U New Yorku je otvorena prva Google trgovina, zavirite s nama unutra

U New Yorku je otvorena prva Google
trgovina, zavirite s nama unutra

Napokon se i to dogodilo, u New Yorku je otvorena prva specijalizirana Google trgovina u kojoj će svi ljubitelji moći i fizički isprobati sve njihove gadgete. Ono što je zanimljivo da se na ovaj dućan čekalo jako dugo ako uzmemo u obzir Apple koji je i pokrenuo cijeli taj trend specijaliziranih maloprodajnih trgovina. Smješten u Njujorškoj četvrti Chelsea, u podnožju zgrade gdje se nalaze Googleovi uredi i tvrtke, odmah je privukao pažnju zaljubljenika u tehnologiju.

https://www.youtube.com/watch?v=m-klCvtE_eE

Velik poduzetnički korak

Iako je Google jedna od najvećih (i najskupljih) svjetskih tvrtki ovaj potez među stručnim krugovima smatra se velikim poduzetničkim pothvatom. No zašto je tome tako? Njihova online trgovina svakako dobro broji svoju zaradu, no čini se kako otvaranje fizičke trgovine nije pothvat koji se odrađuje “samo tako”. Bitna je stvar ići u korak s konkurencijom, ali i osluškivati potrebe potrošača koji i dan danas rado vole fizički otići u dućan ili showroom kako bi mogli “osjetiti” proizvod koji ih eventualno interesira. Pogotovo kada je riječ o tehnologiji. No ne radi se u ovom slučaju samo o tome. Ovaj Google store će osim asortimana u kojem će se nalaziti njihovi hardverski proizvodi (pametni uređaji, Pixel telefoni, razni gadgeti, suveniri i brojna dodatna oprema) imati funkciju i kao mjesto boljeg upoznavanja s brendom. Zasad nije poznato je li ovo prva u nizu trgovina ili pilot projekt, no svakako će se o ovom pothvatu i ubuduće pisati.

Onako kako to Google radi

Osim po svojim proizvodima i uslugama Google je često sinonim za zanimljivo radno okruženje, počevši od regrutiranja zaposlenika do svih njihovih beneficija. Njihovi šareni uredi s mnoštvo soba za opuštanje, razonodu i razvijanje kreative mame uzdahe brojnim agencijašima diljem svijeta koji si takav standard zaposlenja ipak još ne mogu priuštiti. Google je upravo i u ovom novootvorenom dućanu odlučio pokazati “kako oni to rade” pa je tako naglasak i na njihovim radnim procesima, proizvodnjom koja uključuje održivost, približavanju svojih kreativnih procesa potrošačima – jer budimo realni to je ono što danas privlači kupce. Više ne kupujemo samo proizvod, kupujemo brend – priču koja stoji iza njega. Upravo zato danas brojni svjetski tehnološki divovi jako puno ulažu u kreiranje i plasiranje lijepe slike o sebi van, jer lakše ćemo postati kupci i obožavatelji ako bolje upoznamo onoga tko se krije iza samog brenda. Hoće li se ovo pokazati kao dobar poslovni potez, ostaje vidjeti. Pažnju javnosti zasad ima.

Učitati još
Zatvori