Kako u 24h osmisliti kampanju?

Kako u 24h osmisliti kampanju?

Tea Silvia Vlahović_2

Festival Dani komunikacija ove će godine u Rovinju od 30. ožujka do 2. travnja okupiti vrhunske stručnjake koji su svoj trag u industriji tržišnog komuniciranja ostavili razbijanjem konvencija, povezivanjem poznatih disciplina na drugačiji način i zagovaranjem novog pristupa komunikaciji općenito. Tako će posjetitelji festivala upoznati trendove koji se trenutno primjenjuju na tržištima SAD-a, Japana i Švedske kroz predavanja stručnjaka svjetskog kalibra.

Još tjedan dana službeno su otvorene prijave za drugo izdanje natjecanja namijenjeno mladim agencijskim profesionalcima, Young Lions Croatia, koje će se održati u sklopu festivala Dani komunikacija. Uz priznanje struke, mlade članove agencija i pobjednike natjecanja čeka vrijedna nagrada i sudjelovanje na globalnom natjecanju Young Lions u Cannesu. Prijave za Young Lions Croatia otvorene su do 15. ožujka, a natjecatelji mogu odmjeriti snage u tri kategorije. Sve informacije o načinu prijave, smjernice za natjecanje i opisi kategorija dostupne su na danikomunikacija.com. A o kakvom natjecanju se radi i koliko je ono bitno ispričala nam je Tea Silvia Vlahović, koja je zajedno sa Sanjom Planinić činila pobjednički tim natjecanja prošle godine.

tea_silvia_vlahovic_foto_mirna_pticek (2)

1. Koliki ste pritisak osjećale s obzirom na samo 24-satni rok osmišljavanja kampanje? Kako izgleda kreativni proces pod pritiskom?

Svatko tko radi u reklamnoj agenciji navikao je na rad pod pritiskom. U svakodnevnom poslu nije rijetkost da u vrlo kratkom roku morate osmisliti i razviti vrlo kompleksne ideje. Tako da mi stres i nije bio neki problem. Što se tiče kreativnog procesa i on je bio gotovo identičan kao i kod redovnih agencijskih projekata. Jedina razlika je možda što u natjecanju Young Lions svu odgovornost i sve odluke na sebe preuzimaju samo dva člana tima te se oni trebaju usuglasiti. Redovni kreativni procesi uključuju puno više ljudi i puno više različitih razina odlučivanja i filtracija ideja.

2. Obje dolazite iz kreativnih, no različitih sfera djelovanja i s iskustvom prije pobjede i nakon nje vjerujem da ste iznimno obogatili svoj profesionalni razvoj. Biste li mogle izdvojiti prijelomne trenutke u karijeri te gdje biste smjestile prošlogodišnju pobjedu, posebno sad iz perspektive godine dana nakon?

Pobjeda na Young Lionsima mi je prije svega omogućila da doživim Cannes, što je jedan od onih trenutaka koji su u isto vrijeme inspirativni i trezveni. Vidjeti najbolje iz industrije u kojoj radiš te nekako potakne da češće gledaš ‘preko ograde’ i trudiš se što više mjeriti po tim standardima.

rana_pticica_vizual

3. Koliko su mladima bitne ovakve nagrade, nagrade koje potiču na stvaranje i kreiranje?

A ne znam. Vjerujem da ima ljudi kojim su strašno bitne, a ima i onih kojima nisu toliko. U svakom slučaju nagrade na strukovnim natjecanjima su mi drage jer dolaze od kolega. Od istih onih ljudi koji su i sami radili slične stvari te znaju koliko je kreativnost zapravo izazovna i kako je težak i neizvjestan put od dobre ideje do dobre realizacije.

4. Možete li opisati kreativni proces kreiranja jedne takve kampanje, posebno u takvom ubrzanom ritmu.

Svaki projekt je specifičan. Razlog iza pokretanja bilo kojeg komunikacijskog projekta je uvijek drugačiji od prethodnog. Samim time i kreativni proces nikad nije isti. Valjda se zato i zove kreativni proces. Da nije tako zvao bi se samo proces.

16194955_1090437524418910_2357330287280279573_n

5. Prošlo je godinu dana od osvajanja nagrade… Koliko se toga promijenilo, što mislite u kojem (ili kakvom) smjeru kreativna industrija se kreće, postoje li neki novi trendovi ili dolazi do nadogradnje postojećih?

U našoj se industriji svaki dan javljaju novi trendovi i iščezavaju stari, ali nekako suština ostaje ista. Naći priču koja će imati potpuno smisla za proizvod, a opet biti svježa je, po meni, i dalje najbolji smjer u kojem možemo ići.

Foto: Mirna Ptiček, Dani komunikacija

Učitati još
Zatvori