Byredo će uskoro lansirati svoju prvu make up kolekciju

Byredo će uskoro lansirati svoju
prvu make up kolekciju

Malo je mirisa koji su obožavani i privlače toliko pozornosti kao Byredova kolekcija parfema. Ona uključuje neke kultne favorite poput Gypsy Water, Mojave Ghost i Rose of No Man’s Land. Svaki od njih priča drugačiju priču, stoga nije nimalo iznenađujuće to što je izražavanje individualnosti kroz miris oduvijek bilo glavno načelo brenda. Sada osnivač i kreativni direktor, Ben Gorham, želi da Byredo bude dio vizualne priče koju će ljudi poželjeti podijeliti sa svijetom oko sebe. Tako je brend odlučio kreirati svoju prvu make up kolekciju.

Byredo: Make up koji izaziva emociju

1. listopada Byredo će lansirati svoju prvu kolekciju šminke ikad! Kolekcija je kreirana u suradnji s britanskom vizažisticom Isamayom Ffrench. Nadaju se da će zajedno redefinirati pristup načinu nošenja šminke te izaći izvan okvira konvencionalnih beauty ideala.

Kad je Ben spomenuo da ga zanima stvaranje linije make upa, trebalo me malo nagovarati jer me nije zanimalo kreiranje samo još jednog make up brenda. To me nekako nije privlačilo i zapravo nisam razumjela potrebu za još jednim make up brendom. Dakle, ako ćemo to učiniti, zaista to moramo učiniti na puno drugačiji način i želim da se radi o samoizražavanju te o novom načinu pristupanja make upu i boji, istražujući način koji je nešto malo konceptualniji“, izjavila je Ismaya Ffrench. Naime, htjeli su stvoriti niz proizvoda koji će izazivati emocije kod ljudi.

Kreirali su štapiće u boji koji dolaze u 16 različitih nijansi, a mogu se nositi na očima, usnama i/ili obrazima. Kolekcija također uključuje ruževe za usne u 16 različitih nijansi, sa satenskim i mat finišom. Uz to, kreirali su i balzam za usne, maskaru, tekući eyeliner i tri palete sjenila koje sadrže po pet različitih boja, koje će biti lansirane u studenom. Budući da su svi ovi proizvodi višenamjenski, nema ispravnog ili pogrešnog načina za nošenje istih.

Gorham i Ffrench spojili su nostalgiju s budućnosti, konceptualizirajući ambalažu proizvoda i stvarajući dizajne koji sami po izgledaju drugačije. Također, smatrali su da bi boja trebala ući u ambalažu, dizajniranu tako da gotovo izgleda kao samostalni, ukrasni predmet. U kombinaciji povijesti i budućnosti, kreirali su nešto poput relikvija, drevnih predmeta koji su gotovo izvanzemaljske prirode, a istovremeno stvaraju osjećaj suvremenog i futurističkog.

Foto: Byredo, Instagram

Učitati još
Zatvori