Ljepota kao što je nekoć bila – retro kozmetika vraća se na velika vrata

Ljepota kao što je nekoć bila – retro kozmetika vraća se na velika vrata

Ima nešto u prošlosti čemu se uvijek volimo vratiti s daškom nostalgije. Prethodna desetljeća naših života, a naročito života naših baka i mama, bila su izuzetno inspirativna, kreativna, poduzetna i urodila su plodom na raznim frontovima čovjekova života, pa tako i u području mode i ljepote.

Kozmetika koju su koristile naše bake

I ta vremena obilježili su razni trendovi i inovacije, zbog čega uzbuđenja među potrošačima definitivno nije nedostajalo. Uzmemo li za primjer naše bake, godine u kojima su odrastale, gradile karijere i/ili podizale obitelj, i danas ćemo se prisjetiti nekih srcu im dragih memorabilija na koje smo znale naletjeti u njihovim kućama kao djeca. Pudrijere, bočice parfema, starinska pakiranja ruževa za usne… Sve su to te sitnice za uljepšavanje koje su im, u bitno skromnijem obujmu nego danas zasigurno, činile svakodnevicu, pa ih i dalje rado čuvaju kao uspomenu.

Istovremeno, ljepota i industrija ljepote kakva je nekoć bila, modernim generacijama ima neku skoro pa neobjašnjivu čar. A možda je objašnjenje baš u tome da su nekad davno žene imale vrlo male, ali kvalitetne beauty kolekcije, u kojima je bilo mjesta tek za nekolicinu klasika svake ženske kozmetičke torbice, da su za te beauty proizvode štedile i da im je čin njihove kupovine predstavljao veliku radost, vjerojatno mnogo veću od one koju mi danas osjećamo kada se počastimo dobrom kozmetikom.

Retro beauty proizvodi

Danas nam je definitivno sve vrlo dostupno, svega ima u ogromnim količinama i nerijetko je čak i teško navigirati u potrazi za novim omiljenim proizvodom na vrlo napučenoj i hektičnoj beauty sceni. Zato se volimo bar u mislima vratiti u neka stara vremena, zamišljati scenarije u kojima su svoje retro beauty proizvode nabavljale i koristile naše bake i mame… Tu emociju u nama prepoznaju i vodeći kozmetički brendovi, koji polako, ali sigurno definiraju novi trend za 2021. godinu – trend beauty proizvoda kakvi su nekoć bili.

Jo Malone London

Poznati mirisni brend Jo Malone London ove je sezone odlučio izaći na tržište s nečim malo drugačijim u odnosu na svoje visoko stilizirane i moderne proizvode.

Rezultat je limitirana kolekcija kolonjskih voda, čija nas bijela keramička pakiranja s plavim slovima već na prvi pogled vode u prošlost i neodoljivo podsjećaju na vintage posude za marmeladu. Inspiracija za njihov nastanak je upravo ta tipična britanska ljubav prema izradi džemova u kućnoj radinosti, koji bi se po završetku procesa pakirali u predivne keramičke posudice i krasili police u brojnim smočnicama i domaćinstvima diljem Velike Britanije.

U prodaji će se naći ukupno 5 različitih mirisnih opcija, a dobra je vijest da ovog ponedjeljka, 3. svibnja, stižu i u Hrvatsku. Od tog dana moći ćete ih pronaći u Jo Malone London dućanu na Ilici.

Claus Porto

Claus Porto, portugalski je brend koji će iduće godine proslaviti svoj 135. rođendan, a riječ je o kompaniji koja se od tada do danas u svijetu proslavila svojim finim mirisima i sapunima. Sastojci za njih dolaze s obiteljskih imanja diljem Portugala i brend se izuzetno ponosi činjenicom da su i nakon svih ovih godina uspjeli zadržati potpuno ručnu proizvodnju svih svojih mirisnih dobara.

Tehnike kojima se pritom koriste definitivno pripadaju nekom starom svijetu, baš kao i pakiranja samih proizvoda, koja su dizajnirana na način da nas odvedu u prošlost i u dekadentno La Belle Époque doba.

Uzorci za svaku od ovih ambalaža dolaze iz bogate arhive brenda, a proizvodi naposljetku djeluju kao prava mala remek-djela.

Kiehl’s

Beauty brend koji nas je prvi ove sezone oduševio svojim old school pakiranjima je Kiehl’s, koji je lansirao čak dvije kolekcije s kojima slavi svoj veliki 170. rođendan!

Obje su kolekcije limitiranog karaktera, što znači da će se u Kiehl’su zadržati samo privremeno, a prva od njih posvećena je kultnim Kiehl’s proizvodima koje svi vole. Oni sada stižu u staklenom, bijelom pakiranju sa zlatnim detaljima i redom je riječ o ovim proizvodima: Midnight Recovery ConcentrateUltra Facial CreamCalendula Herbal-Extract Toner i Creamy Eye Treatment with Avocado.

Za drugu kolekciju Kiehl’s je zaronio duboko u svoj arhiv formula prošlih desetljeća i privremeno na police vratio dva povijesna proizvoda koja su revolucionirala prijašnja razdoblja. Oni su nanovo osmišljeni za modernog poznavatelja njege kože, a radi se o: Heritage French Rosewater Toner – toniku od ružine vodice s cijelim, ručno ubranim laticama ruža, te Essence Oils – 3 različita mirisa inspirirana tinkturama za „privlačenje sreće“.

Sve ove proizvode pronađite u Kiehl’s prodavaonicama koje se nalaze u: Arena Centar, Centar Cvjetni, City Center one West, City Center one Split i Supernova Zadar ili ih naručite na kućnu adresu, putem telefona na broj 091/6311-988 ili putem privatne poruke na službenim Kiehl’s profilima na Facebooku i Instagramu.

Foto: Jo Malone London, Claus Porto, Kiehl’s, Pexels

Učitati još
Zatvori