Prva kampanja koja je prepoznala preko 200.000 prolaznika i ponudila im pravi oglas Coolinarike u pravom trenutku
Prva kampanja koja je prepoznala preko 200.000 prolaznika i ponudila im pravi oglas Coolinarike u pravom trenutku

Prva kampanja koja je prepoznala preko 200.000 prolaznika i ponudila im pravi oglas Coolinarike u pravom trenutku

Umjetna inteligencija na hrvatskim ulicama, za one koji prate rad tvrtke Go2Digital, zapravo i nije neko iznenađenje. No, u moru vijesti o potencijalima i opasnostima novih tehnologija, možda će vas zanimati kako se neka od tih postignuća već uspješno provode i kod nas. Sada im se pridružila i Podravka.

podravka

Kampanja Podravke koja zna prepoznati što vam treba

Jeste li se i vi našli među više od 200.000 ljudi koji su naišli na interaktivni digitalni citylight s kreativom na temu recepata? Prema našim podacima, šanse da jeste posebno su velike ako pripadate dobnoj skupini do 30 godina. Budući da vas je to zainteresiralo, otkrit ćemo vam tajnu o tome što se događa u svijetu koji koristi „big data“ ili podatke koji omogućuju tehnologiji da prepozna vašu dob i prikaže vam kreativno rješenje stvoreno baš za vas!

podravka_2

Podravka i Go2Digital imaju prvu kampanju koja koristi „big data“ te je prikazivala oglase relevantne za određenu ciljnu skupinu u Zagrebu (City Center One East i West i Importanne okretište), Splitu (Marmontova), Rijeci (Tower Centar), Osijeku (Portanova) i Zadru (obala).

podravka

Pronađite recepte uz pomoć umjetne inteligencije

A kako to zapravo radi? Posebni senzori reagiraju na vaše poglede prema citylightu i prepoznaju recepte s Coolinarike – koje će vam prikazati s obzirom na dobnu skupinu u koju se ubrajate. Ova je kampanja pokretala sadržaje zaključujući jeste li mlađi ili stariji od 30 godina. Zvuči komplicirano? Ne brinite, tim dijelom naši stručnjaci neće zamarati ni prolaznike i primatelje poruka ni potencijalne klijente. Kreativa i pametno korištenje naprednih alata dio su posla tvrtke Go2Digital. Uz targetiranje ciljnoj skupini odabrana poruka pristiže onima kojima je i namijenjena.

podravka

Rezultati govore sami za sebe: recepte prilagođene upravo njihovoj dobnoj skupini vidjelo je čak 241.903 ljudi. Treba li se bojati umjetne inteligencije? Mi bismo rekli sigurno ne kada vam donosi zdrave recepte za doručak, ručak i večeru. A kad je već ovdje, iskoristimo je na najbolji mogući način.

podravka
podravka
podravka
podravka
podravka_1
Učitati još
Zatvori