Beauty salon u koji ćete se poželjeti naručiti istog trena

Beauty salon u koji ćete se
poželjeti naručiti istog trena

Hershesons, Berners Street

Frizerski saloni kakvima ih danas uglavnom znamo, donose ekspertizu svojih stilista za kosu, no sama salonska usluga i atmosfera u tim prostorima ljepote nije naročito evoluirala u posljednjem desetljeću. Naravno, čast izuzecima. A izuzetak je definitivno najnoviji frizerski salon Hershesons u Londonu, iza kojeg stoji Luke Hersheson, kreativni direktor ovog pravog malog carstva za njegu i styling kose, kojeg vodi zajedno s ocem – veteranom hair industrije, Danielom Hershesonom. Daniel je prvi Hershesons salon otvorio 1992. godine u Londonu i nije trebalo dugo da svi u njega počnu dolaziti. 1997., u posao se uključio i njegov sin Luke, pa su Hershesonsi postali poput neke dinastije za kosu. Otad su neizostavan tim na Londonskom tjednu mode te imaju svoje frizerske salone i proizvode za kosu. No, zašto stati samo na tome? Luke je iskustvo odlaska na frizuru odlučio dovesti na jedan sasvim drugačiji nivo i svojim nam novim poslovnim pothvatom ukratko pokazao kako bi beauty saloni budućnosti doista mogli i trebali izgledati. Upoznajte Hershesons na londonskom Berners Streetu, jer ovdje ćete se poželjeti naručiti na uljepšavanje istog trena.

Beauty salon budućnosti

“Stari koncept salona pomalo izumire. Frizerski saloni postali su predvidljivi, dosadni i nimalo u skladu s time kako živimo danas”, pomalo kritično govori Luke Hersheson, koji je prošlog tjedna otvorio daleko najambiciozniji beauty salon u Londonu, a možda i u Europi. Namjerno govorimo beauty salon, jer Hershesons u ovom slučaju više nije samo frizerski salon, već oaza ljepote, u koju jednom kada uđete, nekoliko sati kasnije možete izaći sređeni od glave do pete.

Hershesons, Berners Street

Berners Street u londonskoj četvrti Fitzrovia, odabran je kao lokacija za drugi po redu Hershesons salon (prvi je smješten u robnoj kući Harvey Nichols), koji se proteže na impresivnih 5,000 metara kvadratnih i predstavlja ultimativnu beauty destinaciju. Gurui za kosu, ovdje rade uz bok drugim stručnjacima za ljepotu, pa se u novom Hershesonsu možete prepustiti Sunday Riley tretmanima lica, dobiti novu DryBy manikuru, riješiti se suvišnih dlačica uz Ministry of Waxing, urediti obrve uz Suman Brows, ali i preporoditi i pomladiti svoju kožu uz tretmane s LED tehnologijom koje nudi The Light Salon i vrhunsku anti-age kozmetiku Dr Barbara Sturm. U Hershesonsu je pristup ljepoti uistinu zaokružen, a Luke se pita zašto stati samo na frizuri, kada sve tretmane ljepote možete napraviti pod istim krovom.

Mjesto na kojem ćete se osjećati kao doma

Novi Hershesons poseban je na još mnogo razina. Tradicionalni frizerski salon, kakav je i sam Hershesons nekoć bio, Luke je odlučio preokrenuti doslovno naglavačke i stvoriti prostor u kojem će klijentice dobiti ne samo novu frizuru, već i jedno sasvim novo iskustvo, kako bi se osjećale ugodno i lijepo i za vrijeme tretmana, a ne samo nakon. Posebni ogrtači koji se dobiju uoči tretmana, punjači za mobitele i laptope na svakom stolu, notesi i olovke kako bi si klijentice mogle zapisati preporuke svojih stilista i razni časopisi o putovanjima i arhitekturi, čine samo dio ovog jedinstvenog iskustva.

Hershesons, Berners Street

Uređenje prostora također je priča za sebe. Potpisuje ga GP Studios i arhitekstica Racheline Michaels, koja je po naputku stvorila prostor u kojem će se svaka žena osjećati kao da je doma i poželjeti u njemu provesti cijelo jutro ili popodne, a možda čak i cijeli dan. Da je sve podređeno klijentima, dokazuju i prostorije s posebnom namjenom u kojima se mogu družiti, opuštati, pa čak i u miru raditi.

Tu je i poznati londonski Sans Pere lifestyle café, u kojem se može popiti kava ili pojesti doručak/ručak, između ili za vrijeme tretmana poput bojanja kose. “Ovakav salon drugdje još uvijek ne postoji”, zaključuje Luke Hersheson i nastavlja: “Naravno, postoje saloni u kojima ćete biti posluženi s kavom ili čajem i u kojima ćete moći nabaviti beauty proizvode, ali Hershesons je jedino mjesto u kojem smo uspjeli smjestiti sve renomirane brendove pod jednim krovom, i to u prostoru u kojem se osjećate sretno i kao da ste kod kuće. U našem slučaju, sve je podređeno klijentici – slušamo što želi, kada to želi i kako to želi”. A to će, čini se, doista biti budućnost u životu žene koja živi užurbanim tempom i nema vremena za kompromise.

Foto: Hershesons, Instagram

Učitati još
Zatvori