Beauty proizvodi o kojima se priča u srpnju

Beauty proizvodi o kojima se
priča u srpnju

S rastom temperatura, raste i ponuda beauty proizvoda, tako da je srpanj pun noviteta koji ovog ljeta rade u službi ljepote. Za vas smo izdvojili neke od najboljih koji jesu ili samo što nisu došli na police drogerija, parfumerija i web shopova.

Beauty proizvodi o kojima se priča u srpnju

Shiseido Waso

Jedan od najpoznatijih japanskih beauty brendova predstavlja novu kolekciju proizvoda za njegu lice namijenjenu millenialsima. Kroz WASO liniju, Shiseido redefinira ljepotu ohrabrujući mlade da se dobro osjećaju u svojoj koži bez obzira na spol, nacionalnost ili status. Riječ WASO nastala je spajanjem 2 riječi – WA (mir i harmonija) i SO (inspiracija, ideja, misao). U ovoj liniji proizvoda Shiseido je dizajnirao jedinstvene metode formula Whole Cell Release System koje rješavaju pitanja suhoće, masne kože i proširenih pora. Neki od sastojaka su tofu, bijela gljiva, med, mrkva i list mošule.

SHISHEDO WASO

The Ordinary SPF

Jedan od najboljih brendova u prošloj je godini potpuno zaludio beauty svijet svojim super pristupačnim proizvodima s visokim udjelima djelotvornih sastojaka. Bilo da želite djelovati na pigmentacijske mrlje, stati na kraj suhoj koži i starenju ili samo želite dobru eksfolijaciju, The Ordinary u vlasništvu DECIEM-a ima rješenje. Padale su rekordne brojke narudžbi za puder sa serumom protiv starenja, a iako su tvrdili da neće još raditi na SPF proizvodima, otkako je prošli mjesec dio kompanije kupio Estée Lauder, SPF će ipak ugledati svjetlo dana. Na njihovoj su se stranici već pojavila imena proizvoda, a vrlo je vjerojatno da ćemo do kraja mjeseca biti zaluđeni još jednim njihovim proizvodom kojem je uspjeh zagarantiran.

NARS Angel Pride Cheek Pallete

nars

Lipanj nije bio najbolji mjesec za NARS. Nakon što su objavili da počinju testirati svoje proizvode na životinjama, razapeli su ih po svim društvenim mrežama. Jedna od rijetkih prestižnih beauty kompanija koja nije testirala na životinjama odlučila je započeti s prodajom i u Kini, čiji zakon nalaže da proizvod mora biti testiran. Kina je ogromno tržište, a procijenjeno je da se na beauty proizvode potroši 50 milijardi dolara godišnje.  No ipak, paleta koja je tek dospjela na police bilježi fantastičnu prodaju. Sastoji se od 6 boja – 4 rumenila, highlightera i bronzera. Rumenila su u potpuno novim bojama, dok su highlighter i bronzer u do sada najprodavanijim bojama.

M.A.C CHROMAT

mac

M.A.C-ova Chromat kolekcija nastala je u suradnji s CFDA/Vogue Fashion Fund natjecanjem putem kojeg se bira najbolji, dosad nerazvikani, mladi dizajner ili studio. Ovog puta zadatak je bio stvoriti novi, avanturistički make up, a ovo limitirano izdanje kreirao je njujorški studio Cromat. Kolekcija je orijentirana na plavu boju, a upakirana u 3D printana pakiranja. Plavi i crveni ruž dolaze u mat i sjajnoj verziji,  a tu je i paleta sjenila sa 6 boja, plavi kremasti tuš te onaj u olovci i plave šljokice za lice, tijelo i kosu. Ako volite intenzivne, sjajno pigmentirane boje, ovo je idealna ljetna kolekcija za vas.

CHANEL Ombre Premiere

chanel

Nova sjenila pariške kuće dolaze u dvije teksture – kremastoj i u kamenu s tri različita finisha; mat, satenski i metalik.

Kremasto sjenilo pretvara se u prah na očima te se lagano nanosi bez nakupljanja u borama. Ovo je redizajnirana verzija starog klasika, jednog od najboljih kremastih sjenila. Boja se lako razmazuje, a sjenilo dugo ostaje netaknuto.

Super lagana, puderasta tekstura sjenila u kamenu osigurava intenzivnu boju, lako nanošenje te mogućnost građenja boje ovisno o intenzitetu kojeg želite.

Dior Addict Lip Tattoo

dior

Prva Diorova dugotrajna tinta za usne novitet je francuskog diva. Na usnama ostaje do 10 sati, a obećava dugotrajnost i postojanost. Kako tinta prodire u kožu, čak i ako se sjajni sloj skine, boja ostaje. Nekoliko sekundi nakon nanošenja boja se stopi s usnama ostavljajući sjajni trag s no transfer efektom.

Vrlo je lagane teksture pa nema osjećaja težine ili isušivanja usana što je čest slučaj s mat ruževima. Dolazi u šest nijansi, a prevladavaju nude, roskaste i crvenkaste boje.

TATCHA Violet-C Radiance Mask

tatcha

Nova maska iz Tatcha laboratorija podobna je za sve tipove kože: masnu, osjetljivu, suhu, mješovitu… Utječe na znakove starenja kože i prevenira bore. Glavni joj je sastojak Callicarpa japonica, u žargonu zvana ‘japanska bobica ljepote’, a tu su još i dvije vrste vitamina C te AHA kiseline sedam različitih vrsta voća koje omekšavaju kožu i čine ju sjajnom. Ova je maska idealna za sve kojima koža izgleda beživotno i bez sjaja. Rješava probleme neujednačene teksture ili boje tena, depigmentacije i bora. Ne sadržava parabene, sulfate ni ftalate.

Clarins Instant Light Lip Protector Duo

Clarins

Već dobro poznato njegujuće sjajilo ovog ljeta dolazi u dvije nove boje. Navodno se svakih 36 sekundi proda jedan, a nove boje iz citrusne linije imaju i novi miris. Za razliku od dosadašnjih koji su imali miris/okus po vaniliji, nova sjajila imaju miris naranče. Gel sjajilo baršunaste teksture čini usnice mekanim, sjajnim te prividno napućenim. Iako je pomalo prozirno, ima dovoljno pigmenta da se nosi samostalno, a naravno i preko najdražeg ruža.

Smashbox Primerizer

smashboxcosmetics

Primerizer je ono čemu su se mnogi nadali – spoj primera za lice s hidratantnim svojstvima kreme. Izrazito je lagane teksture, a osim što kožu lica čini nevjerojatno mekanom i hidratiziranom, odlična je podloga za make up koja ga čini postojanim 24 sata. Kreiran je u njihovom foto studiju u Los Angelesu, a povećava vlažnost za 127%. Primarizer nije mastan, brzo se upija, a djeluje kao magnet koji, nakon nanošenja pudera i ostalog make upa, zaista drži sve na jednom mjestu.

 

Tekst: Mirja Vasić

Učitati još
Zatvori