

Ako je Summer Fridays pronašao put do kozmetičke torbice Anne Wintour, to znači da je clean girl era upravo dobila pozivnicu za Met Galu. Da, ista žena koja desetljećima nije promijenila frizuru, čiji je bob praktički postao institucionalna valuta modnog sustava, sada koristi brend koji su osnovale poznate influencerice. Ako je netko uspio pridobiti ženu koja nikada ne pokazuje ni trunku slabosti, jasno je – Summer Fridays je prešao granicu između interneta i stvarnog svijeta.
Suprotnosti se privlače?
Na papiru, spoj Anne Wintour i brenda Summer Fridays djeluje gotovo paradoksalno. S jedne strane, Vogueova urednica koja je desetljećima oličenje savršene kontrole, rezerviranosti i sofisticiranosti. S druge, brend koji promiče opuštenu, nepretencioznu ljepotu, onu u kojoj se ne trudiš izgledati savršeno, već zdravo i zadovoljno.
No upravo u toj suprotnosti leži čar. Kada se Anna i Summer Fridays nađu na istom stolu za šminkanje, to nije samo estetska poruka, već i kulturni pomak. Poruka je jasna: autentičnost je novi luksuz. Summer Fridays nije tu da mijenja ikone – on ih humanizira. U vremenu kada su beauty standardi postali fluidni, činjenica da žena poput Anne Wintour koristi brend koji je dostupan svima djeluje kao mala revolucija u industriji koja je godinama njegovala ekskluzivnost.
I možda je baš Anna savršena ambasadorica tog novog realizma. Nije promijenila svoj svijet, samo ga je pustila da diše. Njezina (nova) beauty rutina sada je dostupna svima – i sastoji se od tri Summer Fridays proizvoda koje joj je preporučila dugogodišnja suradnica i makeup umjetnica Amy Oresman.
Tko je Amy Oresman?
Za one koji ne znaju, Amy Oresman je ime koje stoji iza glamura bez pretjerivanja. Tijekom karijere šminkala je Sharon Stone, Barbru Streisand, Jennifer Aniston, Rachel McAdams, a sada i Annu Wintour. Njezin potpis su besprijekorni, ali prirodni lookovi – lice koje izgleda svježe, odmorno i “kao tvoje, samo bolje”.
Amy Oresman je otkrila i detalje looka koji je izazvao toliku pažnju: “Koristili smo Sheer Skin Tint u nijansi 4, uz Blush Butter Balm u nijansi Sweet Rosé brenda Summer Fridays. Na usnama smo dodali nježni sloj koraljnog sjaja pomoću Lip Butter Balma u nijansi Poppy.”
Summer Fridays
Brend su osnovale Marianna Hewitt i Lauren Ireland, dvije pionirke digitalnog beauty svijeta koje su od blogova i YouTube tutorijala stvorile imperij prepoznatljiv po minimalističkom, svijetloplavom pakiranju i filozofiji koja slavi real skin moments. Njihova Jet Lag maska postala je viralna gotovo preko noći – influencerice, modeli, urednici i dermatolozi hvalili su je zbog sposobnosti da umiri, hidratizira i vrati život koži koja je “preumorna za filtere”. Ubrzo su na police stigli i drugi bestseleri: Lip Butter Balm, Cloud Dew Gel Cream i Dream Oasis Serum – proizvodi koji su postali sinonim za ležeran, prozračan luksuz koji ne pokušava impresionirati, već pružiti osjećaj svakodnevnog užitka.
Iako se vjerojatno radi o plaćenoj suradnji, činjenica da se ime Anne Wintour i Summer Fridays sada nalaze u istoj rečenici govori dovoljno o tome koliko su se granice između “visoke mode” i “beauty realnosti” promijenile.
*Sadržaj je preuzet s Journal.rs.
Foto: Profimedia, Instagram / @summerfridays




