6 prednosti redovitog vježbanja

bershka2

Želite se osjećati bolje, živjeti duže i poboljšati svoju energiju? Redovito vježbanje bi u tom slučaju trebalo postati svakodnevna rutina koja će blagotvorno utjecati na vaš život. Iako ste već čuli za mnoštvo prednosti koje donosi redovito vježbanje, mnogi se na fizičku aktivnost odlučuju upravo u proljetnim danima kada stigne toplo vrijeme koje ih podsjeti kako je sezona badića blizu.

Vježbanjem kontrolirate težinu

Jedan od najvažnijih razloga zbog kojih se mnogi odlučuju na vježbanje je upravo poboljšanje općenitog stanja organizma kao i gubitak viška kilograma. Zdrav način života podrazumijeva redovito vježbanje u kombinaciji sa zdravom prehranom kako bi postigli željene rezultate. Puno je efikasnije ne opterećivati organizam intenzivnim vježbanjem nakon dugo vremena, već polako uvoditi promjene u svoju rutinu kako bi izbjegli upale mišića ili lomove. Dan započnite laganim vježbama istezanja, jedite zdravo i krećite se na zraku. Rezultati neće izostati!

Redovita fizička aktivnost smanjuje rizik od bolesti

Više ne trebate strahovati od kardiovaskularnih bolesti, artritisa ili pak dijabetesa i depresije. Sve to možete spriječiti ako prakticirate vježbe koje su idealne za vašu starosnu dob i općenito stanje organizma. Jačanjem mišića i kostiju, srca i pluća, imunološkog sistema, napravit ćete ogroman korak prema zaštiti od kroničnih bolesti, pa se uglavnom svim odraslim osobama preporučuje trening u trajanju od pola sata svaki dan.

berhska3

Povećavanje energije

Ako ste do sada uz stepenice išli uz veliki napor ili nosili vrećice iz trgovine, pravo je vrijeme da uvedete neke promjene u svoj dosadašnji način života. Vaša pluća i srce će raditi puno bolje ako budete vježbali, a vi ćete imati više energije i elana za obavljanje svakodnevnih aktivnosti.

Vježbanje poboljšava raspoloženje

Serotonin ili hormon sreće izlučuje se za vrijeme fizičke aktivnosti, pa se nemojte čuditi ako nakon nekoliko dana vježbanja postanete ‘ovisni’ o ovom osjećaju. Mozak izlučuje različite hormone koji će vas učiniti zadovoljnima, a već lagana 30-minutna šetnja će poboljšati vaše samopouzdanje.

Kvalitetniji san

Ako nakon čitavog dana pod stresom odete na jogu ili pilates, budite sigurni da ćete kvalitetnije spavati. Vaš organizam traži ovakve vrste aktivnosti kako bi se borio s negativnim čimbenicima iz okoline. Nemojte vježbati netom prije spavanja, a izbjegavajte i tešku hranu.

bershka

Vježbanje može biti zabavno

Ako strahujete od monotonije, možete uvesti neke nove vježbe koje do sada niste imali naviku prakticirati. Kombinacija anaerobnih i aerobnih vježbi odličan je način da promjenite svakodnevnu rutinu, a aktivnosti na otvorenom će vas povezati s bližnjima i obitelji.

Foto: Bershka

0