Hrana za podizanje energije: Top 5

Pravilna ishrana i dovoljna količina sna održavaju razinu naše energije za rad i cjelodnevno funkcioniranje. No, kada se suočavate s povećanim psihičkim i/ili fizičkim naporom trošite energiju i često vam treba nešto što će vam pomoći da svladate umor. Postoji nekoliko namirnica koje će vam uvijek podići energiju.

Zeleni čaj

Zeleni čaj je najzdraviji napitak na svijetu! Bogat je L-teaninom, aminokiselinom koja razbuđuje, ali bez pojačanog uzbuđenja koje osjete neki ljudi kada piju pića koja sadrže kofein.

Oraštasti plodovi bogati su esencijalnim masnim kiselinama, omega-3 i omega-6 koje podižu energiju i važne su za naše mentalno zdravlje. Također, bademi pomažu i u borbi protiv depresije.

Kava naš organizam opskrbljuje kofeinom koji je zaslužan za podizanje energije. No, iako je ova metoda učinkovita, nažalost je kratkotrajna te pokušaj da se ta dobivena razina energije održi s povećanim ispijanjem kave nije dobra za organizam. Kava vam može poslužiti kako biste poletni započeli svoj radni dan.

kava

Banana je namirnica bogata kalija i elektrolitima te tako pomaže u održavanju normalne živčane i mišićne funkcije. Nivo kalija može da se smanji u vrijeme stresa, intenzivnog vježbanja i fizičkog napora, zatostavite banane na svoj dnevni jelovnik.

Tamna čokolada sadrži nekoliko nutrijenata koji podižu energiju. Istraživanja su pokazala da tamna čokolada podiže energiju tako što popravlja dotok krvi do ključnih mijesta u našem mozgu. Što je čokolada tamnija i sadrži veći postotak kakaa – tim je bolja i zdravija!

0