

Ako vam se čini da se prilikom svakog skrolanja Instagramom između fotografija kave, modnih kombinacija i putovanja pojavi ona jarkožuta tubica – niste jedini. Asarai Earth Tones Red Clay Mask maska za lice posljednjih je mjeseci postala pravi digitalni fenomen, a algoritmi društvenih mreža očito su je odabrali kao jedan od proizvoda koje jednostavno morate primijetiti. U opisu proizvoda obećava se sve što ljubitelji skincarea žele čuti: detoksikacija kože, ujednačen ten, smanjene nepravilnosti i onaj zdravi sjaj zbog kojeg vam, barem prema marketinškim porukama, puder više neće trebati. Dodajte tome činjenicu da je koriste brojne poznate osobe i influenceri, i jasno je zašto nam je želja isprobati je postala gotovo refleksna.
Asarai Earth Tones Red Clay Mask
Brend Asarai potječe iz Australije, a kao glavne adute ističe prirodne sastojke. To su crvena glina bogata mineralima, ekstrakt kakadu šljive s visokim udjelom vitamina C, kaktus-limete i shea maslac. Sve skupa upakirano je u minimalističan, fotogeničan dizajn koji se odlično uklapa u estetski feed svakog influencera. Sama maska nosi i zanimljiv nadimak Break up with Makeup Mask, što vješto igra na kartu samopouzdanja koje dolazi s njegovanom, čistom i blistavom kožom.
Marketinški trik?
No, koliko je ovaj hype rezultat stvarnog učinka, a koliko pametno isplanirane i skupe marketinške strategije? Ako zavirimo u recenzije izvan poliranih Instagram objava, otkrit ćemo prilično podijeljena mišljenja. Neki korisnici tvrde da im maska pomaže umiriti osjetljivu kožu, smanjiti crvenilo i poboljšati teksturu, dok drugi smatraju da je riječ o običnoj glinenoj maski s dodatkom biljnih ekstrakata, koja po učinku ne odskače od sličnih, cjenovno pristupačnijih proizvoda. Čak i oni koji je vole, priznaju da neće svima donijeti drastične promjene, ali uživaju u iskustvu korištenja i osjećaju koji ostavlja.
Nije tajna da je Asarai uložio ozbiljan budžet u digitalne kampanje i suradnje s influencerima, što je u kombinaciji s upečatljivim vizualnim identitetom i jasnim brendom rezultiralo gotovo savršenim Instagram proizvodom. Ipak, činjenica da postoje zadovoljni korisnici s konkretnim poboljšanjima u njezi kože sugerira da iza privlačne ambalaže ne stoji samo marketinški trik. Možda nećete “prekinuti” s puderom nakon prvog korištenja, ali ako tražite novo skincare iskustvo koje će vaš ritual njege učiniti posebnim, ova maska bi mogla pronaći mjesto na vašoj polici – i feedu.
Maska košta 30,95 eura na službenoj stranici brenda, ali ako želite naručiti u Hrvatsku pripazite na troškove dostave i carine.
Foto: Instagram (@asarai)