnim stvarima i dodacima pa u svojoj ponudi ima čak i kožnu galanteriju, naočale i cipele.

Bez obzira na cijelu ponudu, Byredo je najprepoznatljiviji po svojim parfemima koji su jedni od najpoznatijih u svijetu, a detaljnije o svakom pojedinom možete pročitati ovdje.

Kako će španjolski Puig nastaviti razvijati Byredo?

S druge strane, Puig, kao jedan od lidera u području modnih i beauty brendova, postoji više od 100 godina i smješten je u Barceloni. Pod ovom španjolskom krovnom tvrtkom, u većinskom vlasništvu nalaze se jedni od najvećih luksuznih brendova kao što su Nina Ricci, Paco Rabanne, Carolina Herrera i mnogi drugi.

S obzirom na to da je posljednjih nekoliko godina u velikom rastu, za Byredo je ovo bio možda i najbolji trenutak prodaje. Ono što jedino treba vidjeti je kako će Puig nastaviti razvijati poznati niche brend. Sudeći po njihovoj izjavi za priopćenje, kako će i dalje podržavati i jačati Byredov razvoj, čini se da straha nema.

Foto: Instagram, Byredo, Unsplash

Preporuka

Zatvori