![Bourjois proslavio 160. obljetnicu radionicom božićnih kuglica](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/12/Kuglice-za-donaciju-Domu-u-Nazorovoj-scaled.jpg)
![Bourjois proslavio 160. obljetnicu radionicom božićnih kuglica](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/12/Bourjois-1.png)
Bourjois, svjetski poznati kozmetički brend s tradicijom dugom 160 godina, proslavio je svoju veliku obljetnicu na jedinstven način – kroz darivanje i širenje radosti u blagdanskom razdoblju. U prekrasnom ambijentu N’oublie Pâtisserie, Bourjois je okupio influencere, novinare, ambasadoricu brenda Tinu Walme te brojne druge koji su podržali ovu akciju.
![Tina Walme](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/12/Tina-Walme-scaled.jpg)
Svojom predanošću širenju sreće, kreirano je posebno iskustvo za sve prisutne. Svaki sudionik imao je priliku izraditi dva prekrasna božićna ukrasa – jedan za sebe i drugi kao dar za Dom za nezbrinutu djecu Nazorova. Uz svaku kuglicu, u koju se ulijevala ljubav i maštovitost, išla su i dva ili više Bourjois proizvoda koji već dugo vremena osvajaju svoja mjesta u kozmetičkim torbicama žena diljem svijeta.
![Tina Walme, ambasadorica Bourjois Hrvatska i Regina Matić, brand manager Bourjoisa](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/12/Tina-Walme-ambasadorica-Bourjois-Hrvatska-i-Regina-Matic-brand-manager-Bourjoisa-scaled.jpg)
Blagdanska radionica
Kroz ovo divno iskustvo izrade ukrasa, Bourjois je svojim prisustvom obogatio blagdansko raspoloženje svih prisutnih te istovremeno ulio radost u srca djece koja će primiti ove prekrasne darove. Radionicu je vodio Nikola Grbin, glavni urednik Hello magazina, a Nikola je svojom iznimno kreativnom stranom pomagao svima u stvaranju božićnih kuglica koje će usrećiti mnoge djevojke i žene diljem zajednice.
![Nikola Grbin, glavni urednik magazine Hello!](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/12/Nikola-Grbin-glavni-urednik-magazine-Hello-scaled.jpg)
Širenje ljubavi i sreće
Ova posebna proslava nije samo obilježavanje dugogodišnje tradicije brenda, već je i njihov način da prošire ljubav i sreću među zajednicom, što je u duhu brenda i njegove filozofije. Brend nastavlja svoju misiju osnaživanja ljepote i samopouzdanja te se ističe kao brend koji ne samo stvara izvanredne proizvode već i izgrađuje mostove s zajednicom.
![bourjois radionica](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/12/bourjois-radionica-scaled.jpg)
Bourjois i Orbico Hrvatska se zahvaljuju svima koji su podržali ovu akciju te potiče sve da na svoj ili sličan način šire sreću u našoj zajednici.
![Kuglice za donaciju Domu u Nazorovoj](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/12/Kuglice-za-donaciju-Domu-u-Nazorovoj-scaled.jpg)
Svojom 160. obljetnicom, Bourjois nastavlja svoj put prema ljepoti, sreći i ljubavi prema zajednici, ostavljajući trajni pečat svoje predanosti i inovacija na području kozmetike.
Foto: PR