Najpopularniji festivalski beauty detalj

Najpopularniji festivalski beauty detalj

Ove smo godine, na nedavno održanoj Coachelli, posvjedočili novom beauty trendu u nastajanju, a za njega su zaslužne brojne posjetiteljice ovog glazbenog festivala, koje su jedan detalj odlučile učiniti centralnom točkom svog beauty looka.

Riječ je prvenstveno o glitteru i svjetlucavim točkicama u zlatnoj i srebrnoj boji ili sasvim šarenoj kombinaciji, koje preuzimaju ulogu pjegica i vrlo efektno ih emitiraju. Za njih je zaslužna Mr. Kate, dizajnerica koja je osnovala brend Beauty Marks i u sklopu njega prodaje privremene tetovaže, idealne za glazbene festivale jer se lako i brzo nanose, a na licu traju između 2 i 4 dana.

Ovaj novi make up trend zadominirao je Coachellom, no sličan uspjeh bez sumnje će ostvariti i na nadolazećim glazbenim festivalima koji se ovog ljeta održavaju diljem Europe. Planirate li posjet našem InMusicu ili pak susjednom Exitu, u ovaj biste beauty detalj mogli investirati i dobro se zabaviti. Beauty Marks Doodles između ostalog se prodaju i na Urban Outfittersu, a pronaći ćete ih i u samom web shopu brenda, gdje osim lažnih pjegica možete birati i druge stilove: cvjetne, grafičke crno-bijele ili u bojama duge.

Za još malo festivalske beauty inspiracije, zavirili smo na još neke Instagram profile i možemo zaključiti kako se odmah iza zlatnih i srebrnih pjegica po popularnosti nalaze metalik zvjezdice koje krase područje oko očiju.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori