Dva brenda koja simboliziraju japansku pop kulturu, Nintendo i Shu Uemura, udružili su snage na zajedničkoj kolekciji make upa, koja ovog studenog stiže u prodaju.
Super Mario x Shu Uemura
Nintendo je poznatom japanskom beauty brendu ‘posudio’ lik Super Marija iz omiljene igre naše mladosti. Super Mario u prošlosti je postao simbol brendiranih cipela, majica i torbi, a sada je došao red i na kozmetiku. To je prvi izlet ikonične video igrice 80-ih u svijet ljepote, pa ne čudi veliki interes koji je suradnja izazvala. Riječ je o blagdanskoj kolekciji, u kojoj će se pronaći ekskluzivni beauty proizvodi i Shu Uemura bestselleri u šarenim pakiranjima.
1. studenog u prodaju stižu Super Mario ruževi, make up za oči, baza i podloga te proizvodi za čišćenje lica. A dva tjedna kasnije, 15. studenog, u prodaju stižu i tuševi za oči, proizvodi za obrve, rumenila i popratni asesoari iz ove zabavne kolekcije.
Foto: Shu Uemura