

Kino Studentskog centra u Zagrebu na jedan je dan postalo najuzbudljivije mjesto za sve koji dišu komunikacije. Prvo izdanje konferencije BrandNew, u organizaciji platforme Mediakit.hr, okupilo je gotovo 500 sudionika, studenata, juniora i mladih profesionalaca iz svijeta marketinga, odnosa s javnošću, medija i produkcije, uz podršku istaknutih domaćih i inozemnih predavača.

BrandNew
Povodom Međunarodnog dana marketinga, BrandNew je ponudio više od edukacije: iskustvo koje inspirira, povezuje i otvara vrata industrije. Kroz predavanja, panele, Q&A sesije, publika je imala priliku učiti direktno od najboljih u atmosferi koja je spojila znanje, zabavu i stvaranje novih prilika.
Željeli smo mladima dati priliku da iz prve ruke dožive industriju, osjete snagu zajedništva i naprave prve korake prema stvaranju vlastite profesionalne mreže ne samo među sobom, već i sa stručnjacima i obrazovnim institucijama koje ih prate na tom putu. Vjerujem da smo u tome uspjeli, izjavio je direktor konferencije Maroje Sabljić.
Cijeli događaj potvrdio je ideju da konferencija ne mora biti stroga ni formalna već mjesto na kojem se znanje i kontakti stječu prirodno, kroz iskustvo, suradnju i osjećaj pripadnosti jednoj novoj generaciji komunikatora.


Vraća se Noć gutača reklama
Organizatori su najavili sljedeći veliki projekt: povratak kultne manifestacije Noć gutača reklama, koja će se održati 17. listopada 2025. u koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski ponovno okupljajući kreativce i zaljubljenike u reklame ovoga puta na velikom platnu.
BrandNew je pokazao da Hrvatska ima itekako snažnu i talentiranu novu generaciju kreativaca, a ovo je, kako poručuju iz Mediakit.hr, tek početak.
Foto: Marko Lopac