Marketinška konferencija koja se ne propušta: Voditeljica projekta Underline otkriva nam što očekivati
Marketinška konferencija koja se ne propušta: Voditeljica projekta Underline otkriva nam što očekivati

Marketinška konferencija koja se ne propušta: Voditeljica projekta Underline otkriva nam što očekivati

Studentska udruga Ekonomska klinika pruža sjajne prilike mnogim studentima za osobni razvoj i nova znanja. Jedna od njezinih članica je i Petra Đudurović koja će se ubrzo okušati i kao voditeljica projekta Underline koji se održava 9. i 10. svibnja 2025. Riječ je o dvodnevnoj konferenciji koja okuplja stručnjake u marketingu i sličnim područjima. Što sve možemo očekivati, a i kako je bilo organizirati jednu ovakvu konferenciju, Petra nam je otkrila u našem razgovoru.

Underline konferencija
  • Za početak, možeš li nam ukratko predstaviti sebe i čime se baviš?

Bok, ja sam Petra Đudurović i studentica sam 3. godine digitalnog marketinga na Sveučilištu Algebra Bernays. Tamo sam uključena u razne aktivnosti tako da obnašam ulogu članice Studentskog zbora te studentske pravobraniteljice, a uz to kreiram i sadržaj za TikTok Sveučilišta. Uz sve aktivnosti kroz studij, članica sam neprofitne studentske udruge Ekonomska klinika gdje sudjelujem na raznim projektima, obogaćujem svoje znanje te stječem nova prijateljstva.

  • Čime se bavi Ekonomska klinika, koja je tvoja uloga?

Ekonomska klinika bavi se razvojem poduzetništva i financijske pismenosti građana. Uz to, pruža usluge besplatnog savjetovanja za studente, poduzetnike, organizacije i građane. U Ekonomskoj klinici, članica sam Marketing&PR tima te vodim podtim PR koji se bavi kreiranjem edukativnih i zanimljivih članaka na našem i webu naših partnera. Odnedavno sam i voditeljica marketinškog projekta Underline.

Underline konferencija
Petra Đudurović
  • Kako si se prvi put uključila u Ekonomski kliniku i što te motiviralo da postaneš dio udruge?

Prvi puta sam za Ekonomsku kliniku čula od kolegice s fakulteta budući da je ona bila članica udruge. Nakon razgovora s njom i istraživanja o samoj udruzi, vrlo sam se zainteresirala za njihov rad i vidjela koliko mogućnosti pružaju studentima za osobni razvoj, ali i razvoj u naše okoline. Nakon svega toga, jedino što mi je preostalo je da se učlanim!

  • Ove godine si voditeljica projekta Underline, koji je važan dio aktivnosti Ekonomske klinike. Kako bi opisala Underline nekome tko nikad nije čuo za njega?

Underline bi opisala kao sveobuhvatni paket marketinga. On je definitivno odlična prilika za sve mlade entuzijaste koji imaju interes za digitalni marketing i žele sudjelovati na zanimljivim predavanjima i panelima te naučiti praktične vještine. Predavači iz realnog sektora pružaju svoja znanja i iskustva te zainteresiranoj publici pružaju vjetar u leđa novim znanjima.

Underline konferencija
  • Što te privuklo da preuzmeš ovu odgovornu ulogu, s obzirom na to da je ovo tvoje prvo iskustvo kao voditeljice projekta?

Od kad sam ušla u Ekonomsku kliniku i saznala za marketinški projekt Underline, odmah sam znala da je to moja želja i ono nešto što želim ostvariti dok sam član udruge. Budući da i studiram digitalni marketing, cijelo to područje predstavljalo mi je veliki interes te sam si zadala zadatak da napravim projekt koji bi obuhvatio razna znanja i vještine iz digitalnog marketinga.

Underline konferencija
  • Vođenje projekta kao što je Underline sigurno donosi svoje izazove, posebice uz fakultetske obaveze. Koliko ti je zahtjevno balansirati ove dvije uloge?

Lagala bi kada bi rekla da nije zahtjevno, ali iskreno uživam u cijelom procesu. Smatram da je najbitnija dobra organizacija obveza i zadataka, kao i podrška mog tima. Vremena definitivno u nekim situacijama nedostaje, ali se trudim balansirati između studentskih obaveza, posla, Underlinea, ali i društvenog života.

  • S obzirom na to da Ekonomska klinika pruža mogućnosti za razvoj studentskih vještina, na koji način konkretno pomažete studentima da unaprijede svoje znanje i iskustvo kroz projekte kao što je Underline?

Bilo koji projekt Ekonomske klinike, pa tako i Underline pruža velike vještine svima uključenima u projekt. Budući da je sami projektni tim podijeljen na manje timove, svaki član tima preuzima određene odgovornosti te izvršava zadatke. Kroz cijeli projekt mogu se steći razne vještine od timskog rada, vođenja i menadžmenta tima pa sve do komunikacijskih vještina unutar tima kao i s drugim stranama prilikom organiziranja predavača i sponzora.

Underline konferencija
  • Kako izgleda ovogodišnje izdanje Underlinea, što možemo očekivati?

Ovogodišnje izdanje Underlinea održava se 9. i 10. svibnja 2025. na modernom kampusu Sveučilišta Algebra Bernays. Koncipiran je tako da je prvi dan rezerviran za zanimljiva predavanja i panele, dok nam drugi dan donosi edukativne radionice na kojima će sudionici moći steći praktična znanja i vještine.

  • Kada si preuzela vođenje Underlinea, koji su bili tvoji prvi koraci i što ti je bilo najizazovnije u organizaciji projekta?

Čim sam preuzela vođenje Underlinea, prvi korak mi je bio sastanak s predsjednicom Zitom i dopredsjednikom Filipom. Prošli smo kroz sve moje zadatke kao voditeljice te su mi pružili podršku i pomoć u cijelom mom procesu vođenja tima. Nakon inicijalnog sastanka, bilo je vrijeme na kreiranje tima koji će raditi na Underlineu, te ga grupirati na financijski, organizacijski i marketing tim projekta. Ono što bi mogla reći da je bilo najizazovnije je definirati faze projekta i vremenske okvire te pravilno iskomunicirati zadatke svojim članovima tima.

Underline konferencija
  • Odabir predavača za Underline zasigurno zahtijeva pažljiv pristup. Kako odabirete predavače i kako izgleda vaša suradnja s njima?

Odabir predavača je definitivno zahtjevan proces budući da pažljivo biramo osobe za koje smatramo da bi našim sudionicima donijeli relevantna znanja i praktično iskustvo. Odabir predavača dio je organizacijskog tima te oni svoje vrijeme ulažu u istraživanje potencijalnih predavača te ispisivanjem prijedloga u tablice. Nakon toga, zajednički prolazimo i definiramo koji nam se smatraju najzanimljivijima te krećemo u fazu kontaktiranja. Suradnja s predavačima uvijek je ugodna, dogovorimo što očekujemo od njih i koje su naše vizije, te njihovu uloge u Underlineu. Nakon toga dogovorimo termin i temu njihove prezentacije ili panela.

  • Koje teme će biti obrađene u ovogodišnjem izdanju Underlinea i koji su predavači koji će sudjelovati?

Ne mogu još previše otkrivati, ali ovogodišnje izdanje donosi razne aktualne i zanimljive teme poput psihologije u digitalnom marketingu, upotrebe umjetne inteligencije u kreiranju sadržaja te povlačimo i pitanje kako je to započeti svoju marketinšku agenciju. Od predavača mogu garantirati zanimljive stručnjake iz područja marketinga, dizajna i produkcije sadržaja, a jedan od njih je i Davor Bruketa.

Underline konferencija
  • Za kraj, reci nam kako se zainteresirani sudionici mogu prijaviti na ovogodišnje izdanje Underlinea?

Svi zainteresirani sudionici, mogu se prijaviti putem linka te ih pozivam da nas zaprate na našim društvenim mrežama te putem njih prate otkrivanje predavača te agendu koja ih očekuje.

Učitati još
Zatvori