Kako i vi možete biti zvijezda društvenih mreža

Nekad je bilo potrebno da se ostvarite kao glazbenik s diskografskim ugovorom, holivudski glumac ili glumica ili uspješan sportaš kako bi postali slavni. Međutim, danas pomoću društvenih mreža poput Instagrama i TikToka možete postati poznati milijunima gledatelja i bez tih tradicionalnih karijera. Zvuči jednostavno, zar ne? Ipak, nije to baš tako lako kako možda zvuči jer je potrebno određeno znanje, vještina, sposobnost, uloženo vrijeme i trud, kao i vrhunski pametni telefon, kako bi kreirali sadržaj koji postaje viralan, generira velik broj followera te stječe njihovu vjernost i angažman. U nastavku možete pročitati što vam je sve potrebno za to da se izdvojite iz mase i postanete zvijezda društvenih mreža, ako ste o tome već razmišljali.

Budite autentični

Ako pogledate zvijezde popularnih društvenih mreža, primijetit ćete da su svi pronašli određenu nišu na koju su se usredotočili. Bilo da ste sjajan igrač videoigara, netko tko često putuje i pravi je avanturist ili ste obožavatelj mode i ljepote, pronađite onu temu oko koje ste strastveni i u vezi koje možete svojim followerima pružiti stručne savjete zbog kojih će oni htjeti slijediti baš vas. S godinama je postalo jako važno da pokažete taj neki dio sebe i svoje osobnosti, a oni influenceri koji nisu autentični s vremenom su ostali u drugom planu. Dolazi do neke vrste prirodne selekcije, a kvalitetan i autentičan content je bio i ostao jedna od najvažnijih stavki.

Budite zabavni

Zajednička osobina poznatih influencera na društvenim mrežama je ta što ih je zabavno gledati. Samo gledanje nekoga kako se, primjerice, šminka nije osobito zanimljivo, ali uz odlične komentare, smiješne šale i korisne uvide, vjerojatno ćete ih poželjeti slijediti jer su ponudili cijeli paket.

Isto tako, ako vam netko samo pokaže korake za neki make up look, to nije toliko pamtljivo kao raditi to, a istovremeno biti angažiran i imati jedinstven način za demonstriranje svojih vještina. Potrebna vam je “kuka” za vašu nišu, zajedno s osobnošću i vibrom koji privlači ljude da dođu po još.

Kreirajte kvalitetan sadržaj

Uz fokus na autentičnost i zabavnu osobnost, treća i možda najvažnija komponenta je zaista biti dobar u onome što radite. Ako ste odlučili napraviti TikTok profil, uložite u dobru audio i video opremu. Također, naučite kako uređivati ​​videozapise i osigurati pravilno osvjetljenje.

S druge strane, ako vam je Instagram meta, onda je lijepa, profesionalna fotografija apsolutno neophodna. Ako vaš sadržaj ne pruža nikakvu vizualnu vrijednost, ljudi se vjerojatno neće pretplatiti na vaš kanal ili stranicu. Što je još važnije, neće niti dijeliti vaš sadržaj s drugima.

Bez dobrog pametnog telefona nema kvalitetnog sadržaja

U kreiranju vrhunskog sadržaja više vam nije nužno potrebna glomazna profesionalna oprema, jer će vam jednaku kvalitetu proizvodnje sadržaja pružiti i pametni telefon s najinovativnijim rješenjima, kreiran u skladu s najsuvremenijom tehnologijom. Sigurno ste primijetili da mnogi influenceri koriste upravo takve pametne telefone poput, primjerice, najnovijeg Samsung Galaxy S20 uređaja. On ima puno veći senzor kamere u odnosu na svog prethodnika, s naprednijom arhitekturom za fantastične noćne fotografije i s vrhunskim zoom rezultatima. Uz to, on sadrži inovativna AI softverska rješenja na samoj kameri koja omogućuju fenomenalnu opciju kao što je Single Take.

Ova opcija uz snimku od nekoliko sekundi nudi i set slika, gifova i filmića tako da slučajno ne propustite niti jedan važan trenutak. Svi smo se nalazili u situacijama kada smo propustili trenutak osmjeha djeteta ili kućnog ljubimca koji je napravio neku ludoriju jer smo čekali da kamera okine. Također, događalo se i to da se na trenutak objekt našeg snimanja pomakne pa je slika ispala mutna. Uz Single Take se takve stvari ne događaju jer koristi tehnologiju snimanja, a potom pametni AI sustav u pozadini bira najbolju fotku ili dio filmića pa vam nudi najbolju fotku, drugu fotku s nekim filterom, gif, dio filmića, dio bumerang filmića i slično. Ovo je itekako funkcija koja iznenađuje svojim rješenjem i idealna je za buduću zvijezdu društvenih mreža.

Dugotrajna baterija koja vas neće ostaviti na cjedilu

Samsung Galaxy S20 pametni telefon ima fantastične performanse zahvaljujući najnovijim RAM modulima LPDDR5. Također, njegov impresivan ekran Dynamic AMOLED 2x sa 120Hz osvježavanjem nudi visoku svjetlinu, najtočnije boje, najdublji kontrast, a uz sve to i emitira 40 posto manje plavog svjetla. Njegov state of the art dizajn omogućio mu je izuzetno tanko i elegantno kućište s ogromnim kapacitetom baterije – sve zvijezde društvenih mreža složit će se kako je dugotrajna baterija jedan od glavnih uvjeta pri kupovini novog mobitela, ali i u njihovom poslu.

Nove Samsung Galaxy S20 uređajte nabaviti možete ovdje.

Kreativnost je važna čak i u najizazovnijim vremenima

Čak i u doba izolacije mnogi influenceri dosjetili su se kako zabavljati svoje followere iako su doma i nisu u mogućnosti stvarati svoj klasičan content. Kako bi privukli što veći broj followera uvijek trebate biti kreativni i truditi se biti barem jedan korak ispred drugih. Postoje vremena kad je to možda veći izazov. Međutim, ne smijete odustati kako vaši postojeći i potencijalni followeri ne bi odustali od vas.

Usredotočite se na followere

Jednom kada kreirate svoj kanal ili stranicu, usredotočite se na dobivanje što više followera. Obratite se svima koje poznajete i zamolite ih da vas zaprate i podijele vaš profil s drugima. Zatim radite na praćenju drugih. Najčešće će, nakon što zapratite nekoga, oni vas zapratiti natrag. Također, bacite oko na već poznate profile na društvenim mrežama koji se bave sličnim temama kao i vi, jer to su ljudi koji će vjerojatno biti zainteresirani za ono što imate za reći.

Uspostavite odnos s drugim influencerima

Druga taktika je kontaktirati glavne “igrače” u vašem području i razmjenjivati ​​prijateljske poruke s njima. Ako ste u mogućnosti uspostaviti vezu, druga osoba će možda biti voljna promovirati vas na svom kanalu. To vam može uvelike pomoći u tome da vaš sadržaj dođe do što više ljudi. Naravno, uslugu uvijek možete uzvratiti tako da i vi promovirate tu osobu na svojim profilima.

Angažirajte svoju publiku

Još jedna sličnost među influencerima je njihovo aktivno druženje s publikom. Ako želite postati zvijezda društvenih mreža, odgovaranje na komentare i snimanje videozapisa ili fotografija na temelju zahtjeva publike pomoći će vam u tome da djelujete pristupačno. To je jedna od najvećih razlika koju ćete vidjeti između influencera i holivudskih, glazbenih i modnih zvijezda. Zvijezde društvenih mreža spremne su na angažiranje svoje publike. Umjesto toga da se samo drže po strani, one su društveno nastrojene i susretljive.

Naučite kako funkcionira marketing na društvenim mrežama

Drugi važan način na koji vas ljudi mogu naći je korištenje odgovarajućeg SEO-a na vašoj stranici, što podrazumijeva istraživanje i korištenje ključnih riječi, oznaka, a potencijalno čak i plaćanje oglasa. Naučite i to kako funkcioniraju hashtagovi kako biste ih iskoristili što je moguće bolje i povećali broj dijeljenja vašeg sadržaja kao i broj followera.

Budite dosljedni

Kreirajte raspored i redovito objavljujte postove i videozapise, jer želite da vaši followeri mogu dosljedno očekivati ​​kvalitetan materijal. Ako prerijetko objavljujete sadržaj, postoji šansa da padnete u onu kategoriju “daleko od očiju, daleko od srca”.

Pristupite tvrtkama

Još jedna taktika zvijezda društvenih mreža je pristupanje tvrtkama koje plaćaju ljude unutar svoje niše kako bi ih oni zauzvrat promovirali. Ako tvrtka utvrdi da biste se dobro uklopili u njihov brend i poželi doprijeti do vaše publike, mogla bi s vama sklopiti sponzorski posao koji svima ide u korist.

Foto: Instagram

1